Ihana Auri Kananen imettää missä vain!!!
Auri jakoi käytävältä odotuskuvan, jossa hän imettää vauvaansa ja hymyilee kameralle.
- Mä muuten imetän ihan avoimesti missä vaan! Lääkärissä, ravintolassa, kahvilassa, kylässä yms, hän kirjoitti kuvan yhteyteen.
- Jos jotain häiritsee mun tisut, niin se on hänen ongelma, Auri paaluttaa peräti kolmen huutomerkin tahdittamana.
https://www.seiska.fi/kotimaa/auri-kananen-puhuu-tabusta-ei-oo-mun-tiss…
Kommentit (113)
No Kauri imeyttää sivistyneesti. Kerran näin imeyttävän akan joka juoksi ympäri yhtä kehää lastenvaunujen ympärillä ostarilla kuin seinähullu tissit heiluen ja niistä maitoa ympäri lentäen ja roiskien samalla huutaen ja kiroillen kurkku suorana. Oli kyllä melkoinen sotku ja sirkus. Sitten poliisit vei sen kun joku valitti niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Auri! Maailman luonnollisin ja tarpeellisin asia.
Niin on myös virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä.
Juuri näin. Siltikään näitä ei tehdä kaikkien nähtävillä.
Vierailija kirjoitti:
Typerys. Jos menet kylään, niin käyttäydyt kuten talonväki vaatii. Harmi kun rahalla ei voi ostaa aivoja ja sivistystä
Jos menen kylään, jonne vauva on tervetullut, niin on myös sen syöttäminen. Mitä ihmettä nyt? Miksi KUKAAN kieltäisi vauvan ruokkimisen kotonaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imetys on luonnollista.
On toki ja voi imettää julkisella paikalla, mutta ei tissejä tarvitse esitellä vaan homman voi hoitaa myös huomaamattomasti ja sivistyneesti.
Mitä tarkoittaa "tissien esittely"? Itse käytän imetystoppeja, kietaisumekkoja/paitoja tms. ja ruokin vauvaani. Ihoa/nänninpäätä saattaa hieman näkyä, mutta ei nyt sentään KOKO TISSIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Auri! Maailman luonnollisin ja tarpeellisin asia.
Niin on myös virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä.
Juuri näin. Siltikään näitä ei tehdä kaikkien nähtävillä.
Jatkan imettämistä missä haluan. Ja täysin rauhassa olen saanut olla.
Menkääpä ulostamaan tai naimaan julkiselle paikalle, niin nopeasti on poliisi paikalla ja sakot niskassa.
Että niin sama asia on.
Vierailija kirjoitti:
Julki-imetys on aivan vidun kuvottavaa ja kertoo kaiken tarvittavan junteista, jotka sitä tekee. Melkein sama kuin äfrikän ja kamelinnuccijat ym. jotka roikottaa niitä pentujaan koko ajan mukana.
Sinä olet vidun kuvottava.
Auri on ihqu. Tahdon myöskin imeä Aurin tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä julki-imettäminen mikään uusi juttu ole.
Näin oli jo 25 vuotta sittenkin. Tänä päivänä monet luulee keksineensä pyörän uudelleen.
Ei varmaan olekaan. Esikoisen kohdalla olin varovainen pelkuri ja sähläsin tuttipullojen ja korvikepurkkien kanssa, jos halusin lähteä jonnekin. Annoin jopa vauvan itkeä, kun en kehdannut imettää jossain heti. Seuraavan kohdalla ajattelin, että paskat muista! Todellakin ruokin vauvaani rinnasta missä vaan ja pääsee paljon helpommalla. Ei ole kukaan koskaan paheksunut, päin vastoin. Eikä tarvitse olla "tissit tyrkyllä".
Lapseni ovat syntyneet 90-luvulla ja koskaan ei ollut mitään puhetta, että imettäminen2 olisi jotenkin paheksuttavaa.
Ilmapiiri on muuttunut tosi oudoksi äitejä ja lapsia kohtaan.
Onneksi nämä äänekkäimmät täällä ovat IRL sosiaalisesti rajoittuneita nettihiiriä, joiden mielipiteistä normaali ihminen ei välitä paskaakaan.
Ei ole ensimmäinen äiti, joka imettää lastaan, kaikkien ei vain tarvitse mainita sitä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ovat syntyneet 90-luvulla ja koskaan ei ollut mitään puhetta, että imettäminen2 olisi jotenkin paheksuttavaa.
Ilmapiiri on muuttunut tosi oudoksi äitejä ja lapsia kohtaan.
Onneksi nämä äänekkäimmät täällä ovat IRL sosiaalisesti rajoittuneita nettihiiriä, joiden mielipiteistä normaali ihminen ei välitä paskaakaan.
Nimenomaan vaatimukset ja ilmapiiri on muuttunut äitejä ja lapsia kohtaan. Ja valitettavan moni on näitä vanhempia naisihmisiä, äitejä itsekin. Ihmettelen suuresti. Onko kyse jostain katkeruudesta nuoria äitejä kohtaan vai mitä? Juu ja on sitten näitä lapsellisia (siis henkisesti) sosiaalisesti rajoittuneita ihmisiä, jotka yökkäilee ja valittaa milloin mistäkin vaan valittamisen ilosta.
Minulla 2 pientä lasta ja toinen alle 1v., joten imetän vieläkin. Onneksi olen säästynyt paheksunnalta, vaikka kuljen vauva mukana lähes joka paikassa! Kaupassa, kahviloissa, ravintoloissa, ystävien luona ym. Mies on pääasiassa vastuussa esikoisesta, joten vauva kulkee luontevasti minun mukanani. Imetän siis julkisesti ja vauva saattaa joskus itkeäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imetys on luonnollista.
Niin on ulostaminenkin, mutta harva paskoo keskellä katua.
Se vauva kyllä tekee niin
On toki ja voi imettää julkisella paikalla, mutta ei tissejä tarvitse esitellä vaan homman voi hoitaa myös huomaamattomasti ja sivistyneesti.