Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla psyyken lääkkeitä?

Vierailija
09.12.2025 |

Minulla ssri lääke.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta se myrkky ja ala elämään. 90% syö noita täysin turhaan ja Suomessa noita on määrätty 600 000 ihmiselle, ei helvetti. 

Vierailija
2/6 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopeta se myrkky ja ala elämään. 90% syö noita täysin turhaan ja Suomessa noita on määrätty 600 000 ihmiselle, ei helvetti. 

Kuinka niin, oloni parani. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tälle palstalle kirjoittavista suurimmalla osalla ole, sen verran häiriintynyttä settiä täällä on jatkuvasti. 

Vierailija
4/6 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisiin vähän parempia ohjeita miten se eläminen sitten aloitettaisiin :D itse syön venlafaxinia, auttaa dopamiiniin. En mielelläni söisikään lääkkeitä, mutta olin itsemurhan partaalla ennen aloittamista.

Vierailija
5/6 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvittaisiin vähän parempia ohjeita miten se eläminen sitten aloitettaisiin :D itse syön venlafaxinia, auttaa dopamiiniin. En mielelläni söisikään lääkkeitä, mutta olin itsemurhan partaalla ennen aloittamista.

Taikasieniä haluaisin kokeilla, mutta niitä ei lääkkeen kanssa kannata ottaa. Ja venlafaxin aiheuttaa niin pahaa riippuvuutta, että se on luokiteltu vaikeimmaksi masennuslääkkeeksi lopettaa.

Vierailija
6/6 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuusi lasta. Työpäivän kuormien jälkeen on ihana tulla kotiin. Lapset laittavat asiat kohdalleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi