Omaveron 2026 verokortin veroprosentti: Orpon hallituksen lupaama veroale täyttä huijausta keskituloiselle
Oletteko käyneet katsomassa Omaverossa ensi vuoden verokortin veroprosenttia?
Minä kävin, ja voi hyvää päivää tuota veroprosentin nousua. Orpon hallituksen lupaama veroale täyttä huijausta keskituloiselle. Veroprosentti nousee huomattavasti kuluvasta vuodesta.
Että sellaista huijausta....
Kommentit (263)
Kokoomus on luvannut laskea valtion verotusta ja kuntien saamaa valtion tukea. Näin on myös tehty. Kunnissa on kuntavaaleissa äänestetty edustajat, jotka päättävät kuntaverotuksesta. Itse asun historiallisesti SDP-vetoisessa kaupungissa, jossa talous on sössitty. Miten se on nykyisen hallituksen vika, kun viimeisen 30 vuoden kaupunginhallitukset ovat törsänneet yli varojen?
Tämän vuoden verotuksessa minulla valtion verotus laskee, mutta kunnan verotus nousee. Vika löytyy lähipäättäjistä.
Eivät paljon maksakkaan , alle 20000 euroa vuodessa tienaavia oli viime vuonna kaikista ansioveron maksjista 35-40 %
he maksoivat veroista 3%,
Yli 100 000 euroa tienaavia oli 3% maksajista, he maksoivat 20 % veroista.
On sulaa hulluutta, jos keskituloinen äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa kokoomusta persuista puhumattakaan.