Paljonko keräsitte joulukiloja?
Kommentit (49)
Ei yhtään. Miksi tulisi? Syön saman määrän kuin muutekin. Ei meillä ole pulaa ruosta
Paino tippui 3kg 22.-27.12 välisenä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Miksi tulisi? Syön saman määrän kuin muutekin. Ei meillä ole pulaa ruosta
Tyhmä jos et tiedä miksi tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska jouluna syödään muutakin kuin ruokaa, esim. pullia, kakkuja, rahkaa, suklaata ym. ym.
Meillä on aina ruokaa riittävästi niin ettei kenenkään ole koskaan tarvinnut ahmia henkensä hädässä peläten että loppuu.
3-4 kiloa 😳 lapsi katsoi aamulla ja sanoi, että meillä on kaikilla naama vähän pyöristyneet. No, lähtee parissa viikossa, lähinnä turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jouluna syödään muutakin kuin ruokaa, esim. pullia, kakkuja, rahkaa, suklaata ym. ym.
Kuka syö, kuka ei. Tänä jouluna mennyt toistaiseksi yksi joulutorttu, kaksi Toffifee-palaa ja yksi Julia-suklaakonvehti. Pakonomainen mässääminen tuntuu olevan kovin monille luontaisempaa kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä syön noita joka päivä.
Koko viime viikko meni 37,5-38,5 asteen kuumeessa, eikä ruoka muutenkaan maistu. Hajuaisti mennyttä ja mahakin sekaisin. Jos jotain syö, kohta on asiaa vessaan. Tähän mennessä 5 kg lähtenyt ja ilmeisesti hidas lasku jatkuu vielä jonkin aikaa, kun ei ruoka maita edelleenkään.
6kg, kroppa täynnä nestettä. Lähtee pois pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko? Ootko joku pula-ajan kasvatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä jos et tiedä miksi tulisi.
Hän halusi vain päteä.
Ei yhtään, olin läski jo valmiiksi.
Liukkarin avustuksella joulukilot jo lähtivätkin
1 kg rasvaa vastaa noin 7700 kcal. Eli jos olet tosiaan lihonut 2 kg, niin olet syönyt 15400 kcal ylimääräistä joulupäivien aikana. Onko tosiaan joku vetänyt näin paljon, että syönyt 5000 kcal jouluaattona, 5000 kcal joulupäivänä ja 5000 kcal tapaninpäivänä?
Laihduin pari kiloa. En oikein tykkää mistään jouluruuista ja laihduin, vaikka söin juustoja, vaikken syö niitä normaalisti lainkaan. Suklaata söin eilen muutaman palan, sitäkään en normaalisti syö. Varmaan mies syö mun lahjasuklaat taas jossain vaiheessa. Ei vain mene perille, ettei tarvitse ostaa suklaita mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko? Ootko joku pula-ajan kasvatti?
En ole, mutta tapoihini ei kuulu mässäillä joka päivä eikä varsinkaan kolmena päivänä peräkkäin.
Ne on vasta tulossa, kun vaimo kävi hakemassa yli 500€ joulu namuja, kun halvalla myivät.
syöttö porsas