Vaimon suhtautuminen miehen naiskaveriin...
Miten suhtautuisitte vaimona, jos mies ehdottaa lähtevänsä naispuoleisen kaverinsa kanssa kaksin parin yön kalastusreissulle? Siis tilanne, että vaimoa on kysytty jo ensisijaisesti, mutta ei halua lähteä, kun ei ole kiinnostunut kalastuksesta.
Tämän kymmenisen vuotta nuoremman naisen kanssa tutustuttu harrastuksen tiimoilta edellisenä kesänä. Vaimolle kerrottu avoimesti ja kyse on harrastuksesta, ei mistään sen kummemmasta.
Objektiivisesti ajateltuna tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, mutta voikohan kuitenkin herätä ns pahaa verta kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?
Sinänsä älytöntä joutua tällaista nykypäivänä edes miettimään, mutta jotenkin vaan tuli mieleen...
Kommentit (192)
Semmosta se on. Naiskaveri innoissaan mukana.
Vaimona suhtautuisin niin, että mies saa jäädä sille reissulle lopullisesti.
Miksi siellä kalassa pitää olla pari yötä? En kyllä päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Saisit lähdöt miehen talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mies saisi lähdöt minun talostani.
Minulle sopisi ihan hyvin. En ole tippaakaan mustasukkainen, en ole koskaan ollut. Mieheni tietää kyllä yhteisesti sovitut rajat, ja että suhteemme päättyy välittömästi jos ne ylitetään. Se on hänen valintansa haluaako olla minun kanssani.
Ihme jos ei pääse, jos ne haluaa panna ni ei siin kalaa tarvi , ja antaa piudee kunnolla ennen lähtöö
Toteaisin, että ei avioliitossakaan ole kyse mistään sen kummemmasta.
Vierailija kirjoitti:
No, ihmettelisin myös.
Mun mies tekee ihan itse valintansa.
Jos tuollaiselle päättäisi lähteä, niin outoa olisi häneltä. Ei kuulu tapoihinsa.
Jotenkin ajattelen, että mikäli päätyisi sille kalareissulle, niin eihän me oltais enää me.
Pelkästä ehdotuksesta vaimona laittaisin eropaperit vireille. On nähty tarpeeksi näitä "kaverinaisia". Miksi ei mene yksin jos se kalastus on tärkeätä, miksi sinne pitää saada joku nainen mukaan?
Minulle asia olisi ihan ok. Meillä on miehen kanssa luottamut kunnossa puolin ja toisin, hänkään ei nyrpistä nokkaansa tai motkota siitä jos joskus lähden parhaan ystäväni (miespuolinen) kanssa parin päivän reissuun.
Ei mitään ihmeemlistä juu, kunhan jää sille "kalareissulleen". Tosin vaikea kuvitella miestä, jolla ei ole mieskavereita vaan jonkun sussun kanssa olisi lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Koska yhdessä yössä ei välttämättä ehdi nussia kasseja täysin tyhjiksi
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ihmeemlistä juu, kunhan jää sille "kalareissulleen". Tosin vaikea kuvitella miestä, jolla ei ole mieskavereita vaan jonkun sussun kanssa olisi lähdössä.
Anna kun arvaan, olet lisääntymisikäsi ohittanut ja aikoja sitten tätiytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, omistan puolet talosta nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kahlitsetko miehen patteriin vai miten estät? Vapaudenriisto taitaa olla rikoksen nimi.
Sairasta porukkaa täällä.
Eikö voi yksin mennä kalastusreissulle.
En todellakaan suostuisi.