Ihana Auri Kananen imettää missä vain!!!
Auri jakoi käytävältä odotuskuvan, jossa hän imettää vauvaansa ja hymyilee kameralle.
- Mä muuten imetän ihan avoimesti missä vaan! Lääkärissä, ravintolassa, kahvilassa, kylässä yms, hän kirjoitti kuvan yhteyteen.
- Jos jotain häiritsee mun tisut, niin se on hänen ongelma, Auri paaluttaa peräti kolmen huutomerkin tahdittamana.
https://www.seiska.fi/kotimaa/auri-kananen-puhuu-tabusta-ei-oo-mun-tiss…
Kommentit (113)
Se on ihan luonnollista että kun pierettää niin pieree kahvilassa toisten pöydän vieressä . Hajukin on luomua komposti toimintaa.
Kiva, että imettää. Luin jostain, että 40% vauvoista saa pelkkää korviketta. Huolestuttavan iso määrä. Ja oliko, että 6kk ikäisistä täysimetettyjä on enää prosentti! Aivan hullua, että vauvoille ei enää tarjota heille kaikkein parasta ravintoa riittävän pitkään.
Siis missä ihmeessä se imetys sitten pitäisi hoitaa, jos on vauvan kanssa liikenteessä ja vauvalle tulee nälkä? Antaa vauvan huutaa nälkäänsä? Ja joo, varmaan useimmat pyrkii syöttämään vauvan ennen liikenteeseen lähtöä, mutta varsinkin pienet vauvat käyvät rinnalla jopa tunnin välein. Ihme sekopäitä täällä.
Ymmärrän, että pikkuvauvaa imetetään missä vaan, mutta tuttavani imettää jo vuoden täyttänyttä taaperoa kahviloissa ja ravintoloissa. Tenava voi syödä jo normaalia ruokaa ja juoda maitoa nokkamukista, mutta pienenkin harmituksen tai pipin jälkeen tarjoaa tissiä, 'tuuhan murunen tissille niin saat äitin mammaa!' 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että imettää. Luin jostain, että 40% vauvoista saa pelkkää korviketta. Huolestuttavan iso määrä. Ja oliko, että 6kk ikäisistä täysimetettyjä on enää prosentti! Aivan hullua, että vauvoille ei enää tarjota heille kaikkein parasta ravintoa riittävän pitkään.
6 kk asti on ihan riittävä. 4 kk lapsi ja äiti saa ne terveyshyödyt mitä on saatavissa. 6 kk jälkeen äitihän menee töihin ja isä jää kotiin hoitamaan lasta, ei siinä enää kukaan pysty imettämään.
Aina on imetetty kun vauvalla on nälkä. Ennen siitä ei vain tehty numeroa. Nykyään sen pitää jotenkin näkyä, olla näkyvillä. En ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuonkin voi tehdä niin monella tavalla.
On äitejä, jotka asettelee ensin harson tai paidan näkösuojaksi, eikä siitä tehdä mitään numeroa ja showta.
Sitten on niitä, jotka läväyttää kaiken koko kansan katseltavaksi, ennen kun on kaivanut edes vauvaa vaunuista syliin. Todistanut olen tämänkin, keskellä ruuhkaista kaupunkia.
Ja mitä pahaa siinä muka tapahtuu, jos vaikka kaikki kansa näkee? Onko syöminen mielestäsi sama asia kuin paskantaminen? Suosittelen vähän itsetutkiskelua. Vauvan syöminen ei ole sama asia kuin ulostaminen tai virtsaaminen. Aivan kuin ei sinunkaan syöminen, jota ilmeisesti teet ihan julkisesti.
Ihme röykkiöitä täällä meuhkaa. Kyllä Kauri tietää. Että älkää lässyttäkö siellä. Kauri vaihtoi sairaalareissun ja tulehduskierteen jälkeen kevytsavukkeisiin. Juteltiin tästä siellä sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme röykkiöitä täällä meuhkaa. Kyllä Kauri tietää. Että älkää lässyttäkö siellä. Kauri vaihtoi sairaalareissun ja tulehduskierteen jälkeen kevytsavukkeisiin. Juteltiin tästä siellä sairaalassa.
Otapa lääkkeesi, röykkiö.
Auri Kananaivo. Osaako tuo ämm ä muuta kuin siivota ja imettää?
Vierailija kirjoitti:
Jesss !!! Samoin. Kesällä puistonpenkiilä, kahvilassa , kirkossa ym. Sehän on vauvan ruokkimista. Vauvat eivät pitkitä kun tulee nälkä. Kivoja vauvapäiviä kaikille . 🌻🌻🌻🌻
Niin tämä ei ole rangadtava teko. 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olen todistanut aspana imetystä, sairaalassa odotusaulassa jne. Mitä ihmeellistä siinä on. Se joka näkee imetystissit seksuaalisena asiana, hänellä itellään on ongelmia.
Ei ne tissit vaan se lutkuttava ja ähisevä vauva ällöttää.Aine voi mennä syrjemmälle imettämään eikä tehdä sitä muiden edessä.Mutta kun minä-minä ja minun vauva!
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut myös äidin, joka imetti invavessassa ja ovi oli auki liiketilan käytävään. Kukaanhan ei näe häntä, jos ovi on kiinni! Aurilla on vielä vähän parantamissa tavoissaan.
Turhaan päliset. Ei todellakaan tarvitse vauvan kanssa piiloon mennä. Tässä ei rikota mitään oikeudellista lakia. Joten syötän vauvaani tasan siellä missä vauvalle tulee nälkä. Aamen. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Auri! Maailman luonnollisin ja tarpeellisin asia.
Itsekin imetän missä vain.
M38
Vierailija kirjoitti:
On vaan ihana että Auri saa pitää omaa vauvan hoitolomaa . Itse kehtti työnsä ja nyt tilillä yli miljoona , niin voi itse nauttia vauvasta . 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Niinpä. Kun on iteleen työnantaja niin voi lomailla pidempään ihan rauhassa ja nauttia.
Pitkään aikaan näin pahaa naisvihaa ei olekaan esiintynyt, mutta nykyisin on taas muodissa kuten kommentista huomaa.
Joka vauvan imettämisestä häiriintyy on sairas päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan ihana että Auri saa pitää omaa vauvan hoitolomaa . Itse kehtti työnsä ja nyt tilillä yli miljoona , niin voi itse nauttia vauvasta . 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Niinpä. Kun on iteleen työnantaja niin voi lomailla pidempään ihan rauhassa ja nauttia.
Noloa vastata itselleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut myös äidin, joka imetti invavessassa ja ovi oli auki liiketilan käytävään. Kukaanhan ei näe häntä, jos ovi on kiinni! Aurilla on vielä vähän parantamissa tavoissaan.
Turhaan päliset. Ei todellakaan tarvitse vauvan kanssa piiloon mennä. Tässä ei rikota mitään oikeudellista lakia. Joten syötän vauvaani tasan siellä missä vauvalle tulee nälkä. Aamen. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mistä keksit, että rikottaisiin lakia? Jos kaikki muut invavessan käyttäjät osaavat sulkea oven perässään, niin miksi imettävä äiti ei kykene samaan? Ja jos haluaa imettää julkisesti, miksi varata invavessa sitä varten?
Älä ylistä jos joku on näin tehnyt.
Ei kannata mennä naimisiin kun kaikki synnyttää kaikille ja aviottomia monille eri puoliskoille koska se on niin luonnollista . Antaa mennä kun alamäki taas sing Song.