Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
18981/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, tykkÀÀtkö musta todella. 

TykkÀÀn

Vierailija
18982/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

L. 🧡 T.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18983/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiheuttaa toiselle kohtuutonta haluamista, on velvollinen kohtuullisessa mitassa huolehtimaan aiheuttamansa tarpeen toteuttamisesta tahi tÀytÀntöönpanosta.

Ei ole. Ihan itse on jokainen haluamisistaan vastuussa, ei se toinen sulle mitÀÀn vastakaikua velkaa ole.

Vierailija
18984/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se silmiin katsominen ystÀvÀllisyyttÀ vai mitÀ se on?

Katson naisia tietoisesti silmiin ainoastaan, jos 1) olen kiinnostunut ja haluan tietÀÀ onko se molemminpuolista 2) siinĂ€ tilanteessa kuuluu tehdĂ€ niin, kuten esim. asiakaspalvelutilanteessa tai töissĂ€. 

t. mies, jonka katseet tulkitaan aina kiinnostukseksi ja hymyt avioliittolupaukseksi

Vierailija
18985/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ymmÀrrÀ mitÀÀn tÀssÀ fakin ketjussa. E**A

Vierailija
18986/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötĂ€ komia mies😍

Vierailija
18987/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aiheuttaa toiselle kohtuutonta haluamista, on velvollinen kohtuullisessa mitassa huolehtimaan aiheuttamansa tarpeen toteuttamisesta tahi tÀytÀntöönpanosta.

Ei ole. Ihan itse on jokainen haluamisistaan vastuussa, ei se toinen sulle mitÀÀn vastakaikua velkaa ole.

Kirjoitin kaivatulleni. Miksi pitÀÀ kommentoida, kun kyse on kahden ihmisen keskinÀisestÀ jutusta?

Vierailija
18988/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAA

Vierailija
18989/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taaperon henkiselle tasolle jÀÀnyttÀ pikkumaista miestÀ ei kukaan halua.

Vierailija
18990/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !

Vierailija
18991/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson naisia tietoisesti silmiin ainoastaan, jos 1) olen kiinnostunut ja haluan tietÀÀ onko se molemminpuolista 2) siinĂ€ tilanteessa kuuluu tehdĂ€ niin, kuten esim. asiakaspalvelutilanteessa tai töissĂ€. 

t. mies, jonka katseet tulkitaan aina kiinnostukseksi ja hymyt avioliittolupaukseksi

Vai niin. Ilmankos kaivattu ei katso pÀinkÀÀn.

Sivusta

Vierailija
18992/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaperon henkiselle tasolle jÀÀnyttÀ pikkumaista miestÀ ei kukaan halua.

Ei myöskÀÀn ihmistÀ, joka ei kykene sanomaan, ettÀ tarkoittaa miehellÀ naista. Ja kertomaan tÀtÀ tÀlle naiselle suoraan.

Vierailija
18993/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi tekoÀly osaa kertoa millainen on "naapurin tyttö". Alapeukuttajat työntÀkÀ se peukku suuhun ja imekÀÀ!

Vierailija
18994/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kaivatulleni. Miksi pitÀÀ kommentoida, kun kyse on kahden ihmisen keskinÀisestÀ jutusta?

Ei se kaivattusikaan siitÀ vastuussa ole.

Vierailija
18995/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli asiakaspalvelutilanteissa sun silmiinkatsomiset tulkitaan avioliittolupauksiksi? Höpö höpö!

Itse katson pitkÀÀn silmiin vain jos toinen kiinnostaa. Joskus sitĂ€ vain uppoutuu kaivattunsa silmiin. 

Vierailija
18996/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut katsoo muutenkin vain, katsellakseen tai flirttaillakseen.

Jokainen ei todellakaan lÀhesty silmÀpelin jÀlkeen (syynÀ esim. varattu).

Vierailija
18997/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitĂ€, ettĂ€ ne katseet ovat  muuttuneet. Hiukan pidemmiksi. Mietin, onko se sitĂ€, ettĂ€ tietÀÀ minun tykkÀÀvĂ€n, niin koittaa saada vahvistusta, ettĂ€ ollaan samalla puolella arkipĂ€ivĂ€n asioissa.

Vierailija
18998/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puppy face nuku hyvin.

Vierailija
18999/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaivattusikaan siitÀ vastuussa ole.

Huumorintajuni ei sinulle avaudu, joten jÀtÀpÀ minut rauhaan.

Vierailija
19000/28822 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L. 🧡 T.

MinÀkin rakastan sinua Linda.

Ketju on lukittu.