Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17598)
Vierailija kirjoitti:
Olemme tunteneet toisemme useita vuosia. Uskalsin vihdoin ottaa yhteyttÀ ja avasin toivettani olla enemmÀn mukana elÀmÀssÀÀn, ja hÀn ei vastannut viestiini mitÀÀn. On tosi kurja olo. Ei edes nöyryytetty. Toisaalta tÀmÀ asia on nyt selvÀ.
Voisi olla mun viesti mut ei edelleenkÀÀn ole. NÀköjÀÀn hyvin samankaltaisia tilanteita tai trollausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You set me free.
PÀÀstin irti jo aikaa sitten mutta ilmeisesti sinulla oli vielÀ kÀsiteltÀvÀÀ. Hienoa kuulla ettÀ viimeisetkin rippeeni ovat tehneet työnsÀ ja saat rauhan. Vain onnea tulevaan kaikille.
Ja sinÀ trollakka kÀyt tÀÀllÀ tarinoimassa. Laitahan ensin se oma pikku turnipsi kuntoon
Olet edelleenkin vain kiinnostunut minusta ja ehkÀ kateellinen koska olen liian fiksu, vahva ja onnellinen.
Lopetahan valehtelu itsellesi ja muille. Onnellinen ei kÀy vauvalla horisemassa omiaan kaipausketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut vihdoin ymmÀrtÀmÀÀn, ettei me enÀÀ kohdata. ElÀmÀ jatkuu. VÀlillÀ hÀtkÀhdyn oikein kun mietin miltÀ nÀyttÀisit ja miltÀ tuntuis halata sinua. Huh kyyneleet nousee silmiin aina kun mietin sua.
HyvÀstÀ kaivattuni Poistun lopullisesti ketjusta.
Oliko nÀmÀ hyvÀstit naiselle?
KyllÀ
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selviön lÀhetysaika.
En optimoi viestejÀni enÀÀ kellonaikoihin. Ainakaan toistaiseksi. VÀlillÀ universumi pelaa pussiini joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle jolla on roosa huppari ja roosa pipo. SekĂ€ roosa ..... đ
Annoin ne pois, ei tarvii muistuttaa
Vierailija kirjoitti:
17.4. Oton pÀivÀ.
Mihin tÀmÀ liittyy?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut vihdoin ymmÀrtÀmÀÀn, ettei me enÀÀ kohdata. ElÀmÀ jatkuu. VÀlillÀ hÀtkÀhdyn oikein kun mietin miltÀ nÀyttÀisit ja miltÀ tuntuis halata sinua. Huh kyyneleet nousee silmiin aina kun mietin sua.
HyvÀstÀ kaivattuni Poistun lopullisesti ketjusta.
Miksei kohdata?
HÀn ei ole ottanut yhteyttÀ kertaakaan minuun pÀin, joten ymmÀrrÀn yskÀn. Minulla oli vahvoja tuntemuksia, hÀnellÀ ilmeisesti ei. Emme nÀe oikein muuta kuin vahingossa, ehkÀ joskus 20 vuoden pÀÀstÀ. Kaikkea hyvÀÀ hÀnelle!
Kerroitko tuntemuksistasi?
Kerroin. Rohkenin ottaa yhteyttÀ ja kerroin toiveestani. Ei viestiini vastattu edes. Valtava turhautuminen, pettymys jopa suru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle jolla on roosa huppari ja roosa pipo. SekĂ€ roosa ..... đ
Annoin ne pois, ei tarvii muistuttaa
Roosa huulipuna ja reppu sekÀ pinkit puhelimenkuoret. Sivusta
Pahimmalta tuntuu nÀhdÀ, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sekoan uudestaan niin me varmasti kohdataan. đ
Parempi kyllÀ, ettÀ en sekoa enÀÀ.
MitÀ tapahtui, jos sekoat ja miksi?
Aivan varmasti hÀnelle on jÀÀnyt kysymysmerkki siitÀ minkÀlainen ajatuksenjuoksu johti siihen toimintaani silloin. En voi kuitenkaan tÀssÀ. Ihmiset ovat niin inhottavia tuomitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tunteneet toisemme useita vuosia. Uskalsin vihdoin ottaa yhteyttÀ ja avasin toivettani olla enemmÀn mukana elÀmÀssÀÀn, ja hÀn ei vastannut viestiini mitÀÀn. On tosi kurja olo. Ei edes nöyryytetty. Toisaalta tÀmÀ asia on nyt selvÀ.
Voisi olla mun viesti mut ei edelleenkÀÀn ole. NÀköjÀÀn hyvin samankaltaisia tilanteita tai trollausta
TÀmÀ ei ole trollausta. TÀmÀn pÀivÀn todellinen tilanne. Kurja olo kun tulin torjutuksi. Olen se jonka viestiin ei edes vastattu vaikka esitin varovaisesti toiveeni.
Rattoisaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sekoan uudestaan niin me varmasti kohdataan. đ
Parempi kyllÀ, ettÀ en sekoa enÀÀ.
MitÀ tapahtui, jos sekoat ja miksi?
Aivan varmasti hÀnelle on jÀÀnyt kysymysmerkki siitÀ minkÀlainen ajatuksenjuoksu johti siihen toimintaani silloin. En voi kuitenkaan tÀssÀ. Ihmiset ovat niin inhottavia tuomitsemaan.
Miksi nÀet hÀntÀ vain jos sekoat? Haluaisitko nÀhdÀ hÀntÀ kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You set me free.
PÀÀstin irti jo aikaa sitten mutta ilmeisesti sinulla oli vielÀ kÀsiteltÀvÀÀ. Hienoa kuulla ettÀ viimeisetkin rippeeni ovat tehneet työnsÀ ja saat rauhan. Vain onnea tulevaan kaikille.
Ja sinÀ trollakka kÀyt tÀÀllÀ tarinoimassa. Laitahan ensin se oma pikku turnipsi kuntoon
Olet edelleenkin vain kiinnostunut minusta ja ehkÀ kateellinen koska olen liian fiksu, vahva ja onnellinen.
Lopetahan valehtelu itsellesi ja muille. Onnellinen ei kÀy vauvalla horisemassa omiaan kaipausketjussa
En edes valehtele. TÀÀllÀhÀn minÀ olen teille vastaillut jÀrkeviÀ ja kertonut höpöjÀ jo vuodesta 2023. Ette pÀÀstÀ irti.
nuoria peukun kÀyttÀjiÀ palkitaan esimerkiksi lahjakortilla ruokakauppaan
Nyt peukuttaa ylÀ- tai alapeukkuja
PÀÀ hajoo tÀhÀn p*skaan. HÀvettÀÀ olla tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa selviön lÀhetysaika.
En optimoi viestejÀni enÀÀ kellonaikoihin. Ainakaan toistaiseksi. VÀlillÀ universumi pelaa pussiini joka tapauksessa.
Kunhan nyt laitoin, se on syntymÀpÀivÀni. KyllÀ pelaa jokaisen pussiin, siihen itsekkÀÀseenkin.
Kerroitko tuntemuksistasi?