Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vaikka onhan tÀtÀ jo ollut useampi vuosi, mutta nyt se on ihan huipussaan.
Vierailija kirjoitti:
It's over. Jos jotain musta haluat niin ota yhteyttÀ, mulla ei riitÀ enÀÀ voimat yrittÀÀ vaikka tunteita olisi Niagaran verran
No en ota. Mullakaa ei oo voimii. Jatketaa vaa ruikutusta tÀÀllÀ.
Parasta varmaan ois ettiÀ vaan joku laastari, kun ei tÀstÀ kerta mitÀÀn tule
Vierailija kirjoitti:
It's over. Jos jotain musta haluat niin ota yhteyttÀ, mulla ei riitÀ enÀÀ voimat yrittÀÀ vaikka tunteita olisi Niagaran verran
Palsta lurinat ei oo mitÀÀn yrittĂ€mistĂ€ đ€
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuli nÀin lesbo. TÀÀ on edelleen ihan kÀsittÀmÀtöntÀ.
Suoraan isolespoksi kulkematta pikkulespo-ruudun kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀsyttÀÀ. Tulisitpa viereen pÀivÀunille.
Sama ilmiö. Kuvittelen sinut virtuaaliolentona vierelleni.
Minulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tohvelisankari?
Ovelan kielenkÀytön sankari, pikemminkin. Reagoin liialla itsenÀisyydellÀ vastoinkÀymisiin. Fantasioimalla (fanifiktio) realmeja. :9
Dande
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosissani, en yritĂ€ enÀÀ mitÀÀn romantillista, luovutan. ĂlykkÀÀmpi ois luovuttanut jo ajat sitten. PidĂ€n meitĂ€ vaan "ystĂ€vinĂ€" tĂ€stĂ€ lĂ€htien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuli nÀin lesbo. TÀÀ on edelleen ihan kÀsittÀmÀtöntÀ.
Suoraan isolespoksi kulkematta pikkulespo-ruudun kautta?
Olin myös "pikkulespo". KÀvin kaikki vaiheet lÀpi. Myös sen kuuluisan "bi-curious", tai joskus nuorempana "en halua olla intiimisti, mutta tÀmÀ kiehtoo psyykkisesti" tai "tissit.".
Jossain vaiheessa kun olin parisuhteessa miehen kanssa mÀÀrittelin tunteitani "alterous love", eli romanssin ja ystĂ€vyyden rajamaa. Kuvittelin, ettĂ€ siihen jÀÀn ja se on hyvĂ€. Ajattelin myös jopa, ettĂ€ se on jokin ylempi parempi muoto. đ
Kun olin taas sinkku niin koko "alterous love" lensi hiiteen nopeammin kuin leppÀkeihÀs ja menin ihan tÀysillÀ tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosissani, en yritĂ€ enÀÀ mitÀÀn romantillista, luovutan. ĂlykkÀÀmpi ois luovuttanut jo ajat sitten. PidĂ€n meitĂ€ vaan "ystĂ€vinĂ€" tĂ€stĂ€ lĂ€htien
Lopeta harhoissa elÀminen! MitÀÀn et ole yrittÀnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko vuosien yhteydenpito ja vaikka ig-viestit yrittÀmiseksi? Mun mielestÀ lasketaan.
TÀsmennys "Alterous love" tarkoitin siis naisia, en ex-miestÀni. Olin pitkÀÀn kuitenkin rakastunut hÀneen.*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko vuosien yhteydenpito ja vaikka ig-viestit yrittÀmiseksi? Mun mielestÀ lasketaan.
Ei koska sinun vilkas mielikuvitus ja trollaamisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska sinun vilkas mielikuvitus ja trollaamisesi.
Ihan sama, en jaksa enÀÀ yrittÀÀ
Kaikki menettÀÀ merkityksensÀ, kun Àiti saa tietÀÀ asioista.
Hymyilit tĂ€nÀÀn niin, ettĂ€ alan taas haaveilla đ
Vierailija kirjoitti:
Parasta varmaan ois ettiÀ vaan joku laastari, kun ei tÀstÀ kerta mitÀÀn tule
Laastari auttaa siihen asti kunnes saa tarvitsemansa eheyden kaivatulta.