Vain 21 prosenttia naisista kannattaa asepalvelusta naisille
Tämä on vissiin sitä parempaa epätasa-arvoa.
Kommentit (213)
Olen keski-ikäinen nainen, joten asia ei kosketa minua, mutta jos olisin nuori, varmaan pelkäisin mahdollista simputusta ja muuta kiusaamista armeijassa.
Miten toi kysely on tehty? Eihän siinä ole edes kaikilta naisilta kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen, joten asia ei kosketa minua, mutta jos olisin nuori, varmaan pelkäisin mahdollista simputusta ja muuta kiusaamista armeijassa.
Samoja ajatuksia. Armeijassa naisviha voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko etteivät miehet pelkää simputusta ja kiusaamista?
Vaikea aihe, vaikka itse olen käynyt intin jo ihan ensimmäisten naisten joukoissa. Kuitenkin meillä pitää olla kriisin aikana yhteiskuntaa pyörittämässä ihmisiä ja tätä meillä viime sotien aikana tekivät naiset. Toki yhteiskuntakin on muuttunut niistä ajoista, mutta perusajatus säilyy. Täytyy sanoa, että en osaa ottaa tähän pakollisuuteen kantaa vielä, asiaa pitää pohtia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia. Armeijassa naisviha voi hyvin.
Niin. Feminismissä miesrakkaus taas kukkii.
Vierailija kirjoitti:
Miksei keski-ikäiset naiset voisi suorittaa asepalvelusta tai vastaavaa, kun lapset ovat jo isoja? Jos on vielä hyvä kunto ja aikaakin.
Ei taida kunto olla riittävän hyvä enää keski-ikäisillä. Olipa kyse sitten miehistä ja erityisesti naisista. Keski-ikäisillä naisilla on monesti polvi- ja nivelvaivoja, joten melko haastavaa on metsässä juokseminen rinkan kanssa yms.
Naistenko pitää tämäkin asia korjata miesten puolesta? Miehet nämä asevelvollisuuslait ovat säätäneet ja PV asioista päättää pääsääntöisesti myös miehet.
Naist ovat vastuuttomia pelkureita.
Miehet, jos olette haavoittuneet tosipaikassa kumman otatte yrittämään pelastusta ja raahaamaan sinut pois tilanteesta?
Janne 195cm/100 kg vai Janna 160cm/55 kg?
Olettaen, että molemmat osaavat elvyttää ja muut perusjutut. Veikkaan, että vastaus on aina Janne.
Naisia kiinnostaa tasa-arvo vain jos sillä voi vaatia jotain etuja.
Tottakai, mielumminhan sitä kerää mangoja ja nussii surfareita Australiassa, kun tetsaa metsässä.
Naiset tuottavat kaiken ihmiselämän.
Miesten on tehtävä edes jotain eli puolustettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenko pitää tämäkin asia korjata miesten puolesta? Miehet nämä asevelvollisuuslait ovat säätäneet ja PV asioista päättää pääsääntöisesti myös miehet.
Jos kannattaa tasa-arvoa, niin ollakseen looginen, eikä hullu, niin kyllähän naistenkin tulisi inttiin mennä kuten miestenkin. Näyttää vahvasti siltä, että 79% suomalaisista naisista on tosiaan hulluja.
Kyllä se on minusta outo logiikka, että ollakseen tasa-arvoinen naisten pitäisi elää kuin miehet miesten miehille tekemässä maailmassa.
Sitten ehkä jos Ruotsiin ja Norjaankin tulee, mutta nythän siellä ei edes miehille ole pakolista palvelusta joten on päivän selvää ettei Suomi-naisten iso enemmistö eväänsä liikauta ennen kuin ruotsalaiset ja norjalaiset miehet käyvät jokainen joko armeijan tai pidennetyn sivarin. Mielellään Tanskaan, Islantiin ja Baltiaan sama. Ja oikeastaan kaikkiin Nato maihin. Sen jälkeen katsotaan mikä tarve on saada naisetkin Suomessa armeijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kannattaa tasa-arvoa, niin ollakseen looginen, eikä hullu, niin kyllähän naistenkin tulisi inttiin mennä kuten miestenkin. Näyttää vahvasti siltä, että 79% suomalaisista naisista on tosiaan hulluja.
Kyllä se on minusta outo logiikka, että ollakseen tasa-arvoinen naisten pitäisi elää kuin miehet miesten miehille tekemässä maailmassa.
Kyllä se on outo logiikka, että tasa-arvo tarkoittaa naisille sitä, että he saavat yhteiskunnassa kaikki oikeudet ja etuoikeudet ilman velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on outo logiikka, että tasa-arvo tarkoittaa naisille sitä, että he saavat yhteiskunnassa kaikki oikeudet ja etuoikeudet ilman velvollisuuksia.
Juu juu. Teidän ainoa velvollisuus on puolustaa maata ja silti puolet miehistä jättää intin käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat toki keksineet kaiken oleellisen ja rakentaneet kaiken oleellisen, mutta se ei tarkoita sitä, että vain miesten pitäisi raahautua sotarintamalle tappamaan ihmisiä. Kyllähän naisten pitää saada rintamalla ihmisiä tappaa, jos sota syttyy. Kysymyshän on juuri tasa-arvosta. Tämä viimeinen lasikatto on murrettava ja naisistakin on intissä koulutettava kylmäverisiä tappokoneita kuten miehistäkin.
Mutta kuinka moni kannattaa PAKOLLISTA asepalvelusta myös naisille?
Kivahan se on mennä sotilasta larppaamaan mutta...