Suomessa piestään 80 naista päivässä
Naisen elämä on täyttä helvettiä. Kotona tulee turpaan ja kodin ulkopuolella voi joutua raiskatuksi missä vaan, voi myös käydä niiko Savonlinnassa. Tindertreffit ovat naiselle aina valtava riski.
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy tähän millä tavalla? Aika horjuva aasinsilta, kun itse haluat naisille heidän perinteisen roolinsa, sehän olisi vain kohtuullista että miehille menisi niin ikään se perinteinen rooli. Vai luulitko saavasi vain rusinat pullasta?
ÖÖ?
Miehen paikka on kuolla sodassa, mutta naisen paikka ei ole kuolla raiskattuna valloitetussa ja tuhotussa maassa tai päätyä viihdeorjaksi tms. mukavaa?
Think again!
You think again. Miehen paikka ei ole kuolla sodassa, eikä naisen tulla raiskatuksi. En käsitä mistä keksit että olisi.
Mutta jos itse haluat naisille osoittaa heidän paikkansa, olisi aika tekopyhää olla osoittamatta myös mi
Ylipäänsä kaikki nämä "vanhoja hyviä aikoja" kaipaavat jotka paasaavat jostain menneestä suuruudesta, katsovat sellaiseen aikaan jota ei ole koskaan ollutkaan. Se on heidän oman nostalgiansa ja kuvitelmiensa sävyttämä fantasiamaailma, jota ei ole olemassa ja jolla he selittelevät omaa surkeaa nykytilaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on kantasuomalainen ihana mies, joka ei ole tossun alla, eikä hakkaa minua. On ihanan huumorintajuinen, kohtelias, mukava ja varsin komeakin vielä. Noh ,minua ei ole koskaan kyllä hakattukaan kahdessa edellisessäkään avioliitossa vaan ne kariutuivat muista syistä. Veikkaan, että noi pahoinpitelyt suurimmalta osin tekee muusta kulttuurista tullut mies, joka ei arvosta suomalaista naista. Kannattaa lähteä suhteesta, joka edes vähänkin viittaa fyysiseen tai henkiseen pahoinpitelyyn.
Muuten hyvä, mutta suurimman osan väkivallasta toteuttaa ihan tavallinen kantasuomalainen äijä. Koko väkivallan ulkoistaminen vain ulkomaalaistaustaisille on älyllistä epärehellisyyttä.
Totta hemmetissä toteuttaa, koska olemme Suomessa. Tilastojen valossa tietyillä muilla kansallisuuksilla sitä tapahtuu hitosti enemmän, ja heillä siitä jää piiloonkin vielä suurempi osa kuin kantiksilla. -eri
Meillä piestään yksi mies muutaman kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80? Aika vähän, vaikka suomessa on muutama miljoona naista. Ja moni näistä on sen verran pettäviä h*oria että ihme ettei ole tuon enempää.
Yllättäen aina vaan näitä muka-miehiä, joiden mielestä miehen viat ovat naisen vastuulla, tavalla tai toisella.
Kiva, kiva. Paitsi että olen itsekin nainen.
Ja silti olet sitä mieltä, että miesten vajavaisuus on naisten syytä? Uskotko ihan oikeasti että miehellä olisi joissain tilanteissa oikeus piestä ylipäänsä ketään? Ihan tiedoksesi, ei ole.
T: mies
S
Muutenkin aika sairasta rinnastaa pettäminen ja väkivalta, ikään kuin petetyksi tuleminen antaisi jonkin oikeuden piestä toinen verille.
Onko otettu huomioon että väkivaltaiset naiset pieksevät toisiaan. Häiriintyneet pariskunnat pieksevät toisiaan ja melkein tappavat toisensa vanhasta tottumuksesta ja aina palaava yhteen ilmeisen läheisriippuvuuden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20-64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta."
Tämä juuri, että tästä aiheesta pitäisi puhua. Mutta kuten tässäkin ketjussa on huomattu, asiaa väheksytään. Molemmista on voitava puhua, se ei ole keneltäkään pois. Lähes jokaista tuntemaani miestä on joku nainen lyönyt. Joka ei tietenkään tarkoita, että kainki naiset löisivät.
Tai sitten kyseessä on täysin ketjun aiheen vierestä menevä aihe, joka on tärkeä, mutta toiseen aiheen väliin tungettuna vain yritys vähätellä muita ongelmia. Naisten tekemä väkivalta on ongelma, mutta edelleen pykälää lievempi kuin heidän kokema.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa on huomattavasti enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteropareilla. Eli sieltä ne syyt löytyy
Joo ihan varmaan. Ennemmin sitten syytellään lesboja kuin myönnetään miesten harjoittaman väkivallan olevan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa juoppoja, varkaita ja nistejä. Pieksijänä toinen nainen, joka myös juoppo, nisti tai varas.
Ihan varmasti ja lehmät lentävät.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ihan itse valitsevat kumppaninsa. Haluan muistuttaa että suomessa seksuaalinen valta on naisella. Jos nainen kokee että tarvitsee elämäänsä vähän jännitystä sellaisen miehen kanssa joka ei ole tasapainoinen ja saattaa kohdistaa naiseen väkivaltaa. Niin eikö tällöin ole ihan itse syyllinen siihen että voi joskus saada vähän turpaan?
Edelleen, tuo on vain lapsellinen yritys siirtää miehen vastuu omista teoistaan naisen harteille.
Tuota asiaa ei voi hoitaa muuten kuin kasvattamalla ihan itse lapsensa kunnioittamaan muita ja käyttäytymään sivistyneesti. Tämä koskee kaikkia äitejä ja isiä. Katu ei kasvata kuin roskaväeksi.
Äitien rooli kasvatuksessa on iso. Äiti vastaa, että isäkin kasvattaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20-64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta."
Tämä juuri, että tästä aiheesta pitäisi puhua. Mutta kuten tässäkin ketjussa on huomattu, asiaa väheksytään. Molemmista on voitava puhua, se ei ole keneltäkään pois. Lähes jokaista tuntemaani miestä on joku nainen lyönyt. Joka ei tietenkään tarkoita, että kainki naiset löisivät.
Tai sitten kyseessä on täysin ke
Tämä on keskustelupalsta. On aivan normaalia, että keskustelu polveilee. Kuten tässä ja kuitenkin pysytään lähisuhdeväkivallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan lesbosuhteissa on huomattavasti enemmän lähisuhdeväkivaltaa kuin heteropareilla. Eli sieltä ne syyt löytyy
Ihmettelen aina mikä tämä täällä useasti viitattu tutkimus on, sillä Suomessa ei edes tilastoida lähisuhdeväkivallan uhrien tai tekijöiden seksuaalista suuntautumista. Kansainvälisestikään ei löydy oikein validia tutkimusta, jossa erot eivät selittyisi tutkimusotannalla, muilla mittareilla ja aliraportoinnilla.
Koska tuollaista tutkimusta ei edes ole olemassa. Täällä väkivaltaiset sovinistit yrittävät kaikkensa, jotta naisia itseään syytettäisiin uhriksi joutumisesta ja väkivaltaisuudesta. Kaikki muu käy paitsi se, että väkivaltainen mies olisi itse vastuussa teoistaan ja asenteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa piestään ja tapetaan pikkulapsia naisten toimesta paljon miehiä enemmän. Milloin havahdutaan tähän vakavaan yhyeiskunnalliseen onkelmaan? Suomalaiset naiset osaa kyllä puolustaa itseään toisin kuin vajaavaltaiset lapset. Äiti...älä tapa! Äoti älä lyö lasta!
Koska tuo on edelleen vain yritys siirtää huomio pois miesten väkivaltaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa olla kunnolla joten miehet joutuu asettamaan rajat naisille. 80 naista päivittäin ei tajua rajojaan.
Mulkku.
Älä nyt, tämä on sitä perussuomalaista säilyttämisen arvoista kulttuuria jota Riikka ja Jussikin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on kantasuomalainen ihana mies, joka ei ole tossun alla, eikä hakkaa minua. On ihanan huumorintajuinen, kohtelias, mukava ja varsin komeakin vielä. Noh ,minua ei ole koskaan kyllä hakattukaan kahdessa edellisessäkään avioliitossa vaan ne kariutuivat muista syistä. Veikkaan, että noi pahoinpitelyt suurimmalta osin tekee muusta kulttuurista tullut mies, joka ei arvosta suomalaista naista. Kannattaa lähteä suhteesta, joka edes vähänkin viittaa fyysiseen tai henkiseen pahoinpitelyyn.
Muuten hyvä, mutta suurimman osan väkivallasta toteuttaa ihan tavallinen kantasuomalainen äijä. Koko väkivallan ulkoistaminen vain ulkomaalaistaustaisille on älyllistä epärehellisyyttä.
Totta hemmetissä toteuttaa, koska olemme Suomessa. Tilastojen valossa tietyillä muilla kansallisuuksilla sitä tapahtuu hitosti enemm
Eli kuitenkin myönnät, ettei se ole mikään ulkomaalaisille ulkoistettava ilmiö, vaan ihan oman väen rakenteellinen ilmiö. Vaikka Suomi eristäytyisi kuten oikeisto haluaisi, ei tämä ongelma katoaisi minnekään.
Yksikään FIKSU nainen ei anna väkivaltaan kuin max yhden mahdollisuuden. Toinen on jo leväperäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Noista barbaarivaltioista tulevat ja kiertolaiset ovat aivan omaa rotuaan. Miten muut voivat noiden tekoihin puuttua. Käännyttämällä jo rajalla.
Eikä poista kantaväestön väkivaltaa mitenkään. Miten jonkun Mahmudin pois ajaminen poistaa Esko, Rapen ja Jorman häjyilyn ja pitää heidät poissa naisten kimpusta?
Suomalaiset naiset ovat jo koulutetumpia kuin laiskat nuoret miehet. Oma työ ja omat rahat antavat valintamahdollisuuksia kaikkiin asioihin. Ei tarvitse seurustella seinähullujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla 8000. Voisivat oppiakin jotain 😃
Ovat jo oppimassa ja siksi yhä useampi paskamies saa olla omassa seurassaan.