Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16421)
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittÀÀ seksuaalisesti vaikka kerran vuodessa miellyttÀÀ naista. SitÀ sitten fantasioisin aina seuraavaan kertaan asti. Niin vaatimaton tyyppi olen. No, eipÀ ole pÀÀssyt otso hunajaisen makuun. Otsoa pelottaa kuningatarmehilÀinen.
Toisen tykkÀÀ toimia, toiset katsoa, kun muut toimivat.
..yhden kylmÀkallen ottaisin mielellÀni lÀhelleni lÀmpimÀÀn..
Iloa hÀnelle alkavaan viikonloppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ettÀ kun sitÀ voisikin kertoa miten outoja tilanteita maailma on heittÀnyt eteeni vÀlillÀ ihan puun takaa. SiinÀ sit nieleskellyt ikÀvÀÀ ja kyyneliÀ ihan ihme tilanteissa. Vannon ettÀ yks tuollainen tilanne tuli ihan tÀysin sattumalta jopa hÀÀpÀivÀnÀni pari vuotta sit. Universumilla oli selvÀsti viestiÀ viestittÀvÀnÀ.
Millainen tilanne?
Varmaan joku sellainen missÀ ei kaivattu hÀÀpÀivÀn toista osapuolta? Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetit yhteydenpidon tuosta vaan. SitÀ ihmettelen.
Ei varmaankaan kannata ihmetellÀ suoraan sille, joka sen yhteydenpidon lopetti.
Ei kannata itseÀÀn piinata.
No ei kannata varmaankaan juu, kysyin jo asiaa ja vĂ€lttelee vastaamasta kysymykseen. ĂĂ€rettömĂ€n lapsellisia miehet on. TÀÀllĂ€kin saa parempia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Muru đ Ekaa kertaa kun tavattiin olit rohkea. Nyt sinĂ€kin olet kuin peura ajovaloissa.
PÀÀsisipÀ takaisin siihen ensimmÀiseen kohtaamiseen. MinÀkÀÀn en silloin vielÀ jÀnnittÀnyt.
EnpÀ tiennyt silloin ettÀ olit varattu ja minÀ sulle pelkkÀÀ hupia. Ihastuin oikeasti enkÀ parane ennalleen.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syystÀ. Katoppa niitÀ viestejÀs.
ĂlĂ€ kuule syyttele siinĂ€. Mulla ei ole osaa eikĂ€ arpaa asiattomiin viesteihin. Normaalia keskustelua oli viestit, mun viesteissĂ€ ei lukenut mitÀÀn mitĂ€ hĂ€nen viesteissÀÀn ei olisi jo lukenut. Vastasin vain.
Oiskohan niin, ettÀ ei ollut sulle tuo kirjoitus. Lopeta uhriutuminen ja niistÀ herne nenÀstÀsi. Kaikki viestit eivÀt vaan ole sulle.
Vastasin vaan aloitukseen tulleeseen kommenttiin. Ja tulit ilmeisesti sivusta siihen sit huutelemaan. Niin kummalle huutelet? VÀÀnnetÀÀn vaikka tÀstÀ törkyturvan kanssa, kun ei tÀÀllÀ muutakaan ole.
Rakas M nainen kun olisit todella kiimainen ja sun tekisi hirveÀsti mieli ja oltaisi samassa asunnossa niin koskettaisin sua aina ohimennen ja tulisin ihan kiinni suhun kun seisot siinÀ jossain ja istuisin ihan kiinni suhun ja laittaisin kÀttÀni sun sisÀreidelle. Tuosta olisi ihana jatkaa ja edetÀ. Haluan sua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja syystÀ. Katoppa niitÀ viestejÀs.
ĂlĂ€ kuule syyttele siinĂ€. Mulla ei ole osaa eikĂ€ arpaa asiattomiin viesteihin. Normaalia keskustelua oli viestit, mun viesteissĂ€ ei lukenut mitÀÀn mitĂ€ hĂ€nen viesteissÀÀn ei olisi jo lukenut. Vastasin vain.
Oiskohan niin, ettÀ ei ollut sulle tuo kirjoitus. Lopeta uhriutuminen ja niistÀ herne nenÀstÀsi. Kaikki viestit eivÀt vaan ole sulle.
Vastasin vaan aloitukseen tulleeseen kommenttiin. Ja tulit ilmeisesti sivusta siihen sit huutelemaan. Niin kummalle huutelet? VÀÀnnetÀÀn vaikka tÀstÀ törkyturvan kanssa, kun ei tÀÀllÀ muutakaan ole.
đ€Š
Imisin sun đ joka pĂ€ivĂ€...
Vierailija kirjoitti:
Rakas M nainen kun olisit todella kiimainen ja sun tekisi hirveÀsti mieli ja oltaisi samassa asunnossa niin koskettaisin sua aina ohimennen ja tulisin ihan kiinni suhun kun seisot siinÀ jossain ja istuisin ihan kiinni suhun ja laittaisin kÀttÀni sun sisÀreidelle. Tuosta olisi ihana jatkaa ja edetÀ. Haluan sua niin paljon.
SinÀ vaan et ole halujeni kohde, joten kiima loppuisi lyhyeen.
M
Vierailija kirjoitti:
..yhden kylmÀkallen ottaisin mielellÀni lÀhelleni lÀmpimÀÀn..
Iloa hÀnelle alkavaan viikonloppuun
Samoin.đ
Ihana Adduhupparinen mies. đđ§Ą
TÀÀllÀhÀn tiimi painaa pitkÀÀ pÀivÀÀ, heh. :P
VÀhÀn eri tyylillÀ toimitan, molemmat aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Energiat? NiinhĂ€n sĂ€ teet pysymĂ€llĂ€ etÀÀllĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
No sehÀn mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiat? NiinhĂ€n sĂ€ teet pysymĂ€llĂ€ etÀÀllĂ€. đ
TĂ€stĂ€ imusta saa energiaa kuin pienestĂ€ kylĂ€stĂ€ đ
MiltĂ€ pimppi maistuu? đ
Vierailija kirjoitti:
TyhjÀÀ toimittelet.
No, mĂ€ oonkin estynyt inceli đ
Avaa perÀkammarin ovi, mene peililipaston eteen, avaa oikea ylÀlaatikko ja ota sieltÀ kampa. Sitten tee jakaus oikealle puolelle ja kampaa hiukset pÀÀlaelle. Pue pyhÀpuku pÀÀlle, pese hampaat ja kÀy kukkakaupassa. Aja polkupyörÀllÀ kylÀn halki ruusu hampaissasi ja saavu neitosi ovelle. Koputa. Loput saat hoitaa itse.