Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (16992)

Vierailija
16141/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mietin tota tĂ€n pĂ€ivĂ€stĂ€ juttuani. MĂ€ ja monsteri suhteessa. Ei hyvÀÀ pĂ€ivÀÀ. 😂

Vierailija
16142/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel.

Toisen asemaan asettumisen jalo taito: 1/6 (auttava).

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16143/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle jolla on pinkki puhelinkotelo lĂ€mmin halaus đŸ€— 

Oi ei, oispa ollut mulle, mut mulla on vaaleanpunainen.  

TietÀÀkö monikaan mies noiden vÀrien eroa.

HÀh? Onko niissÀ muka eroa? Mulle ne tarkoittaa samaa.
- A-mies sivusta

Vierailija
16144/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinÀ et valitse minua, minÀ en valitse ketÀÀn.

Ihailtava asenne. Nostan hattua.

Ei, vaan silkkaa sydÀmen tyhmyyttÀ ja itsekiusaa.

Vierailija
16145/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel.

Toisen asemaan asettumisen jalo taito: 1/6 (auttava).

Kuin myös. ÄlĂ€ linkittele kommentteja toisiinsa omassa pÀÀssĂ€si.

Vierailija
16146/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneni salaisuus estyneenĂ€ persoonana on fantasioida / pĂ€ivĂ€unelmoida mielikuvituksessani sellainen paikka jossa koen hyvinvointia ja joka stimuloi mielen leikkisyyttĂ€. TĂ€tĂ€ voi edesauttaa mm. lukemalla, taidetta katsomalla, musiikilla jne. Vaatimatonta, mutta tehokasta, jos on rakastava sydĂ€n 💓 

Tuo on iso voimavara jos osaa kÀyttÀÀ sitÀ sellaisena. ItsellÀkin kehittynyt tuollainen mielikuvituksen onnellinen paikka itsessÀ jossa omat olennaisimmat osat lepÀÀ...

Vierailija
16147/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PĂ€ivĂ€ni aina vĂ€hĂ€n kirkastuu, kun julkaiset uuden tarinan omilla kauniilla kasvoillasi. Kiitos salainen ihastukseni. 👍

Vierailija
16148/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidit vaan nuo toivossa vĂ€kevĂ€t, Jumalan nĂ€kevĂ€t..

Toisaalta, etĂ€vĂ€vykokelaskin ollut jo vuosia. EipĂ€ ole vielĂ€ nĂ€yttĂ€ytynyt, vaan kaikkea pitÀÀ silti toivoa. EnkĂ€ ole se ilkeĂ€ anoppikaan. 

What? đŸ€”

Vierailija
16149/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinÀ et valitse minua, minÀ en valitse ketÀÀn.

- Saa tehdĂ€ mitĂ€ vaan, mut ei saa luovuttaa. 

Vierailija
16150/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀitÀn: Estyneisyys ei kuitenkaan estÀ asioita, joita haluaa toteuttaa. Silloin ylittÀÀ kynnyksiÀ, kun motivaatio on riittÀvÀn suuri. Ei muuten kykenisi ohjaamaan valtamerialusta.

Vierailija
16151/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hemmetti.

Vierailija
16152/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetti.

?

Vierailija
16153/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YritÀn aidosti olla hyvÀ ihminen (kai), sillÀ tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömÀsti jos jotain epÀoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ÀrrÀpÀÀt saattaa lennellÀ mielessÀ. Huokaus. Kai se on hyvÀksyttÀvÀ ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.

Vierailija
16154/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneni salaisuus estyneenĂ€ persoonana on fantasioida / pĂ€ivĂ€unelmoida mielikuvituksessani sellainen paikka jossa koen hyvinvointia ja joka stimuloi mielen leikkisyyttĂ€. TĂ€tĂ€ voi edesauttaa mm. lukemalla, taidetta katsomalla, musiikilla jne. Vaatimatonta, mutta tehokasta, jos on rakastava sydĂ€n 💓 

Tai ihan vaan kun omaa hyvÀn mielikuvituksen.

Jep. Ja lopettaa sen jatkuvan masentavan rationalisoinnin ja konkreettisen tulostavoitteellisuuden. Kuten olen sanonut: reaalimaailma on vakavammin hĂ€iriöitynyt kuin mielikuvitukseni. Kiitokset kaikille videopelien kehittĂ€jille, taiteilijoille, koodajille, muusikoille, kirjoittajille... teette uskomatonta työtĂ€ kun luotte romanttisia maailmoja. NĂ€istĂ€ on hyvĂ€ inspiroitua. 💓

Vierailija
16155/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En sano, ettÀ se hetki on nyt, mutta on voimiensa tuhlausta roikkua sellaisessa, joka on absoluuttisesti mahdoton.

Vierailija
16156/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kaipuu oli toiveikasta. Vaikka rakasta ihmistÀ ei silloin vierellÀ ollutkaan, tiesi, ettÀ todennÀköisesti joskus on. Nyt tietÀÀ, ettÀ ei tule olemaan.

Se on tÀssÀ populaatiossa ja maailmanjÀrjestyksessÀ se juuriongelma...

Itse kukin valitsee, mitÀ tai ketÀ kuuntelee. Toiset valitsevat sitten sen jÀlkeen.

Kuuntelen erilaisia lĂ€hteitĂ€, pohdin syvĂ€llisesti ja monipuolisesti ja teen omat harkitut johtopÀÀtökseni. 

Vierailija
16157/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YritÀn aidosti olla hyvÀ ihminen (kai), sillÀ tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömÀsti jos jotain epÀoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ÀrrÀpÀÀt saattaa lennellÀ mielessÀ. Huokaus. Kai se on hyvÀksyttÀvÀ ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.

Saa kai reagoida eli puuskahdella, mutta toinen juttu on, miten tunteissaan toimii. Kaikesta jÀÀ jÀlkiÀ, joita sitten joutuu siivoilemaan, eikÀ se useimmiten ole kovin kivaa. (Kun kaduttaa. Kokemusta on.)

Vierailija
16158/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano, ettÀ se hetki on nyt, mutta on voimiensa tuhlausta roikkua sellaisessa, joka on absoluuttisesti mahdoton.

Haluatko lopettaa? Onhan tÀÀ kieltÀmÀttÀ aika mahdoton tilanne ilmeisesti

Vierailija
16159/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai reagoida eli puuskahdella, mutta toinen juttu on, miten tunteissaan toimii. Kaikesta jÀÀ jÀlkiÀ, joita sitten joutuu siivoilemaan, eikÀ se useimmiten ole kovin kivaa. (Kun kaduttaa. Kokemusta on.)

Saatan olla kyl aika paha suustani kun suutun, mut yleensĂ€ ne asiat on totta joten..đŸ€·

Vierailija
16160/16992 |
09.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kaipuu oli toiveikasta. Vaikka rakasta ihmistÀ ei silloin vierellÀ ollutkaan, tiesi, ettÀ todennÀköisesti joskus on. Nyt tietÀÀ, ettÀ ei tule olemaan.

Se on tÀssÀ populaatiossa ja maailmanjÀrjestyksessÀ se juuriongelma...

Itse kukin valitsee, mitÀ tai ketÀ kuuntelee. Toiset valitsevat sitten sen jÀlkeen.

Kuuntelen erilaisia lĂ€hteitĂ€, pohdin syvĂ€llisesti ja monipuolisesti ja teen omat harkitut johtopÀÀtökseni. 

HyvÀ niin. Mulle on tavallaan se ja sama, miten pÀÀdyt siihen, johon pÀÀdyt, kun mulle lopputulos on kuitenkin sama.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi yhdeksÀn kolme