Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€lle tuoksuva treenitty ukrainalainen ori đđ„° Joka osaa rakastella nautinnon huipulle đ€đ„°đđ€©
Tuoksuva? v#ttu; bussi ,rappukÀytÀvÀ, kauppa yms. missÀ ollut,haisee jÀrkyttÀvÀltÀ.VÀhempi riittÀÀ!
Ukrainalainen kehonrakentaja sonni đ€Żđđđđ
Otan suomalaista taustaa olevan miehen,kiitos!
Voisitko tulla jo mun luo ja viedĂ€ vihilleđ„°
Mullaki o suku juuret venÀjÀllÀ Àitin puolelta kun mennÀÀn 4 sukupolvea niin on neuvostoliiton tsaarin poika ja isÀn puolelta on timpuri pohjois pohjanmaalta siitÀ on sukukirjaki tehty vaan ei se luettelo kertonu mittÀÀ kuin ettÀ ollaan työlÀisiÀ vaan oli meitÀ kaksi muusikkota
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€kin haluaisin kaivatun kanssa perheen. đ
Vierailija kirjoitti:
En ole tiennyt, ettÀ maa kantaa pÀÀllÀÀn nÀin torveloa ja vinoa porukkaa kuin tÀssÀ ketjussa. Onneksi eivÀt kuulu omaan elinpiiriin.
Miten voit olla varma siitÀ? No,et voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€kin haluaisin kaivatun kanssa perheen. đ
Match made in heaven. -sivuseurueesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen mu vaimoo, asumuserossa, miksei se ikinÀ lankea kun se kertoo mul juurta jaksain kaikki kohtaamiset ja tapaamiset ja kuka mies on ehdottanu mitÀki ja se vaa sanoo niil et mee pois en kuuntele, itel jos joku nainen ehdottaisi livenÀ edes kerra et tuuks mun luo kahville niin sanoisin et en mÀ ny tie voisin mÀ tullakki
Totta! Tarjosin sulle p*rsettÀ moneen kertaan. Ja leikit mukana, mut puheita vaan oli!!! Pelkuri olet. PelkkÀÀ sanahelinÀÀ. Ei sussa ole miestÀ panemaan.
Mite oliska. O naine trollaamas.
LeikitÀÀnkö me jotain kuurupiiloa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku kĂ€ytti mun tunnistetta, olitkohan se sinĂ€, pupu đ§Ą
Ai tÀÀ �
Kahden hengen perheen ,ei lapsia eikÀ elukoita kiitos
Haluaisin sopia ja pyytÀÀ anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Muo pelottaa mikÀli ylilaudan professional trollit tulee tÄnne taas ja mun nuppi tutisee
đ±đ±
Vierailija kirjoitti:
Sitten emme ole toisillemme tarkoitettuja
Vierailija kirjoitti:
Mullaki o suku juuret venÀjÀllÀ Àitin puolelta kun mennÀÀn 4 sukupolvea niin on neuvostoliiton tsaarin poika ja isÀn puolelta on timpuri pohjois pohjanmaalta siitÀ on sukukirjaki tehty vaan ei se luettelo kertonu mittÀÀ kuin ettÀ ollaan työlÀisiÀ vaan oli meitÀ kaksi muusikkota
Mullakin on sukujuuret isĂ€n puolelta venĂ€jĂ€llĂ€. 300 vuotta taaksepĂ€in on tutkittu, eli jos mennÀÀn kolme sukupolvea taaksepĂ€in, niin pelkkiĂ€ venĂ€lĂ€isiĂ€ löytyy. TĂ€mĂ€ selittÀÀ hyvin sen, miks venĂ€lĂ€iset/ukrainalaiset miehet on niin hotteja mun mielestĂ€. Jos joku mies puhuu venĂ€jÀÀ, mulla valahtaa housut mĂ€rĂ€ks ja alan kiemurtelee nahoissani ihan valmiina đđ€©
EthÀn leiki mun tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten emme ole toisillemme tarkoitettuja
Toi Àskeinen olikin sivusta
Tunteetonta sanan kÀyttöÀ.