Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla psyyken lääkkeitä?

Vierailija
09.12.2025 |

Minulla ssri lääke.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lopeta se myrkky ja ala elämään. 90% syö noita täysin turhaan ja Suomessa noita on määrätty 600 000 ihmiselle, ei helvetti. 

Nyt tarvittaisiin vähän parempia ohjeita miten se eläminen sitten aloitettaisiin :D itse syön venlafaxinia, auttaa dopamiiniin. En mielelläni söisikään lääkkeitä, mutta olin itsemurhan partaalla ennen aloittamista.

Taikasieniä haluaisin kokeilla, mutta niitä ei lääkkeen kanssa kannata ottaa. Ja venlafaxin aiheuttaa niin pahaa riippuvuutta, että se on luokiteltu vaikeimmaksi masennuslääkkeeksi lopettaa.

SSRI ja sienet ei ole mikään maailman vaarallisin kombo. MDMA ja SSRI sen sijaan ei suositella yhdessä. 

Mites snri ja sienet?

Vierailija
22/24 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka juovat hanavettä saavat samalla mielialalääkkeitä sisäänsä. Niitä ei saa poistettua normaalilla vedenpuhdistuksella. Lisänä hormonit, huumejäämät jne. Itselleni ostin suodatuskannun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lopeta se myrkky ja ala elämään. 90% syö noita täysin turhaan ja Suomessa noita on määrätty 600 000 ihmiselle, ei helvetti. 

Nyt tarvittaisiin vähän parempia ohjeita miten se eläminen sitten aloitettaisiin :D itse syön venlafaxinia, auttaa dopamiiniin. En mielelläni söisikään lääkkeitä, mutta olin itsemurhan partaalla ennen aloittamista.

Taikasieniä haluaisin kokeilla, mutta niitä ei lääkkeen kanssa kannata ottaa. Ja venlafaxin aiheuttaa niin pahaa riippuvuutta, että se on luokiteltu vaikeimmaksi masennuslääkkeeksi lopettaa.

SSRI ja sienet ei ole mikään maailman vaarallisin kombo. MDMA ja SSRI sen sijaan ei suositella yhdessä. 

Mites snri ja sienet? 

Kannattaa kysyä googlelta eikä täältä mutta aika sama kuin ssri:n kanssa, eli hyvin pieni teoreettinen riski serotoniinisyndroomaan, mutta todennäköisemmin vain alentaa sienten vaikutuksia niin että niitä joutuu ottamaan isomman annoksen samojen vaikutusten saamiseksi. 

Vierailija
24/24 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SSRI ja sienet ei ole mikään maailman vaarallisin kombo. MDMA ja SSRI sen sijaan ei suositella yhd

Kannattaa kysyä googlelta eikä täältä mutta aika sama kuin ssri:n kanssa, eli hyvin pieni teoreettinen riski serotoniinisyndroomaan, mutta todennäköisemmin vain alentaa sienten vaikutuksia niin että niitä joutuu ottamaan isomman annoksen samojen vaikutusten saamiseksi. 

Olen googlaillut mutta ajattelin kysyä jos tuo asiaa kommentoinut henkilö olisi vaikka joku asiantuntija.