Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Geenikauniilla ulkonäkö ei muutu ilman meikkiä ja saunapuhtaana, hän on edelleen kaunis ja samannäköinen kuin meikattunakin

Vierailija
10.12.2025 |

Geenikauneudella on monta tunnusmerkkiä (kauniit sopusuhtaiset kasvotpiirteet, paksut hiukset, hyvä iho, hyvät kehon mittasuhteet, tiimalasivartalo jne.), mutta tuo otsikossa mainittu unohdetaan usein mainita. 

Taitavalla meikkauksella ja pukeutumisella voi feikata eli häivyttää huonoja puoliaan. Tämä on tullut mieleen muutamasta julkkiksesta, joka on intoutunut esiintymään ilman meikkiä. Eivät he rumiakaan ole, mutta täysin erinäköisiä eivätkä mitenkään poikkeuksellisia kaunottaria, vaan tavallisen nättejä. 

Jos osaa katsoa, tunnistaa kyllä puutteet meikatuissa kasvoissakin, mutta myös toiseen suuntaan on menty rajusti viime vuosikymmeninä. Tarkoitan sitä, että osa kauniista naisista pilaa ulkonäkönsä huulitäytteillä ja muilla rumentemistoimenpiteillä jo nuorena.

Niinpä geenikaunottaria on jo nykyään paljon vähemmän kuin ennen. Samaan suuntaan vaikuttaa nuorten lihominen. Luulen, että siitä johtuu, että jopa hyvinkin iäkkäät naiset herättävät vielä miesten kiinnostusta, jos ovat kauniita - eivät siis vain vanhojen miesten kiinnostusta, vaan nuortenkin. En pidä sitä hyvänä, se tuntuu jopa perverssiltä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenikauniiden ei tarvitse myöskään harrastaa hulluna liikuntaa saadakseen kauniin vartalon. Riittää että käy vähän kävelyllä ja satunnaisesti kokeilee jotain jumppaa. Tuosta olen ihan älyttömän kateellinen.

Ja tuommoiseen käytät sitten päiväsi. 😂

Vierailija
22/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei yksikään nainen ole samannäköinen meikattuna kuin ilman meikkiä. Joku lapsellinen urpo siellä taas kirjoittelee. 

Minä olen, koska musta ei saa meikattunakaan oikein minkään näköistä, on niin pienet ja mitättömät silmät. Kaunis en ole, mutta naama ei juuri muutu meikillä.

Et osaa siis meikata tai uskalla laittaa meikkiä riittävästi. Youtubesta löytyy hyviä videoita, joissa jopa pienistä aasialaisista tihrusilmistä meikataan ison näköiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kyllä ainakin vaaleahkoista pohjoismaalaisista moni piirteiltään erittäin kauniskin näyttää vähän valjulta ilman meikkiä. Ei sitä kauneutta välttämättä edes huomaa, jos on niin väritön ja mitäänsanomaton, tyyliä maantienvärinen tukka, iho melkein samaa sävyä, silmätkin pahvilaatikonväriä, vaaleat kulmakarvat ja ripset ei erotu. 

Kirjoitin geenikauniista ihmisistä. Mitäänsanomaton ei ole geenikaunis. Ap

Nimenomaan. Tummapiirteiset ovat geenikauniita. 

Ei tarvitse olla tummapiirteinen. Esim. Laura Birn on kaunis ihan ilman ripsien ja kulmien meikkaamista, itse asiassa mun silmään paljon kauniimpi kuin meikattuna. Meikattuna hänestä tulee tavallisemman näköinen, ei ole niin eteerinen.

Ja sit joillain vaaleilla ihmisillä on kyllä ihan selkeät kulmat ja ripset luonnostaan, ja toki geenikauniilla on myös kasvoissa muotoa eli luonnostaan ne kaikki varjostukset ja piirteet olemassa, mitä toiset tekee meikillä. Tämäkään ei liity väriin, voi olla aivan blondiblondi ja todella kaunis luusto - ja sit maailma on täynnä tummapiirteisiä ihmisiä, joilla on mitäänsanomaton pullanaama. 

Suomessa vaan on joillain tuollaista ihme tummuuden ihannointia, varmaan sen vuoksi taviksen näköinen ja hieman majavaa muistuttava pullaposki Pirkko Mannola pääsi aikoinaan missiksi. On nimittäin äärimmäisen tavis piirteiltään. 

Vierailija
24/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on geenityhmä.

Vierailija
25/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin typerä sana tuo geenikaunis. Kaunis on kaunis, vaikka voissa paistaisi. 

Vierailija
26/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kyllä ainakin vaaleahkoista pohjoismaalaisista moni piirteiltään erittäin kauniskin näyttää vähän valjulta ilman meikkiä. Ei sitä kauneutta välttämättä edes huomaa, jos on niin väritön ja mitäänsanomaton, tyyliä maantienvärinen tukka, iho melkein samaa sävyä, silmätkin pahvilaatikonväriä, vaaleat kulmakarvat ja ripset ei erotu. 

Kirjoitin geenikauniista ihmisistä. Mitäänsanomaton ei ole geenikaunis. Ap

Nimenomaan. Tummapiirteiset ovat geenikauniita. 

Ei tarvitse olla tummapiirteinen. Esim. Laura Birn on kaunis ihan ilman ripsien ja kulmien meikkaamista, itse asiassa mun silmään paljon kauniimpi kuin meikattuna. Meikattuna hänestä tulee tavallisemman näköinen, ei ole niin eteerinen.

Ja sit joillain

Aivan. Kirjoitat juuri siitä eksotiikkalisästä, jota voi saada olemalla toisessa kulttuuripiirissä, vaikka enää se ei niin hyvin toimi, kun kaikkialla on kaikenlaisia ihmisiä. Silti Pohjolassa voi edelleen saada lisäbonusta olemalla tummapiirteinen ja muualla taas olemalla blondi. Ap

Vierailija
27/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei yksikään nainen ole samannäköinen meikattuna kuin ilman meikkiä. Joku lapsellinen urpo siellä taas kirjoittelee. 

Minä olen, koska musta ei saa meikattunakaan oikein minkään näköistä, on niin pienet ja mitättömät silmät. Kaunis en ole, mutta naama ei juuri muutu meikillä.

Et osaa siis meikata tai uskalla laittaa meikkiä riittävästi. Youtubesta löytyy hyviä videoita, joissa jopa pienistä aasialaisista tihrusilmistä meikataan ison näköiset.

Normaalilla meikillä ei mun naamaan saada muutosta, mutta toki tuollaisella teatterimaskilla saadaan ihmisestä tehtyä ihan eri näköinen. Sellainen näyttää vaan ihan törkeältä luonnossa, videolla ja kuvissa toki on näyttävän näköinen.

Vierailija
28/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin typerä sana tuo geenikaunis. Kaunis on kaunis, vaikka voissa paistaisi. 

Minusta taas se on olennaista. Kaunis voi olla monella tavalla, mutta geenikaunis voi olla vain yhdellä tavalla, jonka tunnusmerkin kerroin. Ap

Vierailija
29/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ap, että erotat geenikauneuden siitä, että on kulmat laminoitu, irtoripset, huulitäytteet yms. Sehän ei enää ole geenikauneutta, mutta eivät lähde saunassa pesemällä pois. Saatat kuvitella, että jolloin on luonnostaan nuo kaikki viimeisen päälle.

Vierailija
30/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas se on olennaista. Kaunis voi olla monella tavalla, mutta geenikaunis voi olla vain yhdellä tavalla, jonka tunnusmerkin kerroin. Ap

Mitä teemme tällä tiedolla, ap?

Vierailija
31/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikattuna todella kaunis, meikkaamattomana valju. Kasvot ovat kalpeat ja värittömät, kulmakarvat ja ripset eivät erotu naamasta. Mustat silmäaluset tekevät sairaan näköiseksi. 

Jos menisin tällaisena ihmisten ilmoille moni voisi etsiä tippaa kädestäni että olenko sairaalapedistä noussut. 

En voi vaaleille piirteilleni mitään, meikki pelastaa ja tekee minusta eisairaan näköisen. 

Vierailija
32/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ap, että erotat geenikauneuden siitä, että on kulmat laminoitu, irtoripset, huulitäytteet yms. Sehän ei enää ole geenikauneutta, mutta eivät lähde saunassa pesemällä pois. Saatat kuvitella, että jolloin on luonnostaan nuo kaikki viimeisen päälle.

Huvittavaa että miten miehet kehuvat naisen luonnonkauneutta vaikka on pohjustusmeikki, ripsiväriä, kestoväri kulmissa ja huulissakin... eivät ymmärrä ehostautumisesta mitään. 

Vierailija
33/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonainen alati kiihtyvä bisnes lässähtäisi, jos ihmiset tajuaisivat ja hyväksyisivät tuon. Nythän hirveä lauma ressukoita kuluttaa rahansa ja energiansa ulkonäkönsä vatvomiseen ja loputtomaan parantamiseen, kun eivät kykene hyväksymään sitä mitä ovat. 

Voi miettiä, miltä kaikki olisivat näyttäneet 100 vuotta sitten. Ylipäätään ulkoiselle kauneudelle annetaan minun mielestäni AIVAN LIIKAA painoarvoa. Joo, kiva katsella kauniita ihmisiä, mutta ei se sen kummempaa ole ja kaikki muu on tärkeämpää. 

Vierailija
34/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tai hänen vaimonsa varmaan on geenikaunis, niin pitää kehua.

Vierailija
35/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla meikillä ei mun naamaan saada muutosta, mutta toki tuollaisella teatterimaskilla saadaan ihmisestä tehtyä ihan eri näköinen. Sellainen näyttää vaan ihan törkeältä luonnossa, videolla ja kuvissa toki on näyttävän näköinen.

Itse käytän arkena ihan meikkiä, jossa on varjostuksia ja korostuksia muokkaamaan naaman ja nenän muotoa, meikkaan silmät isomman näköiseksi. En usko että näyttää "ihan törkeältä", vaikka toki selvästi meikatulta. Hassua kyllä, varsinkaan miehet tosin ei edes huomaa sitä meikin määrää, jos vaan pitää sävyt luonnollisina, ei esim. tulipunaisia huulia tai mustia smoky eyes silmiä.

Vierailija
36/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että miten miehet kehuvat naisen luonnonkauneutta vaikka on pohjustusmeikki, ripsiväriä, kestoväri kulmissa ja huulissakin... eivät ymmärrä ehostautumisesta mitään. 

Kuulostaa vähän tyhmiltä miehiltä. Minä taivutin kerran vessassa ripset, ja kun tulin ulos sieltä, mies katsoi ja sanoi samantien: kävitkö laittamassa meikkiä?

Viime kesänä yksi aika säälittävän fuckboyn oloinen mies yritti iskeä ja lirkutteli jotain, että älä ikinä laita meikkiä ja olet niin kaunis ilman jne. Ja siis ilman olinkin, ei minulla ollut meikkiä. Itse kyllä pidän ulkonäöstäni kevyellä ehostuksella enemmän, mutta tuo oli kesällä joten se on vähän eri tilanne kuin talvi :D 

Vierailija
37/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen meikattuna todella kaunis, meikkaamattomana valju. Kasvot ovat kalpeat ja värittömät, kulmakarvat ja ripset eivät erotu naamasta. Mustat silmäaluset tekevät sairaan näköiseksi. 

Jos menisin tällaisena ihmisten ilmoille moni voisi etsiä tippaa kädestäni että olenko sairaalapedistä noussut. 

En voi vaaleille piirteilleni mitään, meikki pelastaa ja tekee minusta eisairaan näköisen. 

Vähän samaa. Tummat silmänaluset, couperosaa, täysin värittömät muun ihon väriset huulet, vaaleankeltaiset ripset ja kulmakarvat, tukka beige ja iho samaa sävyä. Luomuna lähinnä tylsän taikinanaaman näköinen. Mutta hiusväri ja vähän meikkiä niin ainakin miesten huomiota riittää.

Vierailija
38/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö...... kovaa valuuttaa esim. etelä-amerikan maissa, saa potkia rumimpia pois.

Vierailija
39/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on?

Vierailija
40/89 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ensinnäkin ne ehtat blondit ovat yhtä epätavallisia kun se ykssarvinen. Eläessäni olen suunilleen kaks tavannut. Siis blondi lapsesta hautaan, ilman hiusten värjäystä.

Sitten me kaikki vanhenemme ja tämä näkyy sekä naamasta että vartalosta. Käy myös näille kaunottarille. Se kasvojen että vartalon sopusuhtasuus muuttuu, ja pikkuhiljaa katoaa.

Ap, kirjotat varmasti naisista jotka ovat nuorempia kun 40 vee.