Ihana Auri Kananen imettää missä vain!!!
Auri jakoi käytävältä odotuskuvan, jossa hän imettää vauvaansa ja hymyilee kameralle.
- Mä muuten imetän ihan avoimesti missä vaan! Lääkärissä, ravintolassa, kahvilassa, kylässä yms, hän kirjoitti kuvan yhteyteen.
- Jos jotain häiritsee mun tisut, niin se on hänen ongelma, Auri paaluttaa peräti kolmen huutomerkin tahdittamana.
https://www.seiska.fi/kotimaa/auri-kananen-puhuu-tabusta-ei-oo-mun-tiss…
Kommentit (55)
Typerys. Jos menet kylään, niin käyttäydyt kuten talonväki vaatii. Harmi kun rahalla ei voi ostaa aivoja ja sivistystä
Jesss !!! Samoin. Kesällä puistonpenkiilä, kahvilassa , kirkossa ym. Sehän on vauvan ruokkimista. Vauvat eivät pitkitä kun tulee nälkä. Kivoja vauvapäiviä kaikille . 🌻🌻🌻🌻
sen piti poistua somesta👀valehteli.
Pakko kyllä ihailla ihmisiä jotka noin tekee. Itse en vaan pystynyt, oli kotonakin vaikeaa niin jotenkin ajatus siitä että olisin jossain kahvilassa alkanut kaivaa tissiä esiin oli ihan mahdoton.
Joko tämä kananet unohti, että munasen synnyttyä piti poistua somesta?
Hyvä Auri! Maailman luonnollisin ja tarpeellisin asia.
Auri on niin luonnonlapsi, että varmasti näin toimii.
Suomessa vauva ruokitaan silloin kun sillä on nälkä. Luonnollisti. Lapset tulevat aina ensin.
Maassa maan tavalla.
Imetetään missä vaan, lauloi jo 4 ruusua?
Vierailija kirjoitti:
Typerys. Jos menet kylään, niin käyttäydyt kuten talonväki vaatii. Harmi kun rahalla ei voi ostaa aivoja ja sivistystä
Tunnet siis sellaisia, jotka vaativat, että heillä ei saa imettää?
Vierailija kirjoitti:
Junttihan se onkin.
Juntti on se joka ei ymmärrä täysin luonnollista asiaa, missä ei ole edes mitään keskusteltavaa ja olenkin aina ihmetellyt näitä itkupillejä jotka valittaa joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Auri! Maailman luonnollisin ja tarpeellisin asia.
Niin on myös virtsaaminen, ulostaminen ja yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Imetys on luonnollista.
Niin on ulostaminenkin, mutta harva paskoo keskellä katua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junttihan se onkin.
Juntti on se joka ei ymmärrä täysin luonnollista asiaa, missä ei ole edes mitään keskusteltavaa ja olenkin aina ihmetellyt näitä itkupillejä jotka valittaa joka asiasta.
Juntti olet itse, moukka.
Vierailija kirjoitti:
sen piti poistua somesta👀valehteli.
Kerroppa Miksi kyylät häntä ???😂😂😂😂
Junttihan se onkin.