Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (19095)

Vierailija
18981/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, tykkäätkö musta todella. 

Tykkään

Vierailija
18982/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L. 🧡 T.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18983/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiheuttaa toiselle kohtuutonta haluamista, on velvollinen kohtuullisessa mitassa huolehtimaan aiheuttamansa tarpeen toteuttamisesta tahi täytäntöönpanosta.

Ei ole. Ihan itse on jokainen haluamisistaan vastuussa, ei se toinen sulle mitään vastakaikua velkaa ole.

Vierailija
18984/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se silmiin katsominen ystävällisyyttä vai mitä se on?

Katson naisia tietoisesti silmiin ainoastaan, jos 1) olen kiinnostunut ja haluan tietää onko se molemminpuolista 2) siinä tilanteessa kuuluu tehdä niin, kuten esim. asiakaspalvelutilanteessa tai töissä. 

t. mies, jonka katseet tulkitaan aina kiinnostukseksi ja hymyt avioliittolupaukseksi

Vierailija
18985/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitään tässä fakin ketjussa. E**A

Vierailija
18986/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä komia mies😍

Vierailija
18987/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aiheuttaa toiselle kohtuutonta haluamista, on velvollinen kohtuullisessa mitassa huolehtimaan aiheuttamansa tarpeen toteuttamisesta tahi täytäntöönpanosta.

Ei ole. Ihan itse on jokainen haluamisistaan vastuussa, ei se toinen sulle mitään vastakaikua velkaa ole.

Kirjoitin kaivatulleni. Miksi pitää kommentoida, kun kyse on kahden ihmisen keskinäisestä jutusta?

Vierailija
18988/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAA

Vierailija
18989/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperon henkiselle tasolle jäänyttä pikkumaista miestä ei kukaan halua.

Vierailija
18990/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni !

Vierailija
18991/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson naisia tietoisesti silmiin ainoastaan, jos 1) olen kiinnostunut ja haluan tietää onko se molemminpuolista 2) siinä tilanteessa kuuluu tehdä niin, kuten esim. asiakaspalvelutilanteessa tai töissä. 

t. mies, jonka katseet tulkitaan aina kiinnostukseksi ja hymyt avioliittolupaukseksi

Vai niin. Ilmankos kaivattu ei katso päinkään.

Sivusta

Vierailija
18992/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperon henkiselle tasolle jäänyttä pikkumaista miestä ei kukaan halua.

Ei myöskään ihmistä, joka ei kykene sanomaan, että tarkoittaa miehellä naista. Ja kertomaan tätä tälle naiselle suoraan.

Vierailija
18993/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tekoäly osaa kertoa millainen on "naapurin tyttö". Alapeukuttajat työntäkä se peukku suuhun ja imekää!

Vierailija
18994/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kaivatulleni. Miksi pitää kommentoida, kun kyse on kahden ihmisen keskinäisestä jutusta?

Ei se kaivattusikaan siitä vastuussa ole.

Vierailija
18995/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli asiakaspalvelutilanteissa sun silmiinkatsomiset tulkitaan avioliittolupauksiksi? Höpö höpö!

Itse katson pitkään silmiin vain jos toinen kiinnostaa. Joskus sitä vain uppoutuu kaivattunsa silmiin. 

Vierailija
18996/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut katsoo muutenkin vain, katsellakseen tai flirttaillakseen.

Jokainen ei todellakaan lähesty silmäpelin jälkeen (syynä esim. varattu).

Vierailija
18997/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, että ne katseet ovat  muuttuneet. Hiukan pidemmiksi. Mietin, onko se sitä, että tietää minun tykkäävän, niin koittaa saada vahvistusta, että ollaan samalla puolella arkipäivän asioissa.

Vierailija
18998/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppy face nuku hyvin.

Vierailija
18999/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaivattusikaan siitä vastuussa ole.

Huumorintajuni ei sinulle avaudu, joten jätäpä minut rauhaan.

Vierailija
19000/19095 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L. 🧡 T.

Minäkin rakastan sinua Linda.