Onko muilla psyyken lääkkeitä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
lopeta se myrkky ja ala elämään. 90% syö noita täysin turhaan ja Suomessa noita on määrätty 600 000 ihmiselle, ei helvetti.
Kuinka niin, oloni parani. Ap.
Eiköhän tälle palstalle kirjoittavista suurimmalla osalla ole, sen verran häiriintynyttä settiä täällä on jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
lopeta se myrkky ja ala elämään. 90% syö noita täysin turhaan ja Suomessa noita on määrätty 600 000 ihmiselle, ei helvetti.
Nyt tarvittaisiin vähän parempia ohjeita miten se eläminen sitten aloitettaisiin :D itse syön venlafaxinia, auttaa dopamiiniin. En mielelläni söisikään lääkkeitä, mutta olin itsemurhan partaalla ennen aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvittaisiin vähän parempia ohjeita miten se eläminen sitten aloitettaisiin :D itse syön venlafaxinia, auttaa dopamiiniin. En mielelläni söisikään lääkkeitä, mutta olin itsemurhan partaalla ennen aloittamista.
Taikasieniä haluaisin kokeilla, mutta niitä ei lääkkeen kanssa kannata ottaa. Ja venlafaxin aiheuttaa niin pahaa riippuvuutta, että se on luokiteltu vaikeimmaksi masennuslääkkeeksi lopettaa.
Mulla kuusi lasta. Työpäivän kuormien jälkeen on ihana tulla kotiin. Lapset laittavat asiat kohdalleen
On vain lamictal tasaamaan mielialaa. Se ei ole alunperin edes psyykenlääke, vaan epilepsialääke. Masennus-ja psykoosinestolääkkeet olen lopettanut.
ennen riitti viina ja railakas viikonloppu pään nollaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tälle palstalle kirjoittavista suurimmalla osalla ole, sen verran häiriintynyttä settiä täällä on jatkuvasti.
Sinä etunenässä, saatanan psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pääsääntöisesti ihan järkevää jengiä, lukuunottamatta muutamaa jankkaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikasieniä haluaisin kokeilla, mutta niitä ei lääkkeen kanssa kannata ottaa. Ja venlafaxin aiheuttaa niin pahaa riippuvuutta, että se on luokiteltu vaikeimmaksi masennuslääkkeeksi lopettaa.
Kun minä lopetin Venlafaxinin, mulle tulle siitä kauheita vieroitusoireita. Tuli kuolemanpelkoa, ahdistusta, levotonta oloa ja en pystynyt olemaan yksin. Ei enää ikinä mitään lääkkeitä. Olen joutunut käyttämään myös antipsykootteja ja ne latisti minun tunteeni ja se oli myös ihan hirveää.
Kyllä syön ko lääkettä, olen tyytyväinen. Hulluimmathan elävät ilman sairauden tuntoa, lääkityksestä puhumattakaan.
Itsellä leponex ja suprium psykoosiin ja lito tasaamaan mielialaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSRI ja sienet ei ole mikään maailman vaarallisin kombo. MDMA ja SSRI sen sijaan ei suositella yhdessä.
Niitä on kuule yllättävän monella. Jopa sairaanhoitajilla ja lääkäreillä on jotain psyykenlääkettä.. Ja näitä vaivoja joihin niitä käytetään, niin niitähän on vaikka kuinka monia... ei pelkkiä skitstofrenia- tai psykoosilääkkeitä, vaan muitakin vaivoja, mielialaa tasaavia ja hoitavia lääkkeitä..
Vierailija kirjoitti:
On määrätty, ja sitten ihmetellään niitä sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ne häiriintyneet on niitä jotka on "terveitä" tai ei ota lääkettä.
Sun kannattais vaihtaa sun asennettasi. Tääkin sun kommentti oli aika häiriintynyt ja luulotautinen.