Ihana Auri Kananen imettää missä vain!!!
Auri jakoi käytävältä odotuskuvan, jossa hän imettää vauvaansa ja hymyilee kameralle.
- Mä muuten imetän ihan avoimesti missä vaan! Lääkärissä, ravintolassa, kahvilassa, kylässä yms, hän kirjoitti kuvan yhteyteen.
- Jos jotain häiritsee mun tisut, niin se on hänen ongelma, Auri paaluttaa peräti kolmen huutomerkin tahdittamana.
https://www.seiska.fi/kotimaa/auri-kananen-puhuu-tabusta-ei-oo-mun-tiss…
Kommentit (113)
Itsekin imetin aikoinani 90-luvulla vauvatahtisesti. Mutta mukana oli aina iso, kevyt huivi, jolla peitin kevyesti. Löysästi olkapäältä rinnan yli. Kukaan ei nähnyt rintaa, mutta vauva sai aterian missä vain. No, en tietenkään esim. ravintolapöydässä imettänyt vaan sivummalla. Toimi hyvin, eikä kukaan ulkopuolinen traumatisoitunut rinnoistani. 😁
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä kananet unohti, että munasen synnyttyä piti poistua somesta?
Miksi kyyläät häntä....VASTAA !!!!!!!!!!!
On vaan ihana että Auri saa pitää omaa vauvan hoitolomaa . Itse kehtti työnsä ja nyt tilillä yli miljoona , niin voi itse nauttia vauvasta . 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Hyi mikä päälle käyvä tyyli ! Kohtelias ottaa huomioon muut käyttäytyy hillitysti. Tuo tyyli on päälle käymistä. Häiritsee muita . Käykää nyt ihmeessä kusella sen kintuille kun se on luonnollista .
Vierailija kirjoitti:
Auri on niin luonnonlapsi, että varmasti näin toimii.
Epävakaa.
Eikö ton ak an pitänyt poistua julkisuudesta kun mukulointi on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Auri on niin luonnonlapsi, että varmasti näin toimii.
Luonnonlapsi jonka piti olla synnytyksessäkin meikattuna.
Onko tää nyt avioliitossa syntynyt . Vai ulkopuolella ?
Kyllä minäkin jo 90-luvulla imetin kyläpaikassa muiden nähden. Ihan vaikka oli miehiäkin samassa tilassa. Eipä käynyt mielessäkään että olisi jotain ihmeellistä. Vauvan ruokaa.
Kauri kyllä tietää mitä tekee. Nyt kun tulehdus on laskenut niin voi taas juoda mehua. Oltiin Kaurin kanssa samassa kerroksessa sairaalassa.
Avioliiton ulkopuolisia lipsahtaa kun panettaa. Luonnollista .
Olen todistanut aspana imetystä, sairaalassa odotusaulassa jne. Mitä ihmeellistä siinä on. Se joka näkee imetystissit seksuaalisena asiana, hänellä itellään on ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Auri! Maailman luonnollisin ja tarpeellisin asia.
Niin on myös virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä.
Mitään näistä ei tehdä julkisesti, mutta ruokailu voi ihan hyvin olla julkista.
Silloinkin, kun siinä on rinnat nänneineen esillä?
Keskenmenon on luonnollisia kuin muukin on . Vauvoja kuolee . Luonnollista myös vammaisia syntyy luonnollista . Sukupuolitaudit on luonnollisia kuin oksennus on . Aivastelu on .Räkä . Miten luonnollista . Jalkasilsa on. Ihottumat luomua. Korvavaikku on . Niin luonnollista kaikki. Naiminen on . Naidaan kaikki kahviloissa koska se on luonnollista .
Vierailija kirjoitti:
Olen todistanut aspana imetystä, sairaalassa odotusaulassa jne. Mitä ihmeellistä siinä on. Se joka näkee imetystissit seksuaalisena asiana, hänellä itellään on ongelmia.
Niin ja valitettavasti just niitä kiinnostaa tissit ja etenkin vauvat.
Vierailija kirjoitti:
sen piti poistua somesta👀valehteli.
Sai osuutensa klikkiotsikoista ja ahneus kasvoi.
Mitään näistä ei tehdä julkisesti, mutta ruokailu voi ihan hyvin olla julkista.