Omaveron 2026 verokortin veroprosentti: Orpon hallituksen lupaama veroale täyttä huijausta keskituloiselle
Oletteko käyneet katsomassa Omaverossa ensi vuoden verokortin veroprosenttia?
Minä kävin, ja voi hyvää päivää tuota veroprosentin nousua. Orpon hallituksen lupaama veroale täyttä huijausta keskituloiselle. Veroprosentti nousee huomattavasti kuluvasta vuodesta.
Että sellaista huijausta....
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ensi vuonna kokonaistulo on 60.000 € ja veroprosentti nousee yhdellä prosenttiyksiköllä, on käytettävissä olevia tuloja 600 € vähemmän. Ensi vuonna käytän keskim. joka kuukausi 50 € vähemmän ravintolassa syömiseen, hierojalle, kampaajalle jne. kuin tänä vuonna.
Tälläkö saadaan Suomi nousuun, kun kotimaisen kulutuksen osuus bruttokansantuotteesta on melkein 50 %? Todellisen veroalennuksen saavat rikkaat eivät lisää kulutustaan, vaan jemmaavat rahansa vakuutuskuoriin jne. verottajalta piiloon.
Sun vähennykset siis vähenee. Eroa ammattiliitosta.
Ihan yhtä hyvä ehdotus kuin, että irtisano kotivakuutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ensi vuonna kokonaistulo on 60.000 € ja veroprosentti nousee yhdellä prosenttiyksiköllä, on käytettävissä olevia tuloja 600 € vähemmän. Ensi vuonna käytän keskim. joka kuukausi 50 € vähemmän ravintolassa syömiseen, hierojalle, kampaajalle jne. kuin tänä vuonna.
Tälläkö saadaan Suomi nousuun, kun kotimaisen kulutuksen osuus bruttokansantuotteesta on melkein 50 %? Todellisen veroalennuksen saavat rikkaat eivät lisää kulutustaan, vaan jemmaavat rahansa vakuutuskuoriin jne. verottajalta piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun uskoo pellenä kaiken paskapuheen ja tyypit vaan nauraa matkalla pankkiin kuinka vtn typeriä voi äänestäjät olla?
Kaikkein typerimpiä ovat maan konkkaan ajaneiden vihervassupuolueiden äänestäjät. Sannulin laskuja maksetaan vielä pitkään.
Muistatko kuinka Urpo räkä poskella ulisi, että Sanna otti liian vähän lainaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei persut. Kertokaas mistä valtio saa tuloja joilla se maksaa velkojaan pois ja lakisääteiset palvelut ihmisille? Kertokaa kun on jäänyt vähän hämärän peittoon että tiedättekö te?
Niin, saa tuloja niiden velkojen maksuun, mitkä saastaiset demaritorakat otti rälssinsä pyöritykseen ja muiden piikkiin.
Kyllähän sitä saa pasteerata, kun itse ensin keksii ongelman, ja sitten "keksii" siihen ratkaisun ja syyttää muita itse hankkimien ongemien syyksi. Perus demaritorakoiden touhua.
"torakka"?? Sano tuo kadulla jooko???
Ilmoitettu poliisille uhkauksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei persut. Kertokaas mistä valtio saa tuloja joilla se maksaa velkojaan pois ja lakisääteiset palvelut ihmisille? Kertokaa kun on jäänyt vähän hämärän peittoon että tiedättekö te?
Niin, saa tuloja niiden velkojen maksuun, mitkä saastaiset demaritorakat otti rälssinsä pyöritykseen ja muiden piikkiin.
Kyllähän sitä saa pasteerata, kun itse ensin keksii ongelman, ja sitten "keksii" siihen ratkaisun ja syyttää muita itse hankkimien ongemien syyksi. Perus demaritorakoiden touhua.
"torakka"?? Sano tuo kadulla jooko???
Ilmoitettu poliisille uhkauksena
Aivan sama. Siinä on hyvänä puolena että sinun henkilöllisyytesi selviää 😁 Ja mikähän muuten oli uhkaus? Sehän oli kehotus sanoa tuo sama kadulla kasvotusten? Sehän ei ole uhkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä johtunee, että kokkareet ovat 30 vuotta vallassa ollessaan ottaneet jatkuvasti ennätysmääriä velkaa? Mutkusannamutku yhyhyhyhyyy...
Mitä te selitätte? Tuloraja nousee ja veroprosentti laskee 1,5 %-yks.
Mutta kokoomus saa kuitenkin aina äänet Suomen veemäisimmiltä ihmisiltä ja persut alkavat mölistä ulkomaalaisista ja onnistuvat sillä tavalla sumuttamaan hitaimpia.
Kuntavero nousi 0,2, ennakonpidätys prosentin. Lupa uskoa veroaleen.
Mutku vassarit verottaa kuoliaaksi. LOL
Kuinka hassuja oikeiston (työntekijän asemassa) olevat äänestäjät onkaan??
Saa maksaa veroja ihan törkeästi ja koko ajan viedään palveluja joten veroille on vaan huonommin vastinetta. Terveydenhuollon polimaksutkin on kohta keskituloisen tavoittamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
No siis, OrPon hallitus huijaa ihan kaikessa. Muistakaa tämä, kun seuraavat vaalit tulee.
Rehellistä politikkoa ei ole olemassa. Muistakaa se. Äänestämällä häviää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos kotivakuutuksesta ois täysin saman turvan tarjoava vaihtoehto viideosahinnalla niink
Ytk on Suomen Yrittäjien troijalainen.
Verokortti ei kerro mikä tulee olemaan lopullinen verotus. Olen aina ihmetellyt porukoita jotka riemuitsevat tai panikoivat ennakkoveron jostain puolen prosentin muutoksesta sinne tänne.
Minulla pieneni veroprosentti. Olen työeläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainaki laski. Ei kannata kuulua ammattiliittoihin.
Nyt heti se kieli pois työnantajan hanurista.
Oletko miettinyt sitä, että demareiden ja ay-liikkeen masinoima taannoinen satamalakko kustansi miljardin, mikä on lähes prosentti BKT:stä? Kaikki sen vuoksi, ettei ay-liike ja vassupuolueet hyväksyneet vaalitulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun uskoo pellenä kaiken paskapuheen ja tyypit vaan nauraa matkalla pankkiin kuinka vtn typeriä voi äänestäjät olla?
Kaikkein typerimpiä ovat maan konkkaan ajaneiden vihervassupuolueiden äänestäjät. Sannulin laskuja maksetaan vielä pitkään.
Muistatko, mitkä puolueet olivat hallitusvastuussa Marinin hallituskaudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko, kuinka vassuloidit ulisevat velanotosta samaan aikaan kun mistään ei kuitenkaan saisi leikata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä johtunee, että kokkareet ovat 30 vuotta vallassa ollessaan ottaneet jatkuvasti ennätysmääriä velkaa? Mutkusannamutku yhyhyhyhyyy...
Miten siinä sit kävi sillei, että vassuhallituksen aloittaessa talous oli tasapainossa ja kauden päättyessä oli vain savuavat rauniot miljardiluokan pysyvillä menolisäyksillä kuorrutettuna?
Ketju on keskituloisille. Mites aattelit keskituloihin päädyttävän? Anna kun arvaan, et ajatellut?