Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Me ollaan jo kaukana toisistamme, mutta vieläkin oot sydämessä lähellä. Rakas ihminen, sussa oli kaikki kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos oisit mun, niin hellisin ja hemmottelisin sua joka päivä. Millaisestakohan hellyydestä tykkäät?
tiedän 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita leopardikuvioiset pitkät kalsarit.
Ne on pyykissä.
Onhan sulla ne seeprakuvioisetkin.
Ai kauhee mulla taitaa olla yhet kamelinvarvasleggingsit. Pitääkin heittää menemään.
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten saa enää ottaa yhteyttä sinuun, J.
Mikä estää vapaa jos kulkee j
Vierailija kirjoitti:
Harmi etten saa enää ottaa yhteyttä sinuun, J.
Kaikella on aikansa ja kaikki hyvä loppuu aikanaan. Rip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on päässyt vuosien odo(tu)ttamisen jälkeen kaivattunsa syliin? Kysyn vain.
Aika monikin. Tosin pitää siinä jotain itsekin tehdä sitten eikä vain odotella.
Mitäs olet tehnyt?
Aloitteen.
Mä toivon, et hän tajuaisi, miten paljon se multa vaati, kun laitoin hänelle viestiä. Ei tod. ole mun vahvuusaluetta ja tuu helposti. Haluisin myös, et hän tietää, miten tärkeä on mulle, ennen kaikkea ystävänä, oon oikeesti kaivannut meitä valtavasti näiden vuosien aikana. Noloa sinällään tunnustaa, jos mä oli hänelle joku ohikiitävä asia, kun mulle hän oli koko mun maailma pitkään. Mut en halua vaietakaan. Sivusta.
Tämä pysäytti mut, kirjoitat ihan samoin kuin eräs. Oletkohan hän 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset mielikuvitusmaailmoja, et minua. Siltä tuntuu, ja se tuntuu pahalta, että mihin minua siinä tarvitaan. Polttoaineeksiko?
Jakamaan seikkailun.
En ole erityisen seikkailunhaluinen. Etsin rinnallakulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sinua. Isosti.
Tuun huomenna tarkistaan, että puhutko totta vai et.
Viimeinen faniposti on lähetetty. Herkkis puoli vilahti ja katosi iäksi. Rakkaus on kurottu umpeen. #enodota
Viikonloppuisin on aina aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä ei ole ongelma. Haluaisin nolata itseäni lisää hänen edessään. Mutta jotenkin lähestyminen on nyt vain liikaa. Pelkään suurempia seurauksia ja epämukavuuden aiheuttamista.
Tän ymmärrän niin hyvin.
Olen ottanut häneen yhteyttä rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan täällä. Sen hän tietää. Se oli huono ajoitus ja konteksti. Siinä oli muuttujia, jotka käytännössä nollasivat koko touhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset mielikuvitusmaailmoja, et minua. Siltä tuntuu, ja se tuntuu pahalta, että mihin minua siinä tarvitaan. Polttoaineeksiko?
Jakamaan seikkailun.
Sen pitää olla keiju että voi siinä kulkea..
Hip hei anukset, tää on teille.
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia tunteja istunut ja maannut puhelin kourassa sinua kaipaamassa, itkenyt purollisen kyyneleitä ja käteen on jäänyt, mikäs muukaan kuin luuri. Sillä voi soittaa kenelle vain muulle mutta ei sinulle. Hyvää yötä.
Kuulostaa siltä, että sulla on mennyt puhelin rikki kyynelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakamaan seikkailun.
Olisi hän sitäkin. Ihme logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Hip hei anukset, tää on teille.
Uus yritys
HYJKU<3