Uimapuku isorintaiselle?
Olen jo pitkään etsinyt uimapukua, joka tuntuisi päällä tukevalta myös pitkää matkaa uidessa ja vesijumppaa tehdessä. Vaateliikkeiden uimapuvut on yleensä tarkoitettu lähinnä rannalla makoiluun. Useimmat urheiluliikkeissä myytävät uimapuvut taas litistävät rinnat inhottavan tuntuisesti, eivätkä tarjoa mitään tukea vedessä liikkumiseen.
Osaako joku suositella hyvää uimapukua?
Plussaa, jos uimapuku myös:
- tukee vatsaa
- sisältää kupit rinnoille
- näyttää kivalta
Kommentit (20)
Kannattaa käydä ihan alusvaateliikkeessä katsomassa ja sovittamassa. Urheiluliikkeissä tyyliin Intersport tai vaateliikkeissä kuten Sokos tai HM on hyvin pieni valikoima ja koot rajattuja.
yleensä alusvaatteisiin erikoistuneet liikkeet myy myös uima-asuja ja heillä on myös paljon laajempi kokovalikoima.
Minulla on Polan uimapuku, ostin sen Tokmannilta ja olen ollut tyytyväinen. Ei ollut edes kallis.
Freya tekee hyviä liivejä ja uikkareita jotka tukee hyvin. En muita käytäkään.
Kotimaisella Lumingeriellä on hyvä valikoima! Itselläni Tämä Panachen Capri-uimapuku, tosi hyvä isotissiselle (85 H) ja vatsakkaalle https://www.lumingerie.fi/paloma-uw-balcony-uimapuku-capri-print?_gl=1*…
Bonprix, muotoilevat uikkarit tosi hyviä, tukevat ja hyvät kupit. Eikä pahan hintaisiakaan.
Tätä oon varmaan joskus miettinyt. En kuitenkaan päätynyt ostamaan, koska verkkokauppa näyttää kömpelön ulkonäkönsä puolesta epäluotettavalta huijausnettisivulta. Hyvä kuulla, että on löytynyt sopiva tuote!
Vierailija kirjoitti:
Tätä oon varmaan joskus miettinyt. En kuitenkaan päätynyt ostamaan, koska verkkokauppa näyttää kömpelön ulkonäkönsä puolesta epäluotettavalta huijausnettisivulta. Hyvä kuulla, että on löytynyt sopiva tuote!
Hupsis, tämä oli siis vastaus Lumingerie-kommenttiin :)
photo olis kiva niin voisin suositella sopivaa uimaasua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsis, tämä oli siis vastaus Lumingerie-kommenttiin :)
Joo niiden sivut on vähän kotikutoiset, mutta kyseessä on ihan luotettava kotimainen firma, jolla on Kempeleellä toimitilat.
Rintava niinkuin Pamela Anderson 90 luvulla vai rintava kuin Nina Mikkonen 2025?
Mulla Elomin uimapuvut ovat olleet parhaat. Harrastan hydrobikkiä, joten siihen sopivan tukevat. Elomin kanssa samaa yritystä on Fantasie-merkki. Sitten on toinen brittimerkki Freya. Brittimerkeillä on vaan muodissa nyt todela syvään uurretut uimapuvut, joten niitä pitää varoa, vesijumpassa eivät ole hyvät.
Nämä uima-asut eivät ole kuitenkaan halpoja. Jos lähellä on erikoisliiviliike siellä voi livenä kokeilla jos heillä on noita merkkejä että löytää oikeaan koon ja mallin. Muuten vaikea löytää Suomesta kivijalkakaupasta. Sokosella voi olla ainakin Fantasieta, sitten mainitussa suomalaisissa verkkokaupoissa Lumingeriessa ja myös Meritta Brassa on noita muita merkkejä.
Muuten katsele sitten brittiläisistä verkkokaupoista kuten Brastop ja Belle Lingerie. Nämä ovat IOSS-järjestelmässä eli hinnoissa on ALV ja tullimaksut eli brittiyritys hoitaa ne, tuotteet tulevat suoraan Suomeen postilaatikosta sisään, ei tarvitse edes tullata yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Miss Mary of Sweden
Tätä suosittelen myös
En käytä yläosaa ollenkaan. Ei ole kukaan valittanut.
105FF
Vierailija kirjoitti:
En käytä yläosaa ollenkaan. Ei ole kukaan valittanut.
105FF
Ai uimahallissa vesijumpassa? 🤣
Nettikaupasta, eli vaan googlaat. Parhailla sivuilla on tarkat mitat ja kuinka mitata itse, niin ei tule hutiostoksia.