Isä syyttää päivystyksen hoitajia tyttärensä kaulakorun varastamisesta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7d2f0cad-8299-4e89-8a58-3d695316d553
Heikki antaa rivien välistä ymmärtää että hoitajat ovat varastaneet tyttärensä korun
Kun tietää millainen tila se on, siistit lattiat ja paikalla vain hoitajia, on vaikea uskoa, että timanttikaulakoru vain häviää.
Kyllä kertoo taas kaiken hoitajien arvostamisesta. Entisenä sairaanhoitajana voin sanoa että potilaiden korut ei kyllä kiinnosta tippaakaan eikä kukaan riskeeraa sen takia työpaikkaansa.
Kommentit (102)
Tytär säilyi hengissä.
ei kai tonnin koru niin iso asia ole, että pitää lehdessä itkeä. Naurettava laihialainen äijä.
1300 e koru kaulassa??? 16-vuotiaalla? Saanut RIPPILAHJAKSI?
Ensinnäkin onko faktatietoa että koru on edes hoitajille annettu kun sitä ei ole kerran listaan kirjattu?? Onko itse (ehkä sekavana) riisunut korun ja jättänyt takin taskuun yms mistä se on tippunut.. Teinin äitinä tiedän oikein hyvin että tavarat on jatkuvasti hukassa ja ensimmäinen lause alkaa aina kuka on VIENYT mun
Ylipäätään täysin hölmöä käyttää arjessa noin kallista korua. Jos on varaa käyttää sitä ratsastustunnilla niin on myös varaa ostaa uusi. Hävettää tämä nykyajan kulttuuri että omista virheistä ollaan aina ensimmäisenä soittamassa iltalehteen ja haukkumassa muut.
Mä olen vahingossa heittänyt puhelimia ja nappikuulokkeita pyykkien seassa pesulaan. En ravistele niitä pyykkejä varsinkin jos eristys tai hilseisiä petivaatteita ja enpä oikeastaan muutenkaan niitä hirveästi heiluttele onko omaisuutta. Nämä on selvinnyt jälkikäteen, että meni pesulaan tavarat. Tekarit on lentänyt roskikseen,kukaan ei tajunnut sanoa et tekarit oli järkevästi oksennus pussissa. No enpä sinne kurki, oksennuspussiin oksennetaan. Vaikka ja mitä. Olen myös sängystä nostanut peiton pois potilaan lähdettyä ja peiton uumenista lensi kännykkä pitkin lattiaa. Näyttö halki,mutta en tiedä oliko jo vai halkesiko lentäessä.Joskus harvoin ehtii siirtämään kalusteita ja kaapin takana sieltä lattialta löytyy korvakoru tai sormus. Ei hajua kauan se on siellä ollu. En edes jaksa luetella kaikkia mitä löytyy ja mistä löytyy. Sittenhän ei aina tiedä jos joku on kysellyt jo jotain löytötavaroista, eikä välttämättä tule uudestaan kysymään kun jotain löytyy ihan mahdottomasta paikasta ja vien sen löytyötavaroihin sen kysymisen jälkeen. Mut joo,jouduin kotonakin kääntämään nojatuolin ympäri monta kertaa kun irrotin oman korvakorun korvasta ja sinne katos oman nojatuolin uumeniin. Pitkän hikisen konttailun jälkeen se sieltä löyty. T. Laitoshuoltaja päivystyksestä
Mammojen mielestä varastaminen on ok näköjään. Taidatte olla itse varkaita kaikki. Voi luoja taas. Ja kun saa lahjaksi korun mammojen mielestä sitä saa sitten vaan käyttää tietyissä tilanteissa ei arjessa. Mä en kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja käyttää sitä ratsastaessaan? Sieltähän koru voi singota tallin nurkkaan tai metsään tai minne vain. Jos minulla olisi 1300 euron koru, en uskaltaisi käyttää sitä kuin ehkä presidentinlinnan kutsuilla.
Se vaan mietityttää, että eikö tytöllä ole mitään muistikuvaa korun poisottamisesta? Kun on kuitenkin ollut tarpeeksi tajuissaan ottaakseen selfieitä.
Mulla on aavistus. Se on jäänyt kiinni niiden ratsastusvaatteiden sisään riisuessa ja on siellä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käyttää sitä ratsastaessaan? Sieltähän koru voi singota tallin nurkkaan tai metsään tai minne vain. Jos minulla olisi 1300 euron koru, en uskaltaisi käyttää sitä kuin ehkä presidentinlinnan kutsuilla.
Juuri näin. Jos on varaa olla huoleton niiden kanssa, oletan että on varaa myös uuteen koruun.
Itse en edes haluaisi tuollaista korua. Tarvitsen ne rahat ihan muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mammojen mielestä varastaminen on ok näköjään. Taidatte olla itse varkaita kaikki. Voi luoja taas. Ja kun saa lahjaksi korun mammojen mielestä sitä saa sitten vaan käyttää tietyissä tilanteissa ei arjessa. Mä en kestä.
Taidat olla aika heikko tajuamaan asioita. Kukaan mamma ei ole kirjoittanut täällä, että varastaminen on ok.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aavistus. Se on jäänyt kiinni niiden ratsastusvaatteiden sisään riisuessa ja on siellä edelleen.
Voi hyvin olla. Tai taskussa, jos ei oo sieltä tippunut. Sairaalan käytävälle jos on tippunut, ei kukaan oo voinut tietää kenen on. Nyt jos lukee lehdestä jutusta, ei enää uskalla palauttaa, kun varkaussyytteet tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa on ihmeellistä? Monella tuon ikäisellä on yli 2000€ puhelin taskussa ja 4000€ laukku kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos on varaa olla huoleton niiden kanssa, oletan että on varaa myös uuteen koruun.
Itse en edes haluaisi tuollaista korua. Tarvitsen ne rahat ihan muuhun.
Jos joku yrittäisi antaa minulle 1300 ei korun, ojentaisin sen takaisin ja kieltäytyisin.ottamasta vastaan. Pitäisin sellaista vain yksittäisessä gaalassa, johon ne on minulle annettu käytettäviksi mainostarkoituksessa ja ne ovat hallussani vain sen päivän. Omaksi - ei ikinä.
Timanttikaulakorua pitää pystyä käyttämään huolettomasti arjessa? Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa on ihmeellistä? Monella tuon ikäisellä on yli 2000€ puhelin taskussa ja 4000€ laukku kädessä.
Monella? Hah, puhelimen saa satasella. Laukun viidellä kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei kovin monella. Kauniaisistako kirjoittelet?
Syyttikö isä? Hän kertoo korun kadonneen. Ihan asiaa puhuu
Hoitsu pisti sen taskuunsa. Oli se koru minkä hintainen tahansa, ei ole oikein varastaa sitä. Minullakin on n.5000€:n lahjakello ranteessa ihan arkikäytössä. Toivottavasti en joudu Meilahteen.
Taas kerran ajattelen, että miksi lähdin hoitoalalle. Ihan sama ketä on auttanut tai kenen hengen pelastanut, niin jonkun kadotessa syy on hoitajan.
Minä teen töitä ikäihmisten kotona. Heillä on koruja, taidetta, valtavia summia käteistä, huumelääkkeitä. Silti kun muistisairas hävittää itse jonkun vähäpätöisen tavaran, niin syyllinen on hoitaja.
Siellä on asiakkaita ja vieraita? Toki hoitsukin.