Polven nivelsiteet ilmeisesti reistaa. Millainen polvituki on hyvä?
Pari kuukautta jo oikea polvi ollut ongelmainen, yhtäkkiä tuntuu pettävän alta, tai muljahtanut sivulle. Varsinkin jos ollut yhtään kiertoa. Välillä tuntunut että menee pois paikaltaan ja sitten takaisin.
Nyt kumartuessa polvesta kuului kova napsahdus ja polven edessä sisäpuolella tuntui kova kipu jonkin aikaa. Sen jälkeen polvi on ollut epävakaa ja nyt sitten tuntuu välillä vihlontaa polven ulkosyrjälläkin, takapuolella. En tiedä miten siellä nivelsiteitä menee, mutta voipi olla vähän huono tilanne niissä nyt.
Millainen polvituki olisi hyvä ja auttava tässä tilanteessa?
Kommentit (20)
Jos ongelma on uusi, käy tutkituttamassa. Polvituen ei aina tarvitse olla kovin massiivinen ja jäykkä systeemi. Omat polvivaivani eivät ole tuollaisia, mutta itse saan apua tietyin periaattein laittamistani kinesioteippauksista. Siihenkin kyllä olen saanut ohjeet fysioterapeutilta.
Lihasten vahvistaminen on nyt se juttu. Tuet haittaa liikeratoja ja kohta niiden jälkeen ilmaantuu uusia oireita.
Koko syöt SMS:ää?
kaikko polvivikaiset painonnostajat syö.
Vierailija kirjoitti:
Lihasten vahvistaminen on nyt se juttu. Tuet haittaa liikeratoja ja kohta niiden jälkeen ilmaantuu uusia oireita.
Tarvitsen tuen reissuun mukaan, ettei polvi pääse muljahtamaan lopullisesti. Ap
Aijai! Siellä nivelkierukka tekee irtisanomistaan😬 Ei auta mitkään tuet. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aijai! Siellä nivelkierukka tekee irtisanomistaan😬 Ei auta mitkään tuet. Ikävä kyllä.
Miksi arvelet näin? Mitä tuo sitten tarkoittaisi? 😅 Ap
Samasta ongelmasta kärsivänä komppaan tuota sivuttaisen lihastuen kehittämistä. Käy fyssarin pakeilla, antaa sulle jumppaohjeita. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen tuen reissuun mukaan, ettei polvi pääse muljahtamaan lopullisesti. Ap
Ei tietysti tietoa mikä polvessa on. Mutta minulle on sanottu, että lihaksia pitää vahvistaa ja polvituet lähinnä aiheuttaa vain haittaa.
Mutta jokainen on yksilö ja eri syyt erilailla. Minulla siis on löytyneet nivelsiteet ja polvi tekee tuota mitä kerroit.
Ohis. (Nuo aikaisemmat ei ole minun kommentteja)
Vierailija kirjoitti:
Tämä just!
Tottakai polvea täytyy alkaa jumpata entisestään. Mutta pitkä jumppa ja kuntoutus ei NYT auta. Matkalle tarvitsen sen tuen, ettei siellä pääse muljahtamaan pahemmin. Mutta olen noita nyt googlaillut ja yksi lähti tilaukseen. Ap
Nivelrikko, magneetttikuvaan mars
Oireet voivat alkaa äkillisesti. Kokemusta on, nyt tekonivel ja meno jatkuu iloisesti
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei paljon lihakset auta, jos on nivelrikko
Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Nivelrikko, magneetttikuvaan mars
Oireet voivat alkaa äkillisesti. Kokemusta on, nyt tekonivel ja meno jatkuu iloisesti
Nivelrikkoa on ollut jo kauan. Mutta tämä polven sivusta napsahtelu ei kyllä nivelrikolta kuulosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Voi luoja teidän lukutaidottomien kanssa.
Jumppaa.