Suomessa piestään 80 naista päivässä
Naisen elämä on täyttä helvettiä. Kotona tulee turpaan ja kodin ulkopuolella voi joutua raiskatuksi missä vaan, voi myös käydä niiko Savonlinnassa. Tindertreffit ovat naiselle aina valtava riski.
Kommentit (321)
Isäni hakkasi äitiäni aina kännissä. Olen itse seurustellut väkivaltaisten miesten kanssa. Jos lähtisin taas deittailemaan, niin ensimmäisenä pyörii mielessä aina ajatus, että entä jos tämäKIN mies on väkivaltainen.
Yritin joskus deittailla nyrkkeilijämiestä. Heti kun sain tietää miehen harrastuksesta, ajattelin kauhuissani, että tuohan saa tapettua mut yhdellä iskulla, jos on väkivaltainen.
Täällä pääosin esiintyvällä miesten logiikalla uhri on aina syyllinen tilanteeseensa, ja oikeuslaitos voidaan turhana lakkauttaa. Mitäs teit kiinteistökauppoja, itse kerjäsit tulla huijatuksi? Mitäs kävelit kadulla, itse kerjäsit lompakkovarkautta? Mitäs lähdit liikenteeseen, kaikkihan tietää että että rattijuoppo tai seniili tai puhelimentuijottaja voi ajaa päälle? Samat tyypit itkee joka toisessa ketjussa naisenpuutettaan. Voi elämän kevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että parisuhteissa eniten väkivaltaa on lesbosuhteissa. Toisiksi eniten heterosuhteissa ja vähiten homosuhteissa.
Heterosuhteiden väkivalta on yleisintä niin että se on molemminpuolista, seuraavaksi yleisintä niin että vain nainen on väkivaltainen ja vähiten niin että vain mies on väkivaltainen.
Ja koko kommentin täydeltä niin paksua paskaa, että tukkisi viemärin saman tien. Näkyy turhan hyvin miten naisia hakkaava tai sellaisesta fantasioiva yrittää valkopestä ongelmaa pois.
Miksi naisille on mahdotonta hyväksyä totuutta?
Koska tuo ripuli ei ole totuus vaan sairaan misogynistin sepustusta kun ei kestä sitä etteivät fantasiansa kestä päivänvaloa
Kyllä täällä turpaan saadaa ihan sukupuolesta riippumatta. Itsekin miehenä 2 kertaa tullut hakatuksi pelkästään ohikulkevan narkin toimesta ilman että on ollut katsekontaktia kummempaa. Ja niin on pahoinpidellyksi tullut lähes poikkeuksetta jokainen kaverinikin jossain vaiheessa elämää usein vaan sattumalta juuri jonkin väärän tyypin kohdattuaan.
En tiedä mitä näille voisi tehdä kun poliisikin vain lopulta silittää päätä. Parisuhdeväkivalta sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus valita seuransa, ei tarvitse pyöriä väkivaltaisten miesten seurassa.
Eikä niiden miesten lyödä. Mutta kun se on ilmeisesti niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikkiin liittyy päihteiden täyttämä elämä ja se kun sen jännis on niin ihq. Tiesitkö muuten, että naiset pahoinpitelevät miehiään aivan helvetin paljon, mutta niistä ei valitettavasti ilmoitella?
Kyllä, mutta ei yhtä paljon eikä yhtä pahasti, koska kokoero. Useimmat ihmisten väliset pahoinpitelyt tapahtuvat spontaanisti ja paljain käsin, joten keskimäärin nainen on suuremmassa vaarassa kuin mies. Jos mies saa naiselta turpaansa, se on nöyryyttävää ja kivuliasta, mutta toisin päin se on usein hengenvaarallista.
Eli turha yrittää mitään tasapuolisuusharhaa tähän.
Urheilussakin kontaktilajeissa miehillä ja naisilla on ihan syystä eri sarjat. Nainen olisi suurimmassa osassa näistä
Riippuu naisesta ja miehestä, mutta kyllä se yllättävän usein onnistuukin. Voit rauhassa mennä haastamaan naispoliisia, -nyrkkeilijää tai -budokaa tappeluun ja kertoa sitten kuinka kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on kantasuomalainen ihana mies, joka ei ole tossun alla, eikä hakkaa minua. On ihanan huumorintajuinen, kohtelias, mukava ja varsin komeakin vielä. Noh ,minua ei ole koskaan kyllä hakattukaan kahdessa edellisessäkään avioliitossa vaan ne kariutuivat muista syistä. Veikkaan, että noi pahoinpitelyt suurimmalta osin tekee muusta kulttuurista tullut mies, joka ei arvosta suomalaista naista. Kannattaa lähteä suhteesta, joka edes vähänkin viittaa fyysiseen tai henkiseen pahoinpitelyyn.
Muuten hyvä, mutta suurimman osan väkivallasta toteuttaa ihan tavallinen kantasuomalainen äijä. Koko väkivallan ulkoistaminen vain ulkomaalaistaustaisille on älyllistä epärehellisyyttä.
Juuri yksi " kantasuomalainen" äijä poltti koko perheensä. Kauhea syyllisyys mullakin, kun on munat. Olen tosin eri värinen, ja sekin näin päin ajateltuna vain pahentaa tuon toisen mulle projisoivaa syyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu kyseisten naisten kannalta. Tämä vähenisi paljon, mikäli naiset tekisivät miesvalintansa enemmän järjellä kuin 100 % tunteella.
Eli miesten ei tarvitse yrittää olla parempia, syytellään mieluummin naisia?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus valita seuransa, ei tarvitse pyöriä väkivaltaisten miesten seurassa.
Joo, helppo valita ettei joudu minkään rikoksen uhriksi. Ihan omaa tyhmyyttä, jos iskee murtovaras kotiin tai kadulla narkki pöllii auton. Päällepäin ihan näkee, että tuokin kauppias on huijari ja tuon ravintolan ruuasta tulee ruokamyrkytys ja tuo pankki ja tuo työpaikka menee konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
ohisalon ja sannan unelmaa.
Eli muslimien, naisten, vasemmiston ja homoseksuaalien syyttämisen lisäksi kelpaa myös yhdistelmät, kuten vasemmistolaiset naiset? Väkivaltainen mieshän ei itse ole koskaan vastuussa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu kyseisten naisten kannalta. Tämä vähenisi paljon, mikäli naiset tekisivät miesvalintansa enemmän järjellä kuin 100 % tunteella.
Ja sinä syytät puolestasi yleisesti miehiä. Huomaatko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Vankilatkin on täynnä väärinymmärrettyjä. Heidän uhriensa olisi vain tullut valita paremmin. Sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sen takia esim. sinä päivästä toiseen teet kilttimies-itkualoituksia ypöyksin. Jotkut miinat on helppo väistää. Ei kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pääosin esiintyvällä miesten logiikalla uhri on aina syyllinen tilanteeseensa, ja oikeuslaitos voidaan turhana lakkauttaa. Mitäs teit kiinteistökauppoja, itse kerjäsit tulla huijatuksi? Mitäs kävelit kadulla, itse kerjäsit lompakkovarkautta? Mitäs lähdit liikenteeseen, kaikkihan tietää että että rattijuoppo tai seniili tai puhelimentuijottaja voi ajaa päälle? Samat tyypit itkee joka toisessa ketjussa naisenpuutettaan. Voi elämän kevät.
Kyllä. Näiden paskojen "miesten" mielestä heillä on oikeus olla mitä huvittaa ja vastuu on aina muilla. Ei ole helppoa olla nainen tällaisessa yhteiskunnassa ja voin sanoa ettei ole helppoa olla mieskään. Olisi kivempaa jos ei näiden väkivaltaa rakastavien orankien takia tarvitsisi koko ajan varoa etten näytä vahingossa uhkaavalta, jos jossain tulee nainen vastaan. Ei ole sen naisen vika, jos hän on varmuuden vuoksi varuillaan, sen sijaan tulee kyllä aika vittuuntunut olo kun miettii miten tässä saa niiden rähinöivien paskapäiden takia olla epäilysten kohteena.
Mutku Sanna ja Hanna ei pillua anna
Vierailija kirjoitti:
Yksikään FIKSU nainen ei anna väkivaltaan kuin max yhden mahdollisuuden. Toinen on jo leväperäisyyttä.
No tämähän onkin aika reilukerho. Kerran saa varmaan sinut murhatakin? Ja talosi polttaa? Ja autosi varastaa? Toinen kerta olisi jo omaa leväperäisyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä syytät puolestasi yleisesti miehiä. Huomaatko.
En, en huomaa, koska en syytä. Olen mies itsekin ja siksi todiste, etteivät kaikki miehet ole väkivaltaisia. Mutta väkivaltaan syyllistyvät ovat niin usein miehiä, että kyllä sitä voi sanoa miesten aiheuttamaksi ongelmaksi. Y-kromosomi ei estä minua ymmärtämästä sitä eikä myöskään pistä uhriutumaan.
Palstamisogynistien mielestä miehillä tulisi ilmeisesti vieläkin olla oikeus käyttää naisia nyrkkeilysäkkeinä pahan olonsa purkamiseen, kuten ukit aikoinaan käyttivät mummoja sotatraumojensa purkamiseen. Kaupan päälle mummot saatettiin myös r*iskata, koska r*iskaus ei ollut avioliitossa rikos. Mummojen piti siinä sivussa hoitaa koti ja perhe, kiitokseksi saivat kokea lisää väkivaltaa ja siivota alkoholistiukkojensa kusia ja oksennuksia.
Tämä kaikki on palstamisogynistien unelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näiden paskojen "miesten" mielestä heillä on oikeus olla mitä huvittaa ja vastuu on aina muilla. Ei ole helppoa olla nainen tällaisessa yhteiskunnassa ja voin sanoa ettei ole helppoa olla mieskään. Olisi kivempaa jos ei näiden väkivaltaa rakastavien orankien takia tarvitsisi koko ajan varoa etten näytä vahingossa uhkaavalta, jos jossain tulee nainen vastaan. Ei ole sen naisen vika, jos hän on varmuuden vuoksi varuillaan, sen
Nämä paskat miehet eivät varmaan välttämättä ole muille miehillekään mitään kamalan kivoja kavereita, kun moraalinen kompassi on mitä on. Voivat toki olla.