Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään muilla sossujen kans erimielisyyksiä??

21.04.2007 |

Eli oon 17vuotias tyttö, ja odotan ensimmäistä lasta. Laskettu aika on toukokuussa. Aluksi kaikki meni hyvin, mutta tuossa talvella poikaystäväni joutui psykiatriselle osastolle koska hänelle puhkesi aika pahoja mielenterveysongelmia.

Joten jouduin sitten sosiaalitoimiston väen kanssa tekemiseen, ensin ehdottivat että muutettaisiin erilleen, suostuin siihen. Seuraavassa palaverissa tämä ei enää käynytkään vaan minut olisi pakotettu ensikodille n.puoleksi vuodeksi. Sitten päätettiin että muutan vanhemmilleni, ja siihenkin tuli muka jotain esteitä ja tehtiin sopimus että jos saan hommattua oman kaksion ennen vauvan syntymää niin kaikki hyvin ja ei tartte mennä ensikodille. Sainkin tosi hyvän asunnon ja muutto on viikon päästä. Viime palaverissa asiat oli TAAS erilailla. Saisin asua asunnossani vain sen aikaa kunnes poikaystäväni syksyllä pääsee pois hoidosta ja sitten mua ollaan taas laittamassa ensikodille.. (poikaystäväni sairauden akuutti vaihe on siis jo ohitettu ja hän on tosi hyvin paranemaan päin!)

Olen kyllä sitoutunut siihen että tosiaan asuttais erillään ja tapaamiset on aluksi valvotusti niinku päätettiinki. mutta siellä epäillään että " huijataan" . Surettaa etten voi yhtään suunitella mun ja vauvan elämää eteenpäin kun tässä kohdellaan meitä niinku jotain heittopussia! Itselläni siis ei ole mitään päihde/mielenterveysongelmia ja saan kyllä apua vauvan hoitoonkin,joten eikö tuommonen huostaanotollakin uhkailu ole aika perusteetonta..?

toivottavasti joku jakso lukea tuli aika pitkästi..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin vilkaisseeksi tänne:-) nimifriikille:

Riippuu varmaan sossusta, miten hän ajattelee. Onhan se totta, että sossuun tullaan yleensä sen takia, että joku asia on kehnosti. Mulla on kuitenkin sellanen tyyli, että otan asiat esiin sellaisina kuin ne on, oli sitten hyvin tai huonosti. Tykkään myös sellasesta ratkaisukeskeisestä työotteesta, jossa mietitään ja vahvistetaan just niitä asioita, jotka on hyvin. Työtä on muutenkin niin paljon, että ei kyllä huvita etsiä ongelmia, jos niitä ei ole:-)

Tuohon raha-asiaan en osaa sanoa. Harkintaa voi käyttää esim. perheleirien maksuihin. Jostain syystä sun sossu harkitsi toisin:-(

Ja tuo 1-v. puhuminen. Hyvänen aika sentään, mun mielestä lapsi on ihmelapsi, jos puhuu 1 v.!! Mun vastaanotolla saa 1 v. olla puhumatta ja 3 v. riehua, jos ei nyt tietsikkaa nakkaa ulos ikkunasta:-) Sillä sun sossulla ei taida olla omia lapsia..

Kaikkea hyvää ja kestämistä sossujen kanssa!

Vierailija
22/23 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin just nyt täällä ja olen lapsen isän kanssa väleissä ja kaikki on hyvin ja minulla on kanssa asunto samaa sanottii että jos saan asunnon niin en joudu tänne ja mitäs vittua nyt sit teenkään täällä ja lastensuojelu kiristi että taikka tänne tai lapsi huostaan no tulin tänne. Tosi ärsyttävää ensin sanotaan yhtä ja tehään toisella tavalla kusee toi vitun koko systeemi. Mulla on apuja isän puolelta ja omalta kand ja kuitenki tätä paskaa täällä joutuu kestämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut todellakin on ilkeitä. Ja kyllä on kiistaa,ihan asianajajan kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan