Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (15932)
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Olis tarjolla Fazerin sinistÀ. Tervetuloa..
đšđźđżđđ Onko namusetĂ€? đŽđ»
Vierailija kirjoitti:
NÀin kaivatun puolisonsa kanssa joulukirkossa. Onnellisen ja rakastuneen nÀköisinÀ, oli varmaan hyvÀ joulu ollut heillÀ kauniissa kodissaan. Itse menin yksin kÀmpilleni. Sattui niin ettÀ oli vaikea hengittÀÀ. Miksi elÀmÀ on niin epÀoikeudenmukaista, miksi jotkut saavat kaiken ja toiset eivÀt mitÀÀn?
YmmĂ€rrĂ€n ja suren sivusta kanssasi. đ„
Vierailija kirjoitti:
NÀin kaivatun puolisonsa kanssa joulukirkossa. Onnellisen ja rakastuneen nÀköisinÀ, oli varmaan hyvÀ joulu ollut heillÀ kauniissa kodissaan. Itse menin yksin kÀmpilleni. Sattui niin ettÀ oli vaikea hengittÀÀ. Miksi elÀmÀ on niin epÀoikeudenmukaista, miksi jotkut saavat kaiken ja toiset eivÀt mitÀÀn?
Joulu on yksinÀisille vaikeaa aikaa. Itse olen hyvÀksynyt ettÀ tulen olemaan yksin. YritÀn olla kiitollinen pienistÀ asioista. KÀperryn turvaan peiton alle ja nukun paljon. TykkÀÀn tutkia myös uusia asioita ja lukea asioista. YritÀn kai vaan sanoa ettÀ meitÀ muitakin yksinÀisiÀ on paljon. MeitÀ ei vaan huomaa niin helposti. EhkÀ heitÀ oli siellÀ joulukirkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sÀhÀn et mikÀÀn joulukirkkokÀvijÀ ole lainkaan mutta olit onkinut selville ettÀ menee puolisonsa kanssa jouluna kirkkoon niin halusit olla siellÀ salaa pÀlyilemÀssÀ heitÀ. Yöks.
Olet ilkeÀ. Anna toisen kaivata ÀlÀkÀ pÀÀtÀ toisten ajatuksista. Oma ajatuksenjuoksusi kuulostaa pahantahtoiselta. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Edelleen olet ajatuksissani đ€
KyllÀ sinÀkin minun <3
Vierailija kirjoitti:
Sanoit joskus, ettet ole tilivelvollinen kenellekÀÀn. Kummasti vaan vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ olet đEt tainnut sinkku ollakaan đ€
Aikuinen ihminen joka kykenee itse huolehtimaan asioistaan ei ole tilivelvollinen kenellekkÀÀn. On se vaan teikÀlÀiselle vaikea asia ymmÀrtÀÀ saati hyvÀksyÀ.
Pasilla ei ole mitÀÀn asiaa enÀÀ mun puhelimeen lÀssyttÀÀ. Ja tÀmÀ pÀÀtös pitÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit joskus, ettet ole tilivelvollinen kenellekÀÀn. Kummasti vaan vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ olet đEt tainnut sinkku ollakaan đ€
Aikuinen ihminen joka kykenee itse huolehtimaan asioistaan ei ole tilivelvollinen kenellekkÀÀn. On se vaan teikÀlÀiselle vaikea asia ymmÀrtÀÀ saati hyvÀksyÀ.
YmmÀrsit aloituksen vÀÀrin. Se lukutaito!
Inhottaa lukea tuollaista mÀÀkimistÀ ettÀ joku saa kaiken ja itse ei mitÀÀn. EnsinnÀkÀÀn kenenkÀÀn puoliso ei kuulu sun mahdollisiin ja toiseksi haluaisiko olla ihmisen kanssa joka ei pidÀ sua ykkösenÀÀn. Kolmanneksi siihen voi itse vaikuttaa mitÀ saa ja mitÀ ei. Ihan rohkeasti vain elÀmÀÀn omannnÀköistÀ elÀmÀÀ ja tavoittelemaan omia unelmiaan. Ei niitÀ kukaan puolestasi toteuta.
Aina erehdyn luulottelemaan, ettÀ sinÀ haluaisit tavata.
Vierailija kirjoitti:
Saat vihata minua niin paljon kuin koskaan vain tahtoisit, mutta ÀlÀ vihaa viatonta.
TiedÀt kyllÀ mitÀ.
Miksi hÀn ketÀÀn viatonta vihaisi?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla estynyt.
Niin, se suojaa mahdollisuuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lukea tuollaista mÀÀkimistÀ ettÀ joku saa kaiken ja itse ei mitÀÀn. EnsinnÀkÀÀn kenenkÀÀn puoliso ei kuulu sun mahdollisiin ja toiseksi haluaisiko olla ihmisen kanssa joka ei pidÀ sua ykkösenÀÀn. Kolmanneksi siihen voi itse vaikuttaa mitÀ saa ja mitÀ ei. Ihan rohkeasti vain elÀmÀÀn omannnÀköistÀ elÀmÀÀ ja tavoittelemaan omia unelmiaan. Ei niitÀ kukaan puolestasi toteuta.
Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietÀÀ, ettÀ itse voi vaikuttaa, mutta vaikka sinÀ olisit saanut kaiken haluamasi, se ei tarkoita, ettÀ kaikille muille kÀvisi yhtÀ kÀtevÀsti. -sivu
Lue sinÀ/te otsikko jotka mÀÀkÀsette kaikkeen negatiivisesti. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihana..
Kiitos samoin, hÀnkin on ihana. Oli viime yönÀ unessani. Koko pÀivÀ mennyt kaipaillessa. <3
Olet vÀlinpitÀmÀtön?