Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Olin poissa tÀÀltÀ tÀhÀn asti, edellisen ketjun lukkiutumisesta asti. Oli muuten ihan helppoa. Mielialakin kohos muuten kummasti.
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman uskaltaisit tehdÀ, hypÀtÀ kympistÀ (veteen) vai ottaa yhteyttÀ kaivattuun?
Tehnyt joskus molemmat.
MinÀkin.
Vierailija kirjoitti:
MitÀs jos sodassa ja rakkaudessa olisi kaikki keinot sallittuja?
Ei valitettavasti muuttaisi tilannetta minun osaltani.
Sitten kun voit ja haluat ilmaista itsesi, asiat etenevÀt. En voi kÀvellÀ ylitsesi.
Pakko etsiÀ se orjanomistaja TinderistÀ ja unohtaa tÀmÀ. KeskittyÀ toki muuhun ensin.
Tulipa lÀmmin olo kun sain nÀhdÀ sut eilen. Itse en todellakaan ollut parhaimmillaan, mutta naurusi ja silmÀsi tekivÀt pÀivÀstÀ, ja oikeastaan koko viikosta, paljon paremman. Jospa taas "jo" ensi viikolla nÀhtÀisiin uudestaan.
Pieni nukkui pÀikkÀrit herÀten paleluun.
EhkÀ lÀmmitÀn glögiÀ myöhemmin, ehkÀ en.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulu suunnitelmia?
Huomenna joulupuurolle. Sunnuntaina ehkÀ porukalla naisiin.
HÀiritseekö naisia katsoa/koskea miehen kÀsiÀ kun tiedetÀÀn mitÀ ne on niillÀ tehneet?
Vierailija kirjoitti:
HÀiritseekö naisia katsoa/koskea miehen kÀsiÀ kun tiedetÀÀn mitÀ ne on niillÀ tehneet?
Ihan samalla tavalla naisten kÀdet tai huulet.
Mul on ikĂ€vĂ€ sua M đ„ș niin kova ikĂ€vĂ€ sua ja sun juttujas.
TinderissÀ 97,7% on alle 44v.
25-34-vuotiaita on 46,7%.
HyvÀt markkinat.
En ole pelinaisia, mutta fantastinen musiikki ja tarina ranskalaisessa Une vie Ă t Ă imer kappaleessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelepa lÀÀkĂ€rin kĂ€siĂ€, ne on voineet olla kymmenien ihmisten perĂ€suolessa, vazainassa, suussa ja mitĂ€ vielĂ€.đ
Onko ne "merkit" totta? Voinko luottaa niihin? SitÀ pohdin niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne "merkit" totta? Voinko luottaa niihin? SitÀ pohdin niin paljon.
Erkin merkit?