Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa piestään 80 naista päivässä

Vierailija
10.12.2025 |

Naisen elämä on täyttä helvettiä. Kotona tulee turpaan ja kodin ulkopuolella voi joutua raiskatuksi missä vaan, voi myös käydä niiko Savonlinnassa. Tindertreffit ovat naiselle aina valtava riski.

Kommentit (332)

Vierailija
141/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään pahoinpideltyä naista. 

Tunnen kaksi pahasti pahoinpideltyä naista.

Molemmat pieksi toinen nainen baarissa.

Ja samaa on tarjolla sinullekin ja muille ählämeille ellette ymmärrä pysyä kauempana.

Juntti uhoaa.

Vierailija
142/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naimisissakin anoa jotain kirjallista lupa allekirjoituksella että saako panna omaa vaimoa? Kuka se vaimo oikein luulee olevansa? :D

Sun pitäis ensin päästä sinne naimisiin. Helpommin sanottu kuin tehty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tilastokeskuksen tietojen valossa naisten osuus parisuhteessa tehdyistä törkeistä pahoinpitelyistä on ollut keskimäärin hieman yli 40 prosenttia. Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan taas puolison tai partnerin pahoinpitelemien 20-64-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta."

https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5226791

Vierailija
144/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottlisivat Islamia ja Shariaa, niin ei olisi ongelmia.

Tai sitten tuollaisen sonnan voi heittää roskiin ja miehet opetella olemaan.

Islamiin kantaa ottamatta h*orat voisi opetella olemaan niin ei tarvitsisi heitä siihen opettaa.

Tai sitten sinä opetella olemaan. Naiset elävät elämäänsä kuten miehetkin omaansa, mutta jostain syystä et kutsu miehiä huoriksi.

Olen monta kertaa kuullut kuinka naiset huorittelevat toisiaan esim. julkisessa kulkevälineessä. Aluksi ovat soittaneet toisilleen suuta, jonka jälkeen alkaa huorittelu ja käsiksi käyminen. Ihan koomista näin miehenä seurata tilannetta vierestä :D

Vierailija
145/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80? Aika vähän, vaikka suomessa on muutama miljoona naista. Ja moni näistä on sen verran pettäviä h*oria että ihme ettei ole tuon enempää.

Yllättäen aina vaan näitä muka-miehiä, joiden mielestä miehen viat ovat naisen vastuulla, tavalla tai toisella.

Kiva, kiva. Paitsi että olen itsekin nainen.

Ja silti olet sitä mieltä, että miesten vajavaisuus on naisten syytä? Uskotko ihan oikeasti että miehellä olisi joissain tilanteissa oikeus piestä ylipäänsä ketään? Ihan tiedoksesi, ei ole.

T: mies

Suuttuminen ja viha on ihan normaali tunne kun toinen pettää tai muuta. Kyllä silloin on oikeus vähä

Mistä päättelit että olen yksinelävä mies? Olen naimisissa oleva nainen. Minun ei tarvitse näitä asioita pelätä koska en petä tai tee muuta tuollaista. Sattuikohan nyt omaan nilkkaan?

Vierailija
146/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö naimisissakin anoa jotain kirjallista lupa allekirjoituksella että saako panna omaa vaimoa? Kuka se vaimo oikein luulee olevansa? :D

Sun pitäis ensin päästä sinne naimisiin. Helpommin sanottu kuin tehty. 

Olen naimisissa oleva nainen. Yllättikö?

Vierailija
147/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80? Aika vähän, vaikka suomessa on muutama miljoona naista. Ja moni näistä on sen verran pettäviä h*oria että ihme ettei ole tuon enempää.

Yllättäen aina vaan näitä muka-miehiä, joiden mielestä miehen viat ovat naisen vastuulla, tavalla tai toisella.

Ja silti olet sitä mieltä, että miesten vajavaisuus on naisten syytä? Uskotko ihan oikeasti että miehellä olisi joissain tilanteissa oikeus piestä ylipäänsä ketään? Ihan tiedoksesi, ei ole.

Suuttuminen ja viha on ihan normaali tunne kun toinen pettää tai muuta. Kyllä silloin on oikeus vähän tasata tilejä eikä olla tossukkana. Ihan naurett

Naurettavaa on kuvitella väkivallan olevan oikeutettua heti kun vähän vituttaa. Suuttuminen on pettämistilanteessa oikein, lyöminen ei, se ei ole tossukan touhua olla hakkaamatta toista ja "tasaamatta tilejä". On muitakin vaihtoehtoja kuin eläimellinen riehuminen ja nöyrä tilanteeseen tyytyminen.

Vierailija
148/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pitäisi piestä Mohammedin niin oppisi tavoille Suomi akka

Modammedeja piestään sitä mukaa kun pyrkivät iholle.

Älä huoli, sinun ihollesi ei pyri edes punkki.

Vierailija
149/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tähän millä tavalla? Aika horjuva aasinsilta, kun itse haluat naisille heidän perinteisen roolinsa, sehän olisi vain kohtuullista että miehille menisi niin ikään se perinteinen rooli. Vai luulitko saavasi vain rusinat pullasta?

ÖÖ?

Miehen paikka on kuolla sodassa, mutta naisen paikka ei ole kuolla raiskattuna valloitetussa ja tuhotussa maassa tai päätyä viihdeorjaksi tms. mukavaa?

Think again!

You think again. Miehen paikka ei ole kuolla sodassa, eikä naisen tulla raiskatuksi. En käsitä mistä keksit että olisi. 

Mutta jos itse haluat naisille osoittaa heidän paikkansa, olisi aika tekopyhää olla osoittamatta myös miehille heidän paikkaansa. Siihen sattuu perinteisesi kuulumaan sotaan joutuminen, perheen yksinäinen e

Miksi ihmeessä palattaisiin? Hirveää aikaa se oli.

Vierailija
150/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa takaisin ja voimalla. Ei siinä auta muu kuin kova kovaa vastaan ja pitäkää asialliset vaatteet päällänne.

Tai sitten miehet voisivat edes yrittää olla ihmisiä eikä apinoita ja pitää sekä nyrkit että kyrvän kurissa.

Naiset voisivat pitää p*llunsa ja suunsa kurissa ettei jatkuvasti tulisi h*orattua, petettyä ja suuta soitettua kun puhuu niin paljon p*skaa.

Ja sinä lopettaa tuon säälittävän höperehtimisen. 

Voi harmi että totuus sattui. Oletko itse kenties tälläinen huono nainen?

Enemmän harmittaa huomata, ettet huomaa omaa höperehtimistäsi. Enkä edes ole nainen.

Vierailija
151/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tähän millä tavalla? Aika horjuva aasinsilta, kun itse haluat naisille heidän perinteisen roolinsa, sehän olisi vain kohtuullista että miehille menisi niin ikään se perinteinen rooli. Vai luulitko saavasi vain rusinat pullasta?

ÖÖ?

Miehen paikka on kuolla sodassa, mutta naisen paikka ei ole kuolla raiskattuna valloitetussa ja tuhotussa maassa tai päätyä viihdeorjaksi tms. mukavaa?

Think again!

You think again. Miehen paikka ei ole kuolla sodassa, eikä naisen tulla raiskatuksi. En käsitä mistä keksit että olisi. 

Mutta jos itse haluat naisille osoittaa heidän paikkansa, olisi aika tekopyhää olla osoittamatta myös miehille heidän paikkaansa. Siihen sattuu perinteises

Kuka mies luulee olevansa, että muka omistaa vaimonsa? Lupa kysytään ja vastaukseen tyydytään, ei kahta sanaa.

Vierailija
152/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuminen ja viha on ihan normaali tunne kun toinen pettää tai muuta. Kyllä silloin on oikeus vähä

Kyllä se pettäminenkin on eläimellistä riehumista. Ja kyllä se on aika tossukkamaista touhua alkaa päätä silittelemään kun toinen on pettänyt. Nämä saataisiin ehkäistyä olemalla pettämättä, mutta kun ei voi. Pakko päästä h*oraamaan.

Vierailija
153/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään Suomen baareissa piestään päivittäin tuon verran miehiä

Miksi miehet valitsevat mennä baareihin jännämiesten piestäväksi? Opetelkaa tekemään parempia valintoja.

No valittaako miehet asiata palstalla?

Miksi vain miesten pitää opetella tekemään parempia valintoja.

Juurihan tuo valitti. Tai ehkä pointti oli, ettei kenenkään pitäisi valittaa, ottaa vain kiltisti turpaan.

Nainen valitti miesten puolesta.

Niin se valittaminenko tässä on ongelma vai se, että ihmisiä mätetään turpaan?

Jo

Moniko nainen muka väittää sitä muiden viaksi yhtä kovaa kuin täällä ulisevat sovinistit?

Vierailija
154/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään pettämistä jos elelee yksin, kuten sinä. Naiset eivät todellakaan ole kiinnostuneita miehistä tai seksistä miesten kanssa siinä määrin että näkisivät oikein vaivaa etsiäkseen oikein lisää eitoivottuja miehiä. Täysin harhainen ajatuksenkulku.

Kerran asia on näin, niin eikö silloin voida rehellisesti sanoa, että jos nainen saa turpaan parisuhteessa, niin se on sen omien huonojen valintojen johdosta?

Kyllä. Periaatteessa näin. Parisuhde miehen kanssa on todella suurta typeryyttä että sikäli luonnonvalinta toimii tässäkin.

Hyvä että asia selkisi.

Ketjulle ei ole enää tarvetta.

Vierailija
155/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pitäisi piestä Mohammedin niin oppisi tavoille Suomi akka

Modammedeja piestään sitä mukaa kun pyrkivät iholle.

Älä huoli, sinun ihollesi ei pyri edes punkki.

Helevetin hyvä.

Vierailija
156/332 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa takaisin ja voimalla. Ei siinä auta muu kuin kova kovaa vastaan ja pitäkää asialliset vaatteet päällänne.

Tai sitten miehet voisivat edes yrittää olla ihmisiä eikä apinoita ja pitää sekä nyrkit että kyrvän kurissa.

Naiset voisivat pitää p*llunsa ja suunsa kurissa ettei jatkuvasti tulisi h*orattua, petettyä ja suuta soitettua kun puhuu niin paljon p*skaa.

Ja sinä lopettaa tuon säälittävän höperehtimisen. 

Voi harmi että totuus sattui. Oletko itse kenties tälläinen huono nainen?

Enemmän harmittaa huomata, ettet huomaa omaa höperehtimistäsi. Enkä edes ole nainen.<

Sitten olet kyllä vähän tossun alla oleva mies. Sinun kannattaisi ryhdistäytyä ja tietää oikeutesi, niin naisesi tai tuleva naisesi arvostaisi sinua enemmän.

Vierailija
157/332 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö näistä tapauksista oikeasti joku 98% ilmoittamatta, vai onkohan ne jollain perusteella arvioitu tässä?

Vierailija
158/332 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän villin arvion, jos jossain on joku vuosi tilasto, niin määrä on 3 kertaistunut jostain vuodesta 2005 tai 2010 eteenpäin.

Vierailija
159/332 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika vähän, kun ottaa huomioon, että vain jännämiehet kelpaavat naisille

Jännämiehellä tarkoitat miestä, joka uskaltaa tulla puhumaan naisille ja pyytää heitä treffeille.

Ne miehet, jotka saavat naisseuraa, lähestyvät vähintään kymmeniä naisia ja saavat suurimmalta osalta pakit.

Ne miehet, jotka saavat runsaasti naisseuraa, lähestyvät satoja naisia ja saavat suurimmalta osalta pakit.

Kilttikselläkin olisi mahdollisuus saada nainen, jos uskaltaisi puhua naisille ja opettelisi sietämään kieltäviä vastauksia.

Vierailija
160/332 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on kantasuomalainen ihana mies, joka ei ole tossun alla, eikä hakkaa minua. On ihanan huumorintajuinen, kohtelias, mukava ja varsin komeakin vielä. Noh ,minua ei ole koskaan kyllä hakattukaan kahdessa edellisessäkään avioliitossa vaan ne kariutuivat muista syistä. Veikkaan, että noi pahoinpitelyt suurimmalta osin tekee muusta kulttuurista tullut mies, joka ei arvosta suomalaista naista. Kannattaa lähteä suhteesta, joka edes vähänkin viittaa fyysiseen tai henkiseen pahoinpitelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän