Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sen pusun ilman pelejÀ.
Saat mut sun pitÀÀ tulla hakee se
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan tarkistaa avasinko oikean keskustelun. Oli se oikea, ihme viestejÀ tÀÀllÀ.
NÀÀ ei keskustele kaipauksesta tai ihastuksistaan vaan itsestÀÀn. Oon ihmetellyt ihan samaa, siis jokainen on kiinnostunut tasan itsestĂ€ tÀÀllĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ÀÀni vĂ€risi ja siinĂ€ oli lempeĂ€ kaiku, kun perjantai-iltapĂ€ivĂ€nĂ€ morotin hĂ€ntĂ€. đ€©
Se katse, kun kÀÀnnyit muhun pĂ€in đ sulla oli kyllĂ€ pehmeĂ€mpi ÀÀni kuin joskus aiemmin
Oli n>m
...mutta noin sen itsekin koin niinkuin vastaaja. Oli pakko kÀÀntÀÀ pÀÀ, kun hymyilytti ja ujostutti.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Haaveissa uskallan tuntea kaiken. SiellÀ pujotat kÀtesi kÀteeni ja painaudut kiinni minuun.
Voitaisko puhua meistÀ? MitÀ sinÀ haluat?
Topo tÀynnÀ alasivuja tÀssÀkin ketjussa. Paljonkohan viestejÀ kertyisi, jos viestin lÀhettÀminen maksaisi esim. 50 snt kappale?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€ sulle nainen. Olet rakas mulle, vaikka sua en saanutkaan. Asiat menivĂ€t oikein. Sun onni on muualla kuin mun vieressĂ€. Itse etsin vielĂ€ omaani.
Oikein menivÀt??
Ei katsella sohvalla toisiimme kietoutuneena Urheilugaalaa. Mahdollisuudet oli. Rakkaus kantaa, jos se on molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiehenÀ olen kokenut, ettÀ omanikÀiset naiset tuntuu jo mummonaisilta tai tÀtimÀisiltÀ.
MitÀ luulet nuorten naisten ajattelevan sinusta?
PelkkÀÀ hyvÀÀ. Niin minÀkin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vakaus on valinta. SinÀ veivaat, koska katsot voivasi tehdÀ niin.
Paitsi jos ei halua pettÀÀ omaa sydÀntÀÀn, mutta ei myöskÀÀn satuttaa muita vaarallisesti. Voi ajautua vÀlitila-limboon, jos on vÀhÀn autistisen suora puheissaan ja samalla haluaa suojata muita. Se on kamalaa ja kuluttavaa, mutta ei kylmyyttÀ muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Topo?
Tuhat. Winukka kakstopo = Windows 2000.
Oliko se tyttöystĂ€vĂ€si LidlissĂ€, kun viimeksi nĂ€imme? đ
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
ElĂ€mĂ€ olisi ihanempaa jos olisit vierellĂ€ni. đ„° Sinua saisi hipsutella ja silitellĂ€. đ
KĂ€ytiin kavereiden kanssa laskemassa mĂ€keĂ€. MĂ€ laskin lumiskeittilaudalla. Hujahti vajaa pari tuntia siellĂ€. En muistanut ettĂ€ lautailu on niin hauskaa. Normi lumilauta on helpompi kuin lumiskeitti. SillĂ€ kun osuu kuoppaan niin lentÀÀ kaaressa. đ
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Ei ollutđ
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun on ollu tunti aiemmin lidlissĂ€ ja tulee tĂ€nne ja lukee tĂ€nđ
Gn. Gn.