Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19095)
Edellisen ihastuksen kanssa nuo katseet oli parasta! Siis todella siinÀ keho vÀrisi ja energia virtasi. Sen jÀlkeen aina todella energisoitunut olo ja sai tosi paljon aikaiseksi.
Se tunne kun vain tuijottaa kaivattuaan hölmönÀ ja hymyilee ja hÀn tuijottaa takaisin ja hymyilee.
Katseista myös kyllÀ todellakin tietÀÀ, jos jotain on tapahtumassa. Kun tapasin "ihastukseni" niin menin heti sen jÀlkeen hammaslÀÀkÀriin, vaikka ei oltu vielÀ muuta kuin juteltu. MinÀ vain tiesin niistÀ katseista, ettÀ nyt pitÀÀ mennÀ ÀkkiÀ hammaslÀÀkÀriin!
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀn Barbie ei korvaa sua. EnkÀ mÀ muutenkaan oo enÀÀ leikki-iÀssÀ.
HyvÀÀ yötÀ.
Kenelle tÀmÀ?
Vierailija kirjoitti:
20 v. ikÀero
IkÀ on vain numeroita kuten itsekin sanoit :)
Vierailija kirjoitti:
Katseista myös kyllÀ todellakin tietÀÀ, jos jotain on tapahtumassa. Kun tapasin "ihastukseni" niin menin heti sen jÀlkeen hammaslÀÀkÀriin, vaikka ei oltu vielÀ muuta kuin juteltu. MinÀ vain tiesin niistÀ katseista, ettÀ nyt pitÀÀ mennÀ ÀkkiÀ hammaslÀÀkÀriin!
Katsoiko se sun hampaita pahasti? đ
Eli mÀ oon joku Barbie sun mielestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko se sun hampaita pahasti? đ
Ei, vaan olin venyttÀnyt yhden hampaan hoitamista jo pidempÀÀn, ja halusin hoitaa sen kuntoon ennen kuin pussailen kenenkÀÀn kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Mietin, tykkÀÀtkö musta todella.
TykkÀÀn. Ja haluan sua.
HellÀÀn halaukseen haluan vaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen ihastuksen kanssa nuo katseet oli parasta! Siis todella siinÀ keho vÀrisi ja energia virtasi. Sen jÀlkeen aina todella energisoitunut olo ja sai tosi paljon aikaiseksi.
Joo, kyllÀ sen tuntee nahoissaan jos katseissa jotain ihastumista on.
PiiiitkiĂ€ suudelmia sulle đ
Kivalle iskÀlle naapuriin hyvÀt yöt.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomia kaipaajia tai ainakin toisten kaipausta kommentoivia. Jo sanamuoto ilmaisi, ettÀ kyse on huumorista.
Tai sit sun jutut ei vaan oo hauskoja?
Nuku hyvin rakas. Tunnut jostain syystÀ etÀisemmÀltÀ. Luulen tietÀvÀni, miksi mulle on syntynyt sellainen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀhÀn sen kemian nyt huomaa kahden ihmisen vÀlillÀ katseista. EikÀ kyse ole mistÀÀn kassahenkilön moikkaamisesta ja vilkaisusta samalla silmiin.
Monet myös kuvittelee sen yksipuolisesti. Oon ollu monesti sillÀ yllÀttyneellÀ puolella, kun itsellÀ ollut kÀynyt kiinnostus mielen vieressÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Kivalle iskÀlle naapuriin hyvÀt yöt.
VÀlitÀn viestin, ukko nukkuu jo.
T. Kivan iskÀn lasten Àiti
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aina tosi söpö ilme kun teet vatsalihaksia penkin pÀÀllÀ.
Ja sĂ€ aina katsot kun teen niitĂ€ đ„°
Toivottavasti sain sut edes nauramaan mun hölmöydelle :)