Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimapuku isorintaiselle?

Vierailija
10.12.2025 |

Olen jo pitkään etsinyt uimapukua, joka tuntuisi päällä tukevalta myös pitkää matkaa uidessa ja vesijumppaa tehdessä. Vaateliikkeiden uimapuvut on yleensä tarkoitettu lähinnä rannalla makoiluun. Useimmat urheiluliikkeissä myytävät uimapuvut taas litistävät rinnat inhottavan tuntuisesti, eivätkä tarjoa mitään tukea vedessä liikkumiseen. 

Osaako joku suositella hyvää uimapukua? 

Plussaa, jos uimapuku myös:

- tukee vatsaa 

- sisältää kupit rinnoille 

- näyttää kivalta 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupasta, eli vaan googlaat. Parhailla sivuilla on tarkat mitat ja kuinka mitata itse, niin ei tule hutiostoksia.

Vierailija
2/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ihan alusvaateliikkeessä katsomassa ja sovittamassa. Urheiluliikkeissä tyyliin Intersport tai vaateliikkeissä kuten Sokos tai HM on hyvin pieni valikoima ja koot rajattuja. 

yleensä alusvaatteisiin erikoistuneet liikkeet myy myös uima-asuja ja heillä on myös paljon laajempi kokovalikoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Polan uimapuku, ostin sen Tokmannilta ja olen ollut tyytyväinen. Ei ollut edes kallis.

Vierailija
4/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freya tekee hyviä liivejä ja uikkareita jotka tukee hyvin. En muita käytäkään.

Vierailija
5/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisella Lumingeriellä on hyvä valikoima! Itselläni Tämä Panachen Capri-uimapuku, tosi hyvä isotissiselle (85 H) ja vatsakkaalle https://www.lumingerie.fi/paloma-uw-balcony-uimapuku-capri-print?_gl=1*…

Vierailija
6/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprix, muotoilevat uikkarit tosi hyviä, tukevat ja hyvät kupit. Eikä pahan hintaisiakaan.

Vierailija
7/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon varmaan joskus miettinyt. En kuitenkaan päätynyt ostamaan, koska verkkokauppa näyttää kömpelön ulkonäkönsä puolesta epäluotettavalta huijausnettisivulta. Hyvä kuulla, että on löytynyt sopiva tuote! 

Vierailija
8/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä oon varmaan joskus miettinyt. En kuitenkaan päätynyt ostamaan, koska verkkokauppa näyttää kömpelön ulkonäkönsä puolesta epäluotettavalta huijausnettisivulta. Hyvä kuulla, että on löytynyt sopiva tuote! 

Hupsis, tämä oli siis vastaus Lumingerie-kommenttiin :) 

Vierailija
9/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klingelillä on aika kivoja.

Vierailija
10/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

photo olis kiva niin voisin suositella sopivaa uimaasua

Vierailija
11/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankini.

Vierailija
12/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Mary of Sweden 

Vierailija
13/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsis, tämä oli siis vastaus Lumingerie-kommenttiin :) 

Joo niiden sivut on vähän kotikutoiset, mutta kyseessä on ihan luotettava kotimainen firma, jolla on Kempeleellä toimitilat.

Vierailija
14/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava niinkuin Pamela Anderson 90 luvulla vai rintava kuin Nina Mikkonen 2025?

Vierailija
15/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Susanna Penttilältä.

Vierailija
16/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Elomin uimapuvut ovat olleet parhaat. Harrastan hydrobikkiä, joten siihen sopivan tukevat. Elomin kanssa samaa yritystä on Fantasie-merkki. Sitten on toinen brittimerkki Freya. Brittimerkeillä on vaan muodissa nyt todela syvään uurretut uimapuvut, joten niitä pitää varoa, vesijumpassa eivät ole hyvät. 

Nämä uima-asut eivät ole kuitenkaan halpoja. Jos lähellä on erikoisliiviliike siellä voi livenä kokeilla jos heillä on noita merkkejä että löytää oikeaan koon ja mallin. Muuten vaikea löytää Suomesta kivijalkakaupasta. Sokosella voi olla ainakin Fantasieta, sitten mainitussa suomalaisissa verkkokaupoissa Lumingeriessa ja myös Meritta Brassa on noita muita merkkejä.

Muuten katsele sitten brittiläisistä verkkokaupoista kuten Brastop ja Belle Lingerie. Nämä ovat IOSS-järjestelmässä eli hinnoissa on ALV ja tullimaksut eli brittiyritys hoitaa ne, tuotteet tulevat suoraan Suomeen postilaatikosta sisään, ei tarvitse edes tullata yleensä. 

Vierailija
17/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss Mary of Sweden 

Tätä suosittelen myös

Vierailija
18/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yläosaa ollenkaan. Ei ole kukaan valittanut.

105FF

Vierailija
19/20 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä yläosaa ollenkaan. Ei ole kukaan valittanut.

105FF

Ai uimahallissa vesijumpassa? 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän