Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Et kaipaa kuitenkaan? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi heti alusta alkaen osoittaa luottamusta ettÀ se pÀÀsisi rakentumaan vahvaksi eikÀ jÀttÀÀ toista yksin ja epÀtoivon valtaan ignooraamalla. Luottamus on suhteen perusta. Toki jos pÀÀmÀÀrÀsi ei ole ollutkaan meidÀn tutustuminen ja tapaaminen niin sitten ymmÀrrÀn. YmmÀrrÀn myös jos tarvitset aikaa mutta siitÀkin voi olla avoin. EhkÀ olin taas liian hÀtiköivÀ. Tehty mikÀ tehty.
Kerrotko vielÀ nimeni etukirjaimen, jotta tietÀisin ottaa vastaan nÀmÀ syytökset. TietÀÀkseni en ole ketÀÀn jÀttÀmÀssÀ.
Kunhan provoaa ja trollaa. NiitÀ ketju tÀynnÀ.
En oo trolli kun puhun ihan omasta elÀmÀstÀni ja kirjoitan kaivatulle niin ku yleensÀ. Mua ei kiinnosta trollaus pÀtkÀÀkÀÀn. Ja jos luulet trollaukseksi niin sekÀÀn ei mua hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi heti alusta alkaen osoittaa luottamusta ettÀ se pÀÀsisi rakentumaan vahvaksi eikÀ jÀttÀÀ toista yksin ja epÀtoivon valtaan ignooraamalla. Luottamus on suhteen perusta. Toki jos pÀÀmÀÀrÀsi ei ole ollutkaan meidÀn tutustuminen ja tapaaminen niin sitten ymmÀrrÀn. YmmÀrrÀn myös jos tarvitset aikaa mutta siitÀkin voi olla avoin. EhkÀ olin taas liian hÀtiköivÀ. Tehty mikÀ tehty.
Kerrotko vielÀ nimeni etukirjaimen, jotta tietÀisin ottaa vastaan nÀmÀ syytökset. TietÀÀkseni en ole ketÀÀn jÀttÀmÀssÀ.
Kunhan provoaa ja trollaa. NiitÀ ketju tÀynnÀ.
En provoa enkÀ trollaa, mutta tÀmÀ osui. Siksi haluaisin tietÀÀ.
Joku uskoo muumipeikkoon ja joku jeesukseen. Joku taas kyseenalaistaa ja joku uskoo siihen mikÀ on todellista, maallista, nÀhtÀvissÀ ja koettavissa oikeasti. Itse en usko yliluonnollisiin asioihin ja tuomitsen tuputtajat! Sorryt siitÀ.
Vapaa maa vapailla elÀmÀn valinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀ tavalla sinut on ignoorattu?
No hÀn tietÀÀ kun teki sen. JÀÀköön tÀÀllÀ kertomatta. Ainakin tiedÀn nyt ettÀ hÀn ei halua kuulla minusta mitÀÀn.
TÀÀllÀ nyt porukka luulee ettÀ sinÀ itse olet tuo ignooraaja. Harmittaa kyllÀ ettei ihmiset osaa kommunikoida. Oma kommunikointikykykin on murentunut paljon.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa tÀÀ avointa suhdetta somessa raivokkaasti puolustava sanoi tunteneensa syyllisyyttÀ, kun tyttis nÀki miten insta oli tÀynnÀ alastomia naisia. MistÀ se luonnollinen moraalitaju tulee? Miksi tÀmÀ heppu koki syyllisyyttÀ vaikka on uskotellut itselleen toimivansa oikein. . .
Kysy siltÀ hepulta.
Ei tarvitse, tietÀÀ tuon muutenkin mikÀ on taustalla.
Ajatusten lukija ja itseÀÀn korostava.
LÀhinnÀ sÀÀliksi kÀy nÀitÀ ihmisiÀ itseÀÀn. Jos sama ihminen kuitenkin puhuu jatkuvasti esim olevansa ahdistunut, niin eikö pöllömpikin tajua ettei ne valinnat tuo onnellisuutta. Ihminen saa pysyvÀmmÀn tyytyvÀisyyden tunteen pyrkiessÀÀn toimimaan oikein.
Miten tyhmiĂ€ ihmisiĂ€ voi olla olemassa?? Ja tunti tunnilta todistavat sitĂ€ lisÀÀ. Hyi helvata inhoan tyhmiĂ€ ihmisiĂ€! đ€źđ€źđ€ź
Ei kannata tarttua trollien ansoihin eikÀ kysellÀ. Saat vaan narsistin perÀÀsi. Ihan kuraa koko ketju.
Olen tikittÀvÀ aikapommi.
Vierailija kirjoitti:
Tack sulle ja paskapönttöilyÀ edespÀinkin.
Huomaan, ettÀ sinulla on paljon kipua ja turhautumista taustalla, ja ymmÀrrÀn sen kohtaamasi asia ja sen jÀlkeinen elÀmÀ voivat repiÀ ihmisestÀ esiin tunteita, joita ei ole helppo kantaa. Ei kuitenkaan kannata katkeroitua, kantaa kaunaa ja olla lapsi. Toivomme kaikki sinulle voimia ja selkeyttÀ elÀmÀ on liian lyhyt siihen, ettÀ jÀisi kiinni katkeruuteen.
Ei ihan onnistunut aikomukseni.
Blaa-blaa-bla-bla-bla-blaablablablaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, ettÀ sinulla on paljon kipua ja turhautumista taustalla, ja ymmÀrrÀn sen kohtaamasi asia ja sen jÀlkeinen elÀmÀ voivat repiÀ ihmisestÀ esiin tunteita, joita ei ole helppo kantaa. Ei kuitenkaan kannata katkeroitua, kantaa kaunaa ja olla lapsi. Toivomme kaikki sinulle voimia ja selkeyttÀ elÀmÀ on liian lyhyt siihen, ettÀ jÀisi kiinni katkeruuteen.
KyllÀ sÀ nyt peilaat olia kioukohtiasi muihin.
Vierailija kirjoitti:
Poistat vaan pari piuhaa niin saa sen purettua.
Vierailija kirjoitti:
'Tack sulle ja paskapönttöilyÀ edespÀinkin.'
Sinulle oivaa alkuiltaa.
E sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ sÀ nyt peilaat olia kioukohtiasi muihin.
*Omia kipukohtia
Sulla myös monta persoonaa kun puhut monikossa kaikki toivommeđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistat vaan pari piuhaa niin saa sen purettua.
Minua tarvitaan vielÀ.
Ajatusten lukija ja itseÀÀn korostava.