Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tunteneet toisemme useita vuosia. Uskalsin vihdoin ottaa yhteyttÀ ja avasin toivettani olla enemmÀn mukana elÀmÀssÀÀn, ja hÀn ei vastannut viestiini mitÀÀn. On tosi kurja olo. Ei edes nöyryytetty. Toisaalta tÀmÀ asia on nyt selvÀ.
Voisi olla mun viesti mut ei edelleenkÀÀn ole. NÀköjÀÀn hyvin samankaltaisia tilanteita tai trollausta
TÀmÀ ei ole trollausta. TÀmÀn pÀivÀn todellinen tilanne. Kurja olo kun tulin torjutuksi. Olen se jonka viestiin ei edes vastattu vaikka esitin varovaisesti toiveeni.
Anteeksi vÀÀrinkÀsitykseni kun luulin trollaukseksi ja tsemppiÀ!
Raha-asiat ei multa. En puhu kiusallisista asioista tÀÀllÀ, paitsi kehostani ja tunne-elÀmÀstÀni. Sekin on jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sekoan uudestaan niin me varmasti kohdataan. đ
Parempi kyllÀ, ettÀ en sekoa enÀÀ.
MitÀ tapahtui, jos sekoat ja miksi?
Aivan varmasti hÀnelle on jÀÀnyt kysymysmerkki siitÀ minkÀlainen ajatuksenjuoksu johti siihen toimintaani silloin. En voi kuitenkaan tÀssÀ. Ihmiset ovat niin inhottavia tuomitsemaan.
Miksi nÀet hÀntÀ vain jos sekoat? Haluaisitko nÀhdÀ hÀntÀ kuitenkin?
KyllÀ. Haluaisin, jos hÀn on tÀÀllÀ ollut. On tilanne mikÀ hyvÀnsÀ. Olisi hyvÀ nÀhdÀ. Ihan sama missÀ merkeissÀ. Keskustella asiat. Sen jÀrjestÀminen nyt on vaan aika-
Vierailija kirjoitti:
Raha-asiat ei multa. En puhu kiusallisista asioista tÀÀllÀ, paitsi kehostani ja tunne-elÀmÀstÀni. Sekin on jo liikaa.
Kirjoitin aamulla kehoasioita yleisellÀ tasolla, lyhyesti kyllÀkin. En minÀkÀÀn halua yksityisasioitani jakaa ketjussa, ainakaan nyt enÀÀ.
Universumi-ihmisten tÀytyy myös muistaa ettÀ ihminen on kokonaisuus kehoa myöten. PidetÀÀn paketti kasassa.
Teemme paljon mielen työtÀ ja paljon psyykkistÀ työtÀ mutta keho unohtuu liian usein kokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You set me free.
PÀÀstin irti jo aikaa sitten mutta ilmeisesti sinulla oli vielÀ kÀsiteltÀvÀÀ. Hienoa kuulla ettÀ viimeisetkin rippeeni ovat tehneet työnsÀ ja saat rauhan. Vain onnea tulevaan kaikille.
Ja sinÀ trollakka kÀyt tÀÀllÀ tarinoimassa. Laitahan ensin se oma pikku turnipsi kuntoon
Olet edelleenkin vain kiinnostunut minusta ja ehkÀ kateellinen koska olen liian fiksu, vahva ja onnellinen.
Lopetahan valehtelu itsellesi ja muille. Onnellinen ei kÀy vauvalla horisemassa omiaan kaipausketjussa
En edes valehtele. TÀÀllÀhÀn minÀ olen teille vastaill
TĂ€mĂ€ đđ»đ€Ł
Mun asiat ja elÀmÀ ei kuulu ketjuun eikÀ palstalle. En kaipaa tÀÀllÀ ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
. .kun kansas olla saisin.
TÀtÀhÀn tÀssÀ on pyöritelty kohta ikuisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aamulla kehoasioita yleisellÀ tasolla, lyhyesti kyllÀkin. En minÀkÀÀn halua yksityisasioitani jakaa ketjussa, ainakaan nyt enÀÀ.
Universumi-ihmisten tÀytyy myös muistaa ettÀ ihminen on kokonaisuus kehoa myöten. PidetÀÀn paketti kasassa.
Kirjoitin myös kehostani aikaisemmin. Olen se hörhö... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sekoan uudestaan niin me varmasti kohdataan. đ
Parempi kyllÀ, ettÀ en sekoa enÀÀ.
MitÀ tapahtui, jos sekoat ja miksi?
Aivan varmasti hÀnelle on jÀÀnyt kysymysmerkki siitÀ minkÀlainen ajatuksenjuoksu johti siihen toimintaani silloin. En voi kuitenkaan tÀssÀ. Ihmiset ovat niin inhottavia tuomitsemaan.
Mulla on tapana ajatella, ettÀ sekoilevat ihmiset lunastavat itselleen tietoisesti tai tiedostamattaan tilaa ja vapautta, jota muut ei ehkÀ uskalla tai edes osaa ottaa. En osaa ajatella tuomitsevasti tai edes negatiivisesti juurikaan tuollaisesta. Sivusta
Ja jos jÀrkevillÀ asioillani saatte minusta jonkun hörhön tai mielenvikaisen niin tÀytyy olla jo peiliin katsomisen paikka.
EhkÀ joku voisi ajatella ettÀ henkinen ihminen, nÀkijÀ, voisikin olla ihan tavallinen tallaaja joka ei eroa yhtÀÀn kenestÀkÀÀn tavallisesta pirkosta. EhkÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin myös kehostani aikaisemmin. Olen se hörhö... :)
Okei, se on minulle ihan ok. Saa kirjoittaa kehostakin ihan rauhassa puolestani, en ole tÀÀllÀ pÀÀttÀmÀssÀ muiden asioista.
Vierailija kirjoitti:
``Mahdunko maailmaas
Sovinko sydÀmees
Vai tÀyttÀÀkö sen tÀnÀÀn toinen
Mahdunko maailmaas
Sovinko sydÀmees
Varmaan kysyÀ sulta sen voinen
Mahdunko maailmaas
Sovinko sydÀmees
Saanko tilaisuuden toisen...``
KyllÀ mahdut sydÀmeen, siellÀ aina asuinpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selviön lÀhetysaika.
En optimoi viestejÀni enÀÀ kellonaikoihin. Ainakaan toistaiseksi. VÀlillÀ universumi pelaa pussiini joka tapauksessa.
Kunhan nyt laitoin, se on syntymÀpÀivÀni. KyllÀ pelaa jokaisen pussiin, siihen itsekkÀÀseenkin.
Anteeksi, on vaikea tulkita nÀitÀ kommentteja tÀÀllÀ. HyvÀÀ syntymÀpÀivÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
LöytÀispÀ naisen, joka arvostaa esteettistÀ eroottisuutta.
En nyt oikeastaan tiedÀ mitÀ tarkoitat, mutta kuulostaa sellaiselta, ettei pitÀisi kovin vaikeaa olla tuollaista löytÀÀ. Eli ettÀ olisi aika yleinen ominaisuus?
On tÀmÀ ketju minuakin hÀvettÀnyt vÀlillÀ mutta elÀmÀ nyt on.