Eivätkö sinkut kaipaa rakkautta?
Mä luulen, että nykysuuntaus on se, että ihmiset eivät osaa rakastaa parisuhteessa.
Siis että joku toinen välittää susta niin paljon, että tekee sun vuoksi ihan mitä vaan ja haluaa sulle pelkästään kaikkea hyvää.
Kommentit (83)
Haetaan dopamiinikiksit deittisovelluksista, vaikka pitkässä, hyvässä pitkässä parisuhteessa saisi oksitosiinia ja serotoniinia senkin edestä.
Enpä oikeastaan, tuollainen olis jopa vähän pelottavaa palvomista
En kaipaa koska tiedän ettei sellaista ole olemassakaan että joku haluaisi minulle aina hyvää. Minulla ei ole "fyysisiä tarpeita" ja koska romanttista rakkautta ei saa ilman niiden täyttämistä sille toisella (mihin en pysty), niin tämä elämä menee täysin sinkkuna. Minulla on hyvä, mielenkiintoinen ja ennen kaikkea rauhallinen elämä ilman parisuhdedraamoja.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ai pelottavaa palvomista, että joku hyppäisi vaikka luodin eteen sun takia?
Kyllähän sä lastesikin vuoksi tekisit ihan mitä tahansa?
Mulla ainakin niin vahva äidinvaisto. Ei ole mitään palvomista.
Mikä tae se parisuhde rakkaudesta on? Mun exä näki vaivaa mahdollisimman vähän, panttasi seksiä ja ties mitä, siinä oli välittäminen, empatia, yhteistyö, kumppanuus ja toiselle hyvän haluaminen hyvin hyvin kaukana. Lisäksi yritti saada minussa heräämään vielä mustasukkaisuutta draamanhalullaan. Kiitos ei. En enää ikinä lähde tuollaiseen.
No kyllä ainakin mun mies sanoo, että mä oon hänelle kaikista rakkain asia maan päällä.
38 vuotta kaivannut, muttei se ole vaikuttanut tilanteeseen mitenkään, joten antaapi olla.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi lol? Mikä naurattaa?
Todellisuus vrt. harhainen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ai pelottavaa palvomista, että joku hyppäisi vaikka luodin eteen sun takia?
Kyllähän sä lastesikin vuoksi tekisit ihan mitä tahansa?
Mulla ainakin niin vahva äidinvaisto. Ei ole mitään palvomista.
No kyllä, luodeista ei onneksi oikeasti oo vaaraa, mutta en haluaisi että kukaan kuolee mun puolesta 😱
Lapsia mulla ei oo, eikä tässä kai äidinrakkaudesta kyse ollutkaan 🤔
En ole koskaan ollut rakastunut, vaikka olen ollut parisuhteessa. Tykkäsin vain, mutta mitään sen vahvempia tunteita ei milloinkaan tullut.
Olen siis mieluummin yksin ja en kaipaa ketään ihmistä elämääni. 😊N45
Kyllä kaipaa. Tai kyllä minä sinkkuna voin sanoa kaipaavani niin kumppanuutta, parisuhdetta kuin rakkauttakin. Mutta en kuvittele, että vosin yksin päättää sen kuka on halukas ja vastavuorosiesti rakastamaan minua ja olemaan kumppanini jne,
Työ, harrastukset, ystävät, jne olen hyväksytty ja tunnen itseni tärkeäksi omassa yhteisössäni enkä tarvitse toista ihmistä rakastamaan itseäni ehjäksi.
Mies ei koskaan halua naiselle hyvää. Mies haluaa syöttää naiselle pajunköyttä, saada naisen rakastumaan ja sen jälkeen hän voikin pelata kaiken omaan pussiinsa naisen ollessa tahdoton nukke, joka luulee tekevänsä "kompromisseja" miehen tahdon mukaan pomppiessaan. Ap:n kannattaa nyt listata itselleen ne ketjut, joissa omista miehistä ei valiteta 0 kpl ja ne ketjut, joissa heistä valitetaan (miljoonia ketjuja).
En ainakaan minä. Olen joskus rakastanut muitakin kuin lapsiani. En koe tarvetta olla rakastettu, koen sen tarpeen kuuluvan lapsuuteen tai nuoruuteen.
En usko että mies voi rakastaa ja naiset ei kiinnosta. T. Ikisinkku nainen
Totta kai kaipaavat, enemmän kuin mitään muuta. Mutta missä sitä olisi tarjolla? Ainakaan vakituisesti ei missään
Vierailija kirjoitti:
Työ, harrastukset, ystävät, jne olen hyväksytty ja tunnen itseni tärkeäksi omassa yhteisössäni enkä tarvitse toista ihmistä rakastamaan itseäni ehjäksi.
Niin, ei ole sitä tyhjyyttä jota tarvittaisiin joku täyttämään.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin mun mies sanoo, että mä oon hänelle kaikista rakkain asia maan päällä.
Tuo on asema jossa en haluaisi olla. En haluaisi olla se joka täyttää kaikki toiseen haaveet, jne, enkä se jonka kautta toinen eläisi, jne.
lol :D