Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton kun en halua yhteistä joulua miehen lasten kanssa?

Vierailija
10.12.2025 |

Ovat suunnitelleet, että lapset ovat koko joulun meillä, koska viime vuonna olivat äidillään. En ole lainkaan kiinnostunut värkkäämään niin minkäänlaista lasten joulua. Ehdotin, että mies joko vie lapset kylpylä- tai mökkilomalle jouluksi, tai minä menen itse johonkin. Mies loukkaantui. Olen kuulemma joustamaton ja itsekäs. Kyse ei ole siitä, että minulla olisi jotain miehen lapsia vastaan, mutta minusta he eivät ole minun päänsärkyni. Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan. 

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Joko taas mennään. 

Vierailija
2/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus valita miten vietät joulua. Mene johonkin mukavaan hotelliin ja nauti rauhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sinua kutsuu kylpylä/mökki-Joulu! Silloin voit ottaa Joulun niin rennosti kuin haluat!

Vierailija
4/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Tietenkin lapset viettävät joulun nyt isänsä kanssa. Sinä voit mennä kylpylään.

Vierailija
5/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta sanottavaa mihinkään? Kannattaisiko mennä vaikka ulos välillä? 

Vierailija
6/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väsynyttä, mutta 2/5.

Vierailija
7/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te tunnevammaiset pariudutte ihmisten kanssa joilla on lapsia???

Vierailija
8/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla miehen lasten kanssa. Matkusta jonnekin.

Mä en ottaisi miestä jolla on alaikäisä lapsia.

Vierailija
9/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohtuuton. Tietenkin lapset viettävät joulun nyt isänsä kanssa. Sinä voit mennä kylpylään.

Miksi lapsettoman pitäisi väistää omasta kodistaan? 

Vierailija
10/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja ex ovat tässä ne kohtuuttomat, kun eivät ole ottaneet sinun toiveitasi huomioon. Ihan hyvin ne lapset voisivat olla joulun äitinsä luona. 

Vierailija
11/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla lienee vapaus valita itsellesi leppoisa kylpyläjoulu, eikä niin?

Vierailija
12/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta sanottavaa mihinkään? Kannattaisiko mennä vaikka ulos välillä? 

Voin sanoa muutakin. Jätä se sika. Parempi? Sitähän tälläKIN aloituksella haettiin sen lisäksi että päästään nyt tänäänKIN manaamaan uusperheet alimpaan helvettiin. 

Vierailija
13/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi isä ei saa viettää joulua lastensa kanssa kotonaan? 

Vierailija
14/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi miehesi asemassa pahalta myös. Olen lapseton, mutta tykkään käydä sukuloimassa jouluna ja etenkin lasten ilo tuntuu hyvältä katsoa, olisin siis mielelläni kerran vuodessa äiti, niin että voisin laittaa joulua lapsille :) 

Mutta tietty ymmärrän ettei kaikki tunne näin! Mies varmaankin järjestää joulun lapsille, et haluaisi siis edes piipahtaa heidän joulunvietossa? Jos et, niin jouluksi pois vaan! Ja varaa itsellesi jokin lomakohde äkkiä, joulu on aika lähellä jo.

Vierailija
15/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo AP voi itse suksia johonkin. Lasten tai isän ei todellakaan tarvitse lähteä kotoaan mihinkään vain siksi, että AP ei jaksa lapsien kanssa joulua. 

Saunassahan ei missään nimessä voi käydä jos miehen lapset on saman katon alla. 

Vierailija
16/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö päätöksen palstalaisten vastausten perusteella? Vai miksi kysyt asiaa täällä? Eli jos suurin osa vastaa että olet kohtuuton niin jäät kotiin ja vietät joulun lasten kanssa, jos taas suurempi osa kehottaa sua lähtemään jonnekin niin lähdet. 

Vierailija
17/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olisi varmaan kannattanut miettiä jo ennen kuin ryhdyit suhteeseen lapsellisen miehen kanssa.

Vierailija
18/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi isän lapsineen pitäisi lähteä kodistaan jonnekin?

Vierailija
19/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 

Vierailija
20/159 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet yhteen lapsekkaan miehen kanssa, jos et halua näitä elämääsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän