Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on kusi-pÀÀ vai mitÀ kanssa kaipailijat tÀÀllÀ sivustolla
9 ala nuolta jo oottepa te uskonnollista ja harrasta vÀkeÀ mut kirkossa ei silti kÀydÀ eikÀ pidetÀ edes ruoka rukouksia ja kiitetÀ ruoasta eikÀ raamattuakaan oo luettu kertaakaan koulu aikojen jÀlkeen toisin kuin minÀ oon lukenu sen 23 x lÀpi
En ole uskonnollinen. Toi oli vaan niin typerÀ kommentti, siksi alapeukku. Jumalalla tai millÀÀn muullakaan ei ole mitÀÀn tekemistÀ sen kanssa, ettÀ jonkun kaivattua ei vaan kiinnosta.
Sivusta. Ei kaikki tÀÀllÀ avaudu pelkÀstÀÀn kaipauksesta. En tulkinnut ap:n viestiÀ ollenkaan niin. Tulkitsin sen yleisesti koettuna tuskana elÀmÀÀ, ihmissuhteita ja maailmaa kohtana.
Vierailija kirjoitti:
đ€Ą
Lopeta
MitĂ€ jumalanpilkkaan tai pelkoon tulee, ehkĂ€ se on aiheellista vaikkei uskossa olisikaan. Kuuluu yleissivistykseen. Katsokaas youtubesta video, kun edesmenneet julkkikset on nousseet julkisesti jumalaa vastaan. Julkisesti antaneet negatiivista lausumaa jumalasta, kieltĂ€neet, pilkanneet tmv, ja seuraavina viikkoina kuolleet. Ja nuo lausumat jÀÀneet viimeisiks medialle. Ei paljon naurattanut kun osui tuo video silmiini đ€Ż
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on kusi-pÀÀ vai mitÀ kanssa kaipailijat tÀÀllÀ sivustolla
9 ala nuolta jo oottepa te uskonnollista ja harrasta vÀkeÀ mut kirkossa ei silti kÀydÀ eikÀ pidetÀ edes ruoka rukouksia ja kiitetÀ ruoasta eikÀ raamattuakaan oo luettu kertaakaan koulu aikojen jÀlkeen toisin kuin minÀ oon lukenu sen 23 x lÀpi
No eipÀ sitÀ ihmisen tarvitse olla uskon tai uskonnon harjoittaja, omatakseen sen verran sivistystÀ ja jumalanpelkoa, ettÀ ei nouse Jumalaa nimittelemÀÀn. TiedÀn paljon ei uskovia, jotka eivÀt ole sulkeneet pois tosiasiaa ettÀ korkeampi voima on olemassa, Jumala. MeillÀ opetettiin lapsille jo pienestÀ pitÀen, ettÀ jos joku edes puhuu Jumalasta, sitÀ vastaan ei sanallisesti ihmisen kannata nousta, koska jos se puhuu voitelussa, silloin ihminen nousee PyhÀÀ HenkeÀ vastaan. Se on raamatun mukaan teko,
Boo hoo. đ
Vierailija kirjoitti:
MinÀ opetan muksuille, ettÀ vaikka uskoisi mihin niin se on varmaa, ettÀ jokainen joutuu vastaamaan tÀstÀ elÀmÀstÀÀn viimeistÀÀn tuonpuoleisessa, kannattaa siis aina pyrkiÀ tekemÀÀn oikein vaikkei olisi edes varma mihin uskoa tai mikÀ on totta.
Niin mut mieluummin sitÀ on vanhana lÀmpöisessÀ paikassa.
MeillĂ€ on kovin erilaiset nĂ€kemykset jumalasta đ
Syyllinen olet rikokseen
SydÀmeni saatoit epÀvireeseen
Ja vaikka huutaisit kauhuissaan
Niin tulen uniisi tosissaan
Hei
Lopetetaan kettujahti
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvÀnen aika.
ĂlĂ€ muuta sano. đ
Vierailija kirjoitti:
MinÀ opetan muksuille, ettÀ vaikka uskoisi mihin niin se on varmaa, ettÀ jokainen joutuu vastaamaan tÀstÀ elÀmÀstÀÀn viimeistÀÀn tuonpuoleisessa, kannattaa siis aina pyrkiÀ tekemÀÀn oikein vaikkei olisi edes varma mihin uskoa tai mikÀ on totta.
Tuonpuoleisessa se vastaaminen tarkoittaa osallistumista puhdistustöihin jotka jÀivÀt ihmisen kuoltua. MitÀÀn pahaa siis ei tapahdu enÀÀ siellÀ puolella.
Huomasitko ettÀ tuoksun ruusulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ihanat tissit ja kaunis hymyđ
TÀÀ on multa myös vaikka en kehtaa tÀmmösiÀ
Olen kaunis... no joo mutta rietas ja onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Oon kakkeli, joka jÀi puolitiehen roikkumaan ):
=D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin sekaisin piirsin sinut myös
Vierailija kirjoitti:
Syyllinen olet rikokseen
SydÀmeni saatoit epÀvireeseen
Ja vaikka huutaisit kauhuissaan
Niin tulen uniisi tosissaanHei
Lopetetaan kettujahti
Murtaudu vÀhÀn lujempaa, lupaan olla vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonpuoleisessa se vastaaminen tarkoittaa osallistumista puhdistustöihin jotka jÀivÀt ihmisen kuoltua. MitÀÀn pahaa siis ei tapahdu enÀÀ siellÀ puolella.
Teen niitÀ jo nyt urakalla. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen niitÀ jo nyt urakalla. Sivusta
ElÀmÀn aikana kannattaakin jo tehdÀ kaikki mahdolliset työt. Suoruus auttaa. Kuoleman jÀlkeen on ymmÀrrettÀvÀsti aina työtÀ joka tapauksessa mutta hyviÀ töitÀhÀn tekee ihan mielellÀÀn ja nÀin kertovat sieltÀkin suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Tom of Finland
Medium tason fleshligtini imi minut kuiviin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Tom of Finland
Unohda kaikki mitÀ sanoin