Tuetut lomat lopetetaan!
Olihan se vähän erikoista. Eihän työssäkäyväkään kylpylöissä käy.
Hyvä muutos, täyttä turhuutta.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
ÄLKÄÄ Neuvoko, antakaa etsiä itse!
Ei kaikkea tarvitse valmiina noille lokeille oksentaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
Ei riitä, aloittaja laittaa linkin, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä säästökohde. Ei joku kylpyläloma ole mikään yhteiskunnan kustannettavaksi kuuluva ihmisoikeus.
Rauhoitu nyt!
EI ne ole yhteiskunnan tukia, ota selvää ennekuin vaahtoat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Ei ole, kun tää "uutinen" on ap:n mielikuvituksen tuotetta.
Et taida paljon lehtiä lukea?
Eipä se Hesari tule valtaosaan Suomen kodeista edes diginä. Ilta-Sanomiin todennäköisesti tulee, mutta myöhemmin päivällä. Otapa sinä se pääsi pois perseestä, itse tunnut olevan kovin kapeakatseinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
ALOITTAJA LAITTAA LINKIN, IDIOOTTI.
No mikä sua estää menemästä? Valitset ne edullisimmat ajankohdat ja varaat kylpyläloman. Hinta on lähes sama kun se tuetun loman omavastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo lomat ovat olleet silkkaa subventiota kotimaisille kylpylöille, joista monet ovat lleet varsin surkeassa kunnossa ja konkurssikypsiä ja olisivat kaatuneet aikoja sitten ennen tällaista valtion tekohengitystä, kuten Ikaalisten kylpylä.
Hyvä että tämä kilpailun vääristymä vihdoin poistuu.
EI niissä ole valtion kanssa mitään tekemistä. Yhdistysten, liittojen ja seurojen ym ylläpitämiä.
Olimme monessakin paikassa muutaman kerran.
Vähänpä asiasta tiedät. Suurin osa tulee valtion tai kuntien tukemista avustuksista.
Käytännössä valtion ja kunnallisen tuen avulla voidaan pitää lomat edullisina tai ilmaisina osallistujille.
Järjestöt toimivat vain välikätenä, jolla valtion ja lahjoittajien rahat kanavoidaan yksittäisille lomailijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
Onpas sua nimellä paiskattu!
Ei täällä tarvitse esittäytyä. anonyymi palsta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
EI LÖYDY TUOLLAISTA UUTISTA JOTEN LINKKIÄ KEHIIN, ÄÄLIÖ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
Onpas sua nimellä paiskattu!
Ei täällä tarvitse esittäytyä. anonyymi palsta!
PILKUN JÄLKEINEN TARKOITTAA SINUA, TOLLO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Eipä se Hesari tule valtaosaan Suomen kodeista edes diginä. Ilta-Sanomiin todennäköisesti tulee, mutta myöhemmin päivällä. Otapa sinä se pääsi pois perseestä, itse tunnut olevan kovin kapeakatseinen.
Puhutko paperilehdestä? Ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että niitä tuettuja lomia on myönnetty vain niitä todella tarvitseville, kuten vähävaraisille lapsiperheille.
Ei ole. Me olimme tuetulla lomalla, kun lapset olivat 1 v ja 2 v. Ihan korkeakoulutettuja olemme, miehellä vakituinen työ, mutta minä äitiyslomalla. Olihan se hassua olla täysihoidossa useita päiviä. Ei tosin mikään luksusloma, vaan asuntolatyyppinen, jossa oli kaikkea ohjelmaa.
Ainakin vielä 2000-luvulla näin. Vapaamuotoinen hakemus vain, ei mitään tulotietoja syynätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Hesari.
Oletko kehitysvammainen? Ihan perusasia on, että aloittajan kuuluu laittaa lähde väitteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki
Puhutko paperilehdestä? Ihan oikeasti?
Osasitko sinä edes lukea, raukkaparka? Mitähän se tuo diginä-sana tuossa välissä tarkoittaa? Ja kyllä, moni digitilaaja ottaa lisäksi myös paperilehden.
Vierailija kirjoitti:
No mikä sua estää menemästä? Valitset ne edullisimmat ajankohdat ja varaat kylpyläloman. Hinta on lähes sama kun se tuetun loman omavastuu.
Onko se noin muuttunut? Silloin, kun minä perheineni olin tuetulla lomalla, katettiin se 90-prosenttisesti.
Omavastuunkin maksoi tarvittaessa sossu. Tämä siis niissä tapauksissa, jos oli perustoimeentulotuen saaja.
Eipä ole ollut varaa edes tuetulle lomalle lähtee.
Paitsi nyt.
Kun oppii elämään niukkuudessa. Jää läjä rahaa töissä.
Miten olisi viikko vaeltamassa lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Sairaita hyysätään aivan liikaa. Aikuisten sairaudet ovat kuitenkin suurimmaksi osaksi omista valinnoista johtuvia.
Ahah, mites kun mulla on ihan syntymöstö saatu sisäsyntyinen astma.
Kerro se, ihmelääkäri!
Jäi huomaamatta sinulta tuo "suurimmaksi osaksi".
On minullakin synnynnäinen sairaus, mutta niin tyhmä en ole, etten tietäisi valtaosan ongelmista johtuvan ylipainosta, huonosta ruokavaliosta ja liikkumattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että niitä tuettuja lomia on myönnetty vain niitä todella tarvitseville, kuten vähävaraisille lapsiperheille.
Ja mmuuttajille. Niille, jotka saa 5 tonnia kuussa viidestä lapsestaan.
Ei latiakaan enempää kuin kantasuomalainen samankokoinen perhe.
Jos tukien taso käy kateeksi, niin ala itse tehtailla lapsia ja muuta asumaan johonkin korpeen, josta voit vuokrata asunnoksesi halvalla vaikka jonkun vanhan kyläkoulun.
Ei muuten ole. Itsekin olen ollut, kauniilla tarinalla päästiin viideksi vuorokaudeksi kylpylään
Ahah, mites kun mulla on ihan syntymöstö saatu sisäsyntyinen astma.
Kerro se, ihmelääkäri!