Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tykkÀÀt minussa? MistÀ et?
Vaikka mistÀ, jÀrjestelen vielÀ ajatuksiani. Kerron sitten tarkemmin tavattaessa ainakin tykkÀykset.
SitÀ odotamme.
Huih, onkos siellÀ useampikin sitten odottelemassa eikÀ vain kaivattu?
Puhuin meistÀ, sinusta ja minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako kukaan nainen tÀÀllÀ naista, jolla ei ole nÀkyviÀ rintoja?
Onko nÀkymÀttömÀt?
Tostahan vois kirjoittaa antieroottisen novellin "nÀkymÀttömÀt rinnat".
Erotiikkani on energiassani.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutan 5kiloo niin sitten mullakin on ulokkeet mallia nÀkymÀtön.
Mulla se ei ole edes vain siitÀ kiinni. Jos tosissaan lihon, se pakkautuu reisiin ja vatsaan, poskiin ja kÀsivarsiin ensisijaisesti. Ei siis peppuun, lantiolle ja rintoihin. Onneksi on vilkas aineenvaihdunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nÀkymÀttömÀt?
Siihen tarvii vÀhÀn muutakin.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nÀkymÀttömÀt?
Sivu
No, on minusta ainakin jotkut miehet pitÀneet paljonkin, vaikka en olekaan muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tykkÀÀt minussa? MistÀ et?
Vaikka mistÀ, jÀrjestelen vielÀ ajatuksiani. Kerron sitten tarkemmin tavattaessa ainakin tykkÀykset.
SitÀ odotamme.
Huih, onkos siellÀ useampikin sitten odottelemassa eikÀ vain kaivattu?
Puhuin meistÀ, sinusta ja minusta.
Ok, palataan sitten asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nÀkymÀttömÀt?
Sivu
No, on minusta ainakin jotkut miehet pitÀneet paljonkin, vaikka en olekaan muodokas.
SitÀhÀn tuossa kommentissa haettiin, jokaisella on omat kriteerinsÀ. Energia, muodot/ muotojen puute, ulkonÀkö yleensÀ, kaikkia innostaa vÀhÀn eri jutut.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutan 5kiloo niin sitten mullakin on ulokkeet mallia nÀkymÀtön.
Mulla se ei ole edes vain siitÀ kiinni. Jos tosissaan lihon, se pakkautuu reisiin ja vatsaan, poskiin ja kÀsivarsiin ensisijaisesti. Ei siis peppuun, lantiolle ja rintoihin. Onneksi on vilkas aineenvaihdunta.
Mulla jos lihon viis kiloa niin 2kg tulee naamaan ja 3kg tisseihin. About.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rinnat naista tee. Korvien vÀli tekee naisen. <3 -Liz
Ja haarojen vÀli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei vastannut lirputuksiini. Olen epĂ€toivoinen. Siksi randomeita kutsun tÀÀllĂ€ mussukoiksi đ€Łđ€Łđ€Ł
MĂ€ taidan olla sulle pakkomielle, mussukka đ€Łđ€Łđ€Ł
SĂ€ olet vaan niin tylsĂ€ ja ennaltaarvattava, ettĂ€ olen kyllĂ€stynyt sun kanssa keskusteluun, huomaat sen varmaan itsekin, ehkĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
Ja tiedĂ€n, ettĂ€ nĂ€mĂ€ hyvĂ€stit musertavat sinut, eikĂ€ se oikeastaan kiinnosta minua lainkaan đ€Łđ€Łđ€ŁToki voit jatkaa tĂ€tĂ€ itseksesi, vaikka tiedĂ€t senkin kuinka sÀÀlittĂ€vÀÀ se on đ€Łđ€Łđ€Ł
Heipparallaa đ€Łđ€Łđ€Ł
MÀ jÀtÀn sut. Eka.
Trolli tippui omilta kĂ€rryiltÀÀn. Hei et saanut eilen vastakaikua copytrolliltasi. Ja nyt jĂ€tĂ€t hĂ€net? Mihin keskusteluun đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei vastannut lirputuksiini. Olen epĂ€toivoinen. Siksi randomeita kutsun tÀÀllĂ€ mussukoiksi đ€Łđ€Łđ€Ł
MĂ€ taidan olla sulle pakkomielle, mussukka đ€Łđ€Łđ€Ł
SĂ€ olet vaan niin tylsĂ€ ja ennaltaarvattava, ettĂ€ olen kyllĂ€stynyt sun kanssa keskusteluun, huomaat sen varmaan itsekin, ehkĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
Ja tiedĂ€n, ettĂ€ nĂ€mĂ€ hyvĂ€stit musertavat sinut, eikĂ€ se oikeastaan kiinnosta minua lainkaan đ€Łđ€Łđ€ŁToki voit jatkaa tĂ€tĂ€ itseksesi, vaikka tiedĂ€t senkin kuinka sÀÀlittĂ€vÀÀ se on đ€Łđ€Łđ€Ł
Heipparallaa đ€Łđ€Łđ€Ł
MÀ jÀtÀn sut. Eka.
Trolli tippui omilta kĂ€rryiltÀÀn. Hei et saanut eilen vastakaikua copytrolliltasi. Ja nyt jĂ€tĂ€t hĂ€net? Mihin keskusteluun đ€Łđ€Łđ€Ł
En ymmÀrrÀ yhtÀÀn mistÀ puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn sen kemian nyt huomaa kahden ihmisen vÀlillÀ katseista. EikÀ kyse ole mistÀÀn kassahenkilön moikkaamisesta ja vilkaisusta samalla silmiin.
Monet myös kuvittelee sen yksipuolisesti. Oon ollu monesti sillÀ yllÀttyneellÀ puolella, kun itsellÀ ollut kÀynyt kiinnostus mielen vieressÀkÀÀn.
No ei varmasti kuvittele. Sen molemminpuolisen kiinnostuksen kyllÀ huomaa ja erottaa normaalista kanssakÀymisestÀ.
Poislukien nyt jotkut hullut ja stalkkerit. EhkÀ sun perÀssÀsi on ollut noita hulluja.
EivÀt ole olleet ketÀÀn hulluja, erehtyneitÀ vain. Monesti yksipuolisesti ihastunut sokaistuu niistÀ omista tunteistaan, eikÀ ne aina todellakaan kohtaa vastapuolen kanssa. Todella tavallista, vaikka just sulla ei kokemusta ihailijoista oliskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ jotkut viisaat neuvovat kÀyttÀmÀÀn omaa apua, kun kaipaa lÀheisyyttÀ. Seksuaalisen himon hetkellinen tyynnyttÀminen ei ole lÀhellekÀÀn sama asia kuin kahden ihmisen vÀlinen hellyys. ItseÀ ei voi halata, itselle on paha supatella somia. Itseen ei voi kietoutua, kukaan ei lÀmmitÀ. Kaikkinaissymbioosi syntyy vain kahden toisiaan rakastavan vÀlille. SitÀ kaipaan ja sinua. Sinua ihan eniten.
Aika harvoin miehet mitÀÀn halailee, lÀmmittÀÀ tai supattelee somia. EikÀ ne oikeen vÀlitÀ kietoutumisestakaan. HyvÀllÀ tuurilla saat kerran viikossa nopean halin ja muuten ne kÀskee sun laittaa lisÀÀ vaatetta, jos palelee.
Mun ex-kaivattu nimenomaan olis kyllÀ halaillut, lÀmmitellyt ja supatellut somia pÀivÀt pitkÀt. Itse taas en niin vÀlitÀ sellaisesta, pidemmÀn pÀÀlle alkaisi ehkÀ jopa ahdistaa jatkuva iholla olo.
T. Nainen sivusta
Olen ihastunut, mutta en oikeastaan ihaile. đ€ đ
Vierailija kirjoitti:
puppy face đ
Puppa face đšđŠł
puppy face đ