Saatan olla koko vauvapalstan älykkäin ihminen. Kysy minulta mitä haluat.
Kommentit (96)
En ole koskaan ollut
'osastolla', minulla ei ole
'omahoitajaa' enkä liioin
sivua persuteemoja
teksteissäni.
En mtn poliittisia vistoja,
olenhan sitoutumaton.
Incel-sanasto ei ole
vokabulaarissani.
Miksi minä nuorta miestä
väheksyisin? Hän etsii
paikkaansa maailmassa,
kuten jokainen meistä.
Naisen seuraa kenties
kaipaa, turhautumistaan
purkaa.
Ootko saanut diagnoosin luulosairautesi vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kvanttimekaniikan mittausongelma syntyy siitä, että yhtenäinen ajankehitys ennustaa mittalaitteen joutuvan lomittuneeseen tilaan tutkittavan systeemin kanssa, mikä johtaisi useiden mittaustulosten superpositioon.
Käytännössä mittarit kuitenkin rekisteröivät aina yhden, yksikäsitteisen tuloksen.
Kysymys:
Selitä, miten ympäristödekoherenssi muokkaa systeemimittalaite -tilaa niin, että klassisen kaltaiset tulokset näyttävät ilmestyvän, mutta miksi dekoherenssi ei yksinään ratkaise mittausongelmaa.
Kuvaa vastauksessasi ero:
Dekoherenssin
Aaltofunktion romahduksen (projektion)
Pointer-tilojen (vakio-tilojen)
välillä, ja miksi dekoherenssi ei pysty valitsemaan yksittäistä mitattua tulosta.
Epäilen että ap ei vastaa tähänkään ovelaan testiin. Koska koko aloitus on trolli.
Nyt vauva foorumi kalastelee maksumuodossa lokkeja epäfoorumimaisesti.
Saattaa periä maksun jos lähetän kommentin.
Ainakin supertietokone ymmärtää sen että vauva foorumi on epäfoorumimainen sen omistajuudesta lähtien.
Onneksi en lähettänyt kommenttia siitä että, luultavasti juuri siitä syystä että sivuanne ei voida näyttää ja "ihan syystäkin"
Juuri juuri
37 koon kenkää käytän.
(36 menee sekin..)
167 cm on teräsnaisen mitta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut
'osastolla', minulla ei ole
'omahoitajaa' enkä liioin
sivua persuteemoja
teksteissäni.
En mtn poliittisia vistoja,
olenhan sitoutumaton.
Incel-sanasto ei ole
vokabulaarissani.
Miksi minä nuorta miestä
väheksyisin? Hän etsii
paikkaansa maailmassa,
kuten jokainen meistä.
Naisen seuraa kenties
kaipaa, turhautumistaan
purkaa.
Tämänkin trollauksen luomiseen käytetyn ajan olisi voinut käyttää johonkin hyödyllisempään.
Aloittaja kertoi olevansa koko vauvapalstan älykkäin ihminen...🤣🤣🤣🤣
Jippohan oli siinä, että ei tarvitse olla kovinkaan älykäs ollakseen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin supertietokone ymmärtää sen että vauva foorumi on epäfoorumimainen sen omistajuudesta lähtien.
Onneksi en lähettänyt kommenttia siitä että, luultavasti juuri siitä syystä että sivuanne ei voida näyttää ja "ihan syystäkin"
Juuri juuri
Täällä on joku häiriö, palsta toimii hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
49
Kaiken lisäksi luku on väärin! 42. Se on 42. Voi hyvänen aika tätä typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri juuri
Kommunistien epävarmuus näkyy siinä että vauva foorumi on häiriötilassa kun halutaan tietää että kuka on suomiräpin perustaja, eikä edes jos, kiitos
Its3 luotua häiriötä, supertietokone on defenssitilassa hyvät kansalaiset, on rikastettua uraania liikkeellä, sähkö hinta korkealla siitä syystä. Kaikki pelaa paitsio ho-mo pil-lut ja lot
Ei nyt anneta valitsemanne sivuanne näyttää tähän iltaan kun kupissakin on hyvää juotavaa kaikille. Ei paniikkia, ei mikään iphonen pääkeskus apple center määritä nyt hätätilaa, keskustelua kiitos
Teetkö usein alustavia varauksia??
Dekoherenssia siellä
kovasti kysellään..
sekä erityiseruokavalion
suunnittelukonsultaatiota..
🧐🤔🥳
Tähän kaikkeen vastaan
aikanaan mielelläni omalla
alustallani ~
fiksujen, hyvätapaisten
ihmisten kesken ajatuksia
sivistyneesti vaihtaen.
En tässä, en nyt.
Täällä kateuskiusaaminen
ja lyttäysmentaliteetti
on ikävä kyllä
äärettömän brut44lia.
Vierailija kirjoitti:
'Teetkö usein alustavia varauksia??'
Tarkennatko, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri juuri
Kommunistien epävarmuus näkyy siinä että vauva foorumi on häiriötilassa kun halutaan tietää että kuka on suomiräpin perustaja, eikä edes jos, kiitos
Its3 luotua häiriötä, supertietokone on defenssitilassa hyvät kansalaiset, on rikastettua uraania liikkeellä, sähkö hinta korkealla siitä syystä. Kaikki pelaa paitsio ho-m
Melkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How much would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
I don't know and Im not intrested
Im only intrested in things and matters that we dont know but we are intrested
Obviously English is not among things and matters you dont know but are intrested xx? Is that correct?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
49
Aika laiska vastaus.
Ja väärä, oikea vastais on 42
Niinpä, kaikkihan sen tietää!
Mä en lyttää mitää, en oo menos itää, tä juttu lähtee itää, vaiks oon lännen tän, en enenpää itää imemää
Siinä oli mun aivopieru siitä että minä seison sen tasapainon eteen että kaikki ovat lojaalisia sitä kohtaan josta ollaan saatu De Facto vastaus että kuka on suomiräpin perustaja, jos joku kiusaa tätä niin minä lopetan kiusaamisen, halutaan nimi, kiitos kun
Vierailija kirjoitti:
Kengän kokosi?
Jaa, ehkä suutari 🤔
Voi kun ap vastaisikin tähän jotain. Olisi niin kiva, että joku älykäs vastaisi kysymyksiin. Mutta ilmeisesti ap lähti vastaamaan siihen, mikä on suurin 17 jaollinen luku, antamalla kokonaisluvun (jos se oli ap).