Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (15932)

Vierailija
13481/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat vihata minua niin paljon kuin koskaan vain tahtoisit, mutta Ă€lĂ€ vihaa viatonta. 

TiedÀt kyllÀ mitÀ.

En mÀ sua vihaa. Rakkauden vastakohta ei ole viha.

Vaan mikÀ?

Oisko vÀlinpitÀmÀttömyys ?

Olet vÀlinpitÀmÀtön?

Vierailija
13482/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammoille. Olis tarjolla Fazerin sinistÀ. Tervetuloa..

🚹👼🏿🚓🚔 Onko namusetĂ€? đŸ‘ŽđŸ»

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13483/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin kaivatun puolisonsa kanssa joulukirkossa. Onnellisen ja rakastuneen nÀköisinÀ, oli varmaan hyvÀ joulu ollut heillÀ kauniissa kodissaan. Itse menin yksin kÀmpilleni. Sattui niin ettÀ oli vaikea hengittÀÀ. Miksi elÀmÀ on niin epÀoikeudenmukaista, miksi jotkut saavat kaiken ja toiset eivÀt mitÀÀn?

YmmĂ€rrĂ€n ja suren sivusta kanssasi. đŸ˜„

Vierailija
13484/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin kaivatun puolisonsa kanssa joulukirkossa. Onnellisen ja rakastuneen nÀköisinÀ, oli varmaan hyvÀ joulu ollut heillÀ kauniissa kodissaan. Itse menin yksin kÀmpilleni. Sattui niin ettÀ oli vaikea hengittÀÀ. Miksi elÀmÀ on niin epÀoikeudenmukaista, miksi jotkut saavat kaiken ja toiset eivÀt mitÀÀn?

Joulu on yksinĂ€isille vaikeaa aikaa. Itse olen hyvĂ€ksynyt ettĂ€ tulen olemaan yksin. YritĂ€n olla kiitollinen pienistĂ€ asioista. KĂ€perryn turvaan peiton alle ja nukun paljon. TykkÀÀn tutkia myös uusia asioita ja lukea asioista. YritĂ€n kai vaan sanoa ettĂ€ meitĂ€ muitakin yksinĂ€isiĂ€ on paljon. MeitĂ€ ei vaan huomaa niin helposti. EhkĂ€ heitĂ€ oli siellĂ€ joulukirkossakin. 

Vierailija
13485/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sÀhÀn et mikÀÀn joulukirkkokÀvijÀ ole lainkaan mutta olit onkinut selville ettÀ menee puolisonsa kanssa jouluna kirkkoon niin halusit olla siellÀ salaa pÀlyilemÀssÀ heitÀ. Yöks.

Olet ilkeÀ. Anna toisen kaivata ÀlÀkÀ pÀÀtÀ toisten ajatuksista. Oma ajatuksenjuoksusi kuulostaa pahantahtoiselta. -sivu

Vierailija
13486/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen olet ajatuksissani đŸ€

KyllÀ sinÀkin minun <3

Vierailija
13487/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ ihana..

Vierailija
13488/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit joskus, ettet ole tilivelvollinen kenellekÀÀn. Kummasti vaan vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ olet 🖕Et tainnut sinkku ollakaan đŸ€” 

Aikuinen ihminen joka kykenee itse huolehtimaan asioistaan ei ole tilivelvollinen kenellekkÀÀn. On se vaan teikÀlÀiselle vaikea asia ymmÀrtÀÀ saati hyvÀksyÀ.

Vierailija
13489/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pasilla ei ole mitÀÀn asiaa enÀÀ mun puhelimeen lÀssyttÀÀ. Ja tÀmÀ pÀÀtös pitÀÀ.

Vierailija
13490/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit joskus, ettet ole tilivelvollinen kenellekÀÀn. Kummasti vaan vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ olet 🖕Et tainnut sinkku ollakaan đŸ€” 

Aikuinen ihminen joka kykenee itse huolehtimaan asioistaan ei ole tilivelvollinen kenellekkÀÀn. On se vaan teikÀlÀiselle vaikea asia ymmÀrtÀÀ saati hyvÀksyÀ.

YmmĂ€rsit aloituksen vÀÀrin. Se lukutaito! 

Vierailija
13491/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa olla estynyt.

Vierailija
13492/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Tapio"! Kaipaan sua.

Vierailija
13493/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Inhottaa lukea tuollaista mÀÀkimistĂ€ ettĂ€ joku saa kaiken ja itse ei mitÀÀn. EnsinnĂ€kÀÀn kenenkÀÀn puoliso ei kuulu sun mahdollisiin ja toiseksi haluaisiko olla ihmisen kanssa joka ei pidĂ€ sua ykkösenÀÀn. Kolmanneksi siihen voi itse vaikuttaa mitĂ€ saa ja mitĂ€ ei. Ihan rohkeasti vain elĂ€mÀÀn omannnĂ€köistĂ€ elĂ€mÀÀ ja tavoittelemaan omia unelmiaan. Ei niitĂ€ kukaan puolestasi toteuta. 

Vierailija
13494/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina erehdyn luulottelemaan, ettĂ€ sinĂ€ haluaisit tavata. 

Vierailija
13495/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat vihata minua niin paljon kuin koskaan vain tahtoisit, mutta Ă€lĂ€ vihaa viatonta. 

TiedÀt kyllÀ mitÀ.

Miksi hÀn ketÀÀn viatonta vihaisi?

Vierailija
13496/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla estynyt.

Niin, se suojaa mahdollisuuksilta.

Vierailija
13497/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa lukea tuollaista mÀÀkimistĂ€ ettĂ€ joku saa kaiken ja itse ei mitÀÀn. EnsinnĂ€kÀÀn kenenkÀÀn puoliso ei kuulu sun mahdollisiin ja toiseksi haluaisiko olla ihmisen kanssa joka ei pidĂ€ sua ykkösenÀÀn. Kolmanneksi siihen voi itse vaikuttaa mitĂ€ saa ja mitĂ€ ei. Ihan rohkeasti vain elĂ€mÀÀn omannnĂ€köistĂ€ elĂ€mÀÀ ja tavoittelemaan omia unelmiaan. Ei niitĂ€ kukaan puolestasi toteuta. 

Lue otsikko.

Vierailija
13498/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietÀÀ, ettÀ itse voi vaikuttaa, mutta vaikka sinÀ olisit saanut kaiken haluamasi, se ei tarkoita, ettÀ kaikille muille kÀvisi yhtÀ kÀtevÀsti. -sivu

Vierailija
13499/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lue sinÀ/te otsikko jotka mÀÀkÀsette kaikkeen negatiivisesti. Sivusta

Vierailija
13500/15932 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ yötÀ ihana..

Kiitos samoin, hÀnkin on ihana. Oli viime yönÀ unessani. Koko pÀivÀ mennyt kaipaillessa. <3

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kaksi kolme