Olenko kohtuuton kun en halua yhteistä joulua miehen lasten kanssa?
Ovat suunnitelleet, että lapset ovat koko joulun meillä, koska viime vuonna olivat äidillään. En ole lainkaan kiinnostunut värkkäämään niin minkäänlaista lasten joulua. Ehdotin, että mies joko vie lapset kylpylä- tai mökkilomalle jouluksi, tai minä menen itse johonkin. Mies loukkaantui. Olen kuulemma joustamaton ja itsekäs. Kyse ei ole siitä, että minulla olisi jotain miehen lapsia vastaan, mutta minusta he eivät ole minun päänsärkyni. Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan.
Kommentit (561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kohtuuton. Tietenkin lapset viettävät joulun nyt isänsä kanssa. Sinä voit mennä kylpylään.
Miksi lapsettoman pitäisi väistää omasta kodistaan?
Lasten isän luona täytyy olla koti tämän lapsille, jotta lasten tapaamisoikeus täyttyy.
Jos nainen haluaa myös asua ko. isukin kanssa, hänen täytyy itse mennä lasten tieltä pois, ellei halua olla lasten kanssa.
Pitäisi olla itsestäänselvää tietoa jokaiselle aikuiselle, mutta peukuista päätellen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kohtuuton. Tietenkin lapset viettävät joulun nyt isänsä kanssa. Sinä voit mennä kylpylään.
Lasten isän luona täytyy olla koti tämän lapsille, jotta lasten tapaamisoikeus täyttyy.
Jos nainen haluaa myös asua ko. isukin kanssa, hänen täytyy itse mennä lasten tieltä pois, ellei halua olla lasten kanssa.
Pitäisi olla itsestäänselvää tietoa jokaiselle aikuiselle, mutta peukuista päätellen ei ole.
Ei ole lasten tapaamisoikeutta. On isän ja äidin tapaamisoikeus tai sopimus.
Ei kukaan vie väkisin lastaan tapaamaan.
Elatusvelvollisia on kumpikin vanhempi, tapasi lastaan tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi omassa kodissaan 24/7 asuvan täytyisi lähteä yhtään mihinkään?
"Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan"
Miten tätä kaikkea ei pysty tekemään, jos ne lapset ovat siellä? Ihan normimeininkiä kaikilla tuntemillani lapsiperheillä.
Varmaan ne lapset mieluummin viettävät joulun ihan keskenään isänsä kanssa ilman AP:a.
et ole kohtuuton, vaan tyypikkinen kommunistifeministi el minäminäminä kullankaivaja ja katujennainen. toivottavasti löydät oman asunnon ennen joulua ja jätät miehet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
"Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan"
Miten tätä kaikkea ei pysty tekemään, jos ne lapset ovat siellä? Ihan normimeininkiä kaikilla tuntemillani lapsiperheillä.
Ap vetäisee "hienostuneet" kännit sillä punaviinipullollaan/hanapakkauksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan, minkä ikäisiä ne lapset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis sun pitäny tietää miten käy kun menit yhteen miehen kaa jolla on lapsia. Sitä saa mitä tilaa.
Periaatteessa oon samaa mieltä. Miksi ottaa ukkoa jolla on jo aikaisemmasta suhteesta lapsia?
Virhe on muuttaa yhteen henkilön kanssa, jolla on alaikäisiä kotona asuvia lapsia. Voi olla hyvä parisuhde, vaikka olisi omat asunnot ja tapaa vain lapsivapaina aikoina.
Luulen että sun on sitten parempi etsiä toinen lapseton ukko, uskon myös, että mies harkitsee vakavasti eroa.
Yhteiselo lapsellisen miehen kanssa ei tarkoita, että on pakko "leikkiä perhettä" ja tehdä tuollaiset asiat yhdessä. Voit siis aivan hyvin lähteä vaikka sinne kylpylälomalle. Mies ei tästä välttämättä tule pitämään, koska kokemukseni mukaan lapsellinen mies haluaa arkeensa "uuden äidin" lapsilleen, naisen jonka kanssa jakaa arjen ja tässä tapauksessa myös juhlan vastuita myös sellaisissa asioissa jotka eivät tälle naiselle mitenkään kuulu.
En näe tässä aloituksessa mitään vihamielistä tai edes pahaa miehen lapsia kohtaan. Moni lukee näitä uusperhealoituksia ihmeelliset lasit silmillä, ja kaikki nähdään pahana. Miehen tehtävä on järjestää lapsilleen haluamansalainen joulu. Ap:lla ei ole siitä mitään vastuuta, jollei erikseen itse halua. Ap voi viettää joulua haluamallaan tavalla ja samanlaisella työkuormalla kuin siinä tapauksessa, kun miehen lapsia ei olisi ja se on täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää niin vihaksi lukea näitä aikuisten naisten ulinoita, kuinka ei nyt huvita eikä jaksaisi eikä kiinnosta. Haette täältä tukea ja myötätuntoa näiltä muilta lapsettomilta velanaisilta, jotka sylki roiskuen vakuuttavat, ettei ole pakko ja sinulla on oikeus. Hyi hitto, hävetkää, kyse on lapsista, joilla on oikeus viettää onnellista joulunaikaa molempien omien vanhempiensa kanssa. Sydämettömiä ja itsekkäitä naisia olette.
No siis, eikös silloin ap tee juurikin oikein, että lähtee itse lomamatkalle, ja antaa miehen järjestää itse lapsilleen joulu?
Te velat pidätte lapsia niin tyhminä, että he eivät muka tajua isänsä naisen poissaolon johtuvan heistä? Tilanteita ja lapsia on tietysti erilaisia, mutta kyllä lapset herkästi vaistoavat vanhemman harmin tai surun, mikä aiheutuu ti
Isän polygamia se ongelman juurisyy on, ei se uusi nainen. Miksi mies on eronnut lastensa äidistä ylipäätään? Oliko ohjaus munassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitä kannattaa tosissaan miettiä, että miksi joku nainen haluaisi asua sinkkuisän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sun on sitten parempi etsiä toinen lapseton ukko, uskon myös, että mies harkitsee vakavasti eroa.
Se olisikin kaikille helpompi kun mies itse tajuasi lähteä loisimasta ap:n talosta loislapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiselo lapsellisen miehen kanssa ei tarkoita, että on pakko "leikkiä perhettä" ja tehdä tuollaiset asiat yhdessä. Voit siis aivan hyvin lähteä vaikka sinne kylpylälomalle. Mies ei tästä välttämättä tule pitämään, koska kokemukseni mukaan lapsellinen mies haluaa arkeensa "uuden äidin" lapsilleen, naisen jonka kanssa jakaa arjen ja tässä tapauksessa myös juhlan vastuita myös sellaisissa asioissa jotka eivät tälle naiselle mitenkään kuulu.
En näe tässä aloituksessa mitään vihamielistä tai edes pahaa miehen lapsia kohtaan. Moni lukee näitä uusperhealoituksia ihmeelliset lasit silmillä, ja kaikki nähdään pahana. Miehen tehtävä on järjestää lapsilleen haluamansalainen joulu. Ap:lla ei ole siitä mitään vastuuta, jollei erikseen itse halua. Ap voi viettää joulua haluamallaan tavalla ja samanlaisella työkuormalla kuin siinä tapauksessa, kun miehen lapsia ei olisi ja se on täysin ok.
Jep. Täysin tärähtänyttä touhua. Kun mies ei näe sitä eksää niin kuvittelee että lapsilla ei ole äitiä. Ja tietysti äidin pitää alistua miehen munalle, se on miehen mielestä lapsen äiti, vaikka ei olisikaan.
Rehellisesti vaikuttaa siltä, että miehien aivoista puuttuu 50% tai jopa 80%.
Ah:3 nauti:3 onneksi ikisinkku vanhapiika ei pyöri kakarat eikä ukot jaloissa pyörimässä:3
Minua ahdistaisi tuollainen omista tunteistaan vastuuttaminen siihen määrin, että sieltä lomalta palaisin vain hoitamaan eroa.
Näen tuon yhtenä manipulointi-keinona. Eli jos teet kuten itse haluat, niin pilaat meidän kaikkien joulun.