Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (15812)
Let's go lehmĂ€t, navetta palaa. đź
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli uusi paita. Sait varmaan joululahjaksi.
Ihan ite ostin.
Hyvin sopii! đ
Soveltuuhan upea kroppani monenlaisiin vaatteisiin.
Ps. Koska tulet?Heti, kun kutsut, jos olet kaipaamani.
Onhan niitÀ kutsuja esitetty loppuvuoden aikana ja epÀmÀÀrÀisesti olet luvannutkin jotain, mutta siihen se taisi sitten jÀÀdÀ. Jotenkin luulisi, ettÀ aikuista ihmistÀ ei tarvitse rukoilla tulemaan. JohtopÀÀtös: sinua ei kiinnosta tai olet joku muu. Lopputulema: sain taas tuntea itseni idiootiksi. What a feeling.
Jos kutsu on esitetty kaipausketjussa ja vielÀ tunnisteetta, onko kenties ihme, ettei kutsuun ole vastausta? MikÀ on oma osuutesi, odottaa passiivisena? Kaipaan miestÀ.
Let's go luteet, sÀnky on tulessa.
Et ole ottanut yhteyttÀ. JohtopÀÀtös: sinua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
ootko sĂ€ sonni đ
Jos jotain positiivista tuosta viestistÀ (kokonaista kaksi sanaa) yrittÀÀ löytÀÀ niin ainakaan siinÀ ei lue ettÀ en ole kiinnostunut. Et kuitenkaan halunnut sitÀ ilmaista. Toki sun olis pitÀnyt sitte vaivautua kirjoittamaan useampi sana. Miten tuo nyt sitte pitÀis tulkita. Rakastunuthan ajattelee tietty hetken kieriskeltyÀÀn itsesÀÀlissÀ ettÀ no sulla oli huono hetki ja aiot palata asiaan ehkÀ kahden viikon tai kuukauden pÀÀstÀ. Tai sitte mun pitÀis vihdoin kattoo vaan totuutta silmiin. Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla estynyt.
Niin, se suojaa mahdollisuuksilta.
Estyneisyys on laadun tae ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko sĂ€ sonni đ
Ihan vaan kanssalehmÀ.
Et ole tyhmÀ, joten tiedÀn, sinun ymmÀrtÀvÀn, mitÀ tarvitsen ottaakseni yhteyttÀ. SelÀn kÀÀntÀminen ei oikein rohkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla estynyt.
Niin, se suojaa mahdollisuuksilta.
Estyneisyys on laadun tae ;)
Toivottavasti vaimosi pitÀÀ hyvÀnÀ.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat vihata minua niin paljon kuin koskaan vain tahtoisit, mutta ÀlÀ vihaa viatonta.
TiedÀt kyllÀ mitÀ.
Lasta? PerheenjÀsentÀ? YstÀvÀÀ? LemmikkiÀ?
Aika jatkaa matkaa eri suuntiin?
Vierailija kirjoitti:
Vanhus kuvittelee olevansa hauska
Vierailija kirjoitti:
Et ole tyhmÀ, joten tiedÀn, sinun ymmÀrtÀvÀn, mitÀ tarvitsen ottaakseni yhteyttÀ. SelÀn kÀÀntÀminen ei oikein rohkaise.
En mÀ oo hÀnelle kÀÀntÀnyt selkÀÀni. Itse lÀhestyin irl ja ehdotin puhumista mutta hÀnelle ei sopinut. HÀnen tehtÀvÀ palata asiaan sitten kun hÀnelle sopii. Jos ei hÀnestÀ kuulu niin tulkitsen tietysti ettÀ ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ottanut yhteyttÀ. JohtopÀÀtös: sinua ei kiinnosta.
Ja itse olet? Vai koskeeko sua eri sÀÀnnöt?
ItkettÀÀ osaat vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika jatkaa matkaa eri suuntiin?
En haluaisi sitÀ kun vasta alan tuntemaan. En voi estÀÀ jos sinÀ haluat niin. Itse en.
Onhan niitÀ kutsuja esitetty loppuvuoden aikana ja epÀmÀÀrÀisesti olet luvannutkin jotain, mutta siihen se taisi sitten jÀÀdÀ. Jotenkin luulisi, ettÀ aikuista ihmistÀ ei tarvitse rukoilla tulemaan. JohtopÀÀtös: sinua ei kiinnosta tai olet joku muu. Lopputulema: sain taas tuntea itseni idiootiksi. What a feeling.