Onko kellekään käynyt niin että posti vienyt paketin väärään noutopisteeseen, yli 100km päähän?
Siinäpä se kysymys tulikin. Että mitäköhän ittua nyt?
Kommentit (19)
Mulla meni vain pari kilometriä huti. Mutta sen pois saaminen sieltä kesti 2 viikkoa. Vaikka oli kokoajan postin hallussa. Ei siinä... ei sillä kiire ollut :D
Ei posti mutta joku noista muista kuljetusfirmoista päätti viedä paketin lähimmän noutopisteen sijaan jonnekin 5km päähän.
Postista taas tuli joskus noutoilmoitus paketille jossain rovaniemeläisessä automaatissa. Asun helsingissä enkä ollut tilannut mitään. Päätin jättää noutamatta.
No jess, Paketti lähetetään oikeaan noutopaikkaan MUTTA se maksaa. Mitä helvettiä? Jos posti tekee virheen niin minä maksan se korjaamisesta...
Noin 50 kilometrin päähän, ainoastaan.
Nyt nopeasti hankkimaan Postin osakkeita!
Tutun paketin olivat vieneet 90 km päähän.Tuhannen korpeen, tyyliin.
Heillä ei mitään kulkua sinnepäin.
Taisivat palauttaa tuotteen.
Onko varma, että paketti on oikeasti viety yhtään mihinkään? Itse tilasin huijaussivustolta vaatteen, mikä muka vietiin 180 km:n päähän pakettiautomaattiin ja siitä on laitettu viesti minun omapostiin. Tämä selvisi siis kun näpyttelin seurantanumeron. Mitään ei ollut tullut omapostiin ja tuskin myöskään mihinkään laatikkoon. Tällä sivustolla ei ollut asiakaspalvelun puhelinnumeroa eikä heidän sivuiltaan todennäköisesti lähtenyt se palautelomake yhtään mihinkään. Sähköpostivahvistukseen kun vastasi, tuli ilmoitus, että s-postiosoitetta ei ole. Että sellanen. Onneksi tämäkin tuli ostettua luottokortilla, joten ilmoitus luottokorttiyritykseen, etteivät maksa veloitusta. Nykyään huijarisivutkin on niin hyvin tehtyjä, ettei niitä tunnista heti huijauksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tutun paketin olivat vieneet 90 km päähän.Tuhannen korpeen, tyyliin.
Heillä ei mitään kulkua sinnepäin.
Taisivat palauttaa tuotteen.
Laitoin viestiä paketin lähettäjälle, on toki häviävän pieni mahdollisuus että olisin valinnut noutopaikan väärin. En tosin usko.
Mulla ei ole myöskään kulkua tuonne mutta haluan kyllä paketin.
On kyllä hyvä syy siirtyä käyttämään vielä enemmän matkahuoltoa ja muita kuljettajia.
Vierailija kirjoitti:
Onko varma, että paketti on oikeasti viety yhtään mihinkään? Itse tilasin huijaussivustolta vaatteen, mikä muka vietiin 180 km:n päähän pakettiautomaattiin ja siitä on laitettu viesti minun omapostiin. Tämä selvisi siis kun näpyttelin seurantanumeron. Mitään ei ollut tullut omapostiin ja tuskin myöskään mihinkään laatikkoon. Tällä sivustolla ei ollut asiakaspalvelun puhelinnumeroa eikä heidän sivuiltaan todennäköisesti lähtenyt se palautelomake yhtään mihinkään. Sähköpostivahvistukseen kun vastasi, tuli ilmoitus, että s-postiosoitetta ei ole. Että sellanen. Onneksi tämäkin tuli ostettua luottokortilla, joten ilmoitus luottokorttiyritykseen, etteivät maksa veloitusta. Nykyään huijarisivutkin on niin hyvin tehtyjä, ettei niitä tunnista heti huijauksiksi.
Kyllä tämä paketti löytyy ihan OmaPostista. Eli ei ole huijaus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei posti mutta joku noista muista kuljetusfirmoista päätti viedä paketin lähimmän noutopisteen sijaan jonnekin 5km päähän.
No kuinka lähellä sulla on sitten lähin noutopiste, jos 5 kilsaa on jo "jonnekin" :D
Mä olisin onnesta mykkyrällä, jos lähin noutopiste olisi ainoastaan viiden kilsan päässä, kun se nyt on 15 kilsan päässä.
Ei, koska paketti ei koskaan saapunut noutopisteeseen eikä palautunut lähettäjällekään. Se jäi jonnekin matkalle.
Posti toimitti Turkuun tilaamani paketin Kuopioon 400km päähän ja _luovutti_ sen siellä vastaanottajalle joka ei ollut minä. Ilman minkäänlaista henkilöllisyyden tarkastamista. En ole koskaan käynytkään Kuopiossa. Eikä tämä ole ikävä kyllä edes vitsi. Vaikka kyseessä olikin vain 30€ Kiina-paketti 2020-luvun vaihteessa niin kertonee paljon Postista.
MInulla vei kesällä paketin 600 km päähän. Laitoin s-postia asiakaspalveluun niin kyllä se sieltä lopulta tuli.
Vierailija kirjoitti:
MInulla vei kesällä paketin 600 km päähän. Laitoin s-postia asiakaspalveluun niin kyllä se sieltä lopulta tuli.
Siinä oli puhelinnumero väärin. Siksi ei tullut tekstaria vaan paperinen ilmoitus, joka saapui postitse viimeistä edellisenä noutopäivänä. Onneksi ehdin laittamaan s-postia, muuten olisi lähtenyt takaisin lähettäjälle. Se ei koskaan selvinnyt miksi meni aivan väärälle paikkakunnalle.
-sama
Paketti voi mennä väärään paikkaan monesta eri syystä. Aina vika ei ole Postissa vaikka usein onkin. Usein puhelinnumero tai joku muu tieto on jo liikkeestä lähtiessä paketissa väärin. Sitä Posti pysty mitenkään korjaamaan.
On, mutta asia selvisi helposti Postin chatissa ja tuote oli seuraaana päivänä minulla.
Kyllä on postin toimitus mennyt pieleen 100 kilometrillä kaksi päivää kesti kun tuli perille
Ei noin kauas, mutta 30km päähän. Pari kaupunkia välissä xD