Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
13261/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa tÀÀ avointa suhdetta somessa raivokkaasti puolustava sanoi tunteneensa syyllisyyttĂ€, kun tyttis nĂ€ki miten insta oli tĂ€ynnĂ€ alastomia naisia. MistĂ€ se luonnollinen moraalitaju tulee?  Miksi tĂ€mĂ€ heppu koki syyllisyyttĂ€ vaikka on uskotellut itselleen toimivansa oikein. . .

Kysy siltÀ hepulta.

Ei tarvitse, tietÀÀ tuon muutenkin mikÀ on taustalla.

Ajatusten lukija ja itseÀÀn korostava.

Vierailija
13262/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasteluttas.

Et kaipaa kuitenkaan? 🙃

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13263/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi heti alusta alkaen osoittaa luottamusta ettĂ€ se pÀÀsisi rakentumaan vahvaksi eikĂ€ jĂ€ttÀÀ toista yksin ja epĂ€toivon valtaan ignooraamalla. Luottamus on suhteen perusta. Toki jos pÀÀmÀÀrĂ€si ei ole ollutkaan meidĂ€n tutustuminen ja tapaaminen niin sitten ymmĂ€rrĂ€n. YmmĂ€rrĂ€n myös jos tarvitset aikaa mutta siitĂ€kin voi olla avoin. EhkĂ€ olin taas liian hĂ€tiköivĂ€. Tehty mikĂ€ tehty. 

Kerrotko vielÀ nimeni etukirjaimen, jotta tietÀisin ottaa vastaan nÀmÀ syytökset. TietÀÀkseni en ole ketÀÀn jÀttÀmÀssÀ.

Kunhan provoaa ja trollaa. NiitÀ ketju tÀynnÀ.

En oo trolli kun puhun ihan omasta elĂ€mĂ€stĂ€ni ja kirjoitan kaivatulle niin ku yleensĂ€. Mua ei kiinnosta trollaus pĂ€tkÀÀkÀÀn. Ja jos luulet trollaukseksi niin sekÀÀn ei mua hetkauta. 

Vierailija
13264/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi heti alusta alkaen osoittaa luottamusta ettĂ€ se pÀÀsisi rakentumaan vahvaksi eikĂ€ jĂ€ttÀÀ toista yksin ja epĂ€toivon valtaan ignooraamalla. Luottamus on suhteen perusta. Toki jos pÀÀmÀÀrĂ€si ei ole ollutkaan meidĂ€n tutustuminen ja tapaaminen niin sitten ymmĂ€rrĂ€n. YmmĂ€rrĂ€n myös jos tarvitset aikaa mutta siitĂ€kin voi olla avoin. EhkĂ€ olin taas liian hĂ€tiköivĂ€. Tehty mikĂ€ tehty. 

Kerrotko vielÀ nimeni etukirjaimen, jotta tietÀisin ottaa vastaan nÀmÀ syytökset. TietÀÀkseni en ole ketÀÀn jÀttÀmÀssÀ.

Kunhan provoaa ja trollaa. NiitÀ ketju tÀynnÀ.

En provoa enkĂ€ trollaa, mutta tĂ€mĂ€ osui. Siksi haluaisin tietÀÀ. 

Vierailija
13265/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko unohtunut?

Vierailija
13266/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku uskoo muumipeikkoon ja joku jeesukseen. Joku taas kyseenalaistaa ja joku uskoo siihen mikĂ€ on todellista, maallista, nĂ€htĂ€vissĂ€ ja koettavissa oikeasti. Itse en usko yliluonnollisiin asioihin ja tuomitsen tuputtajat! Sorryt siitĂ€. 

Vapaa maa vapailla elÀmÀn valinnoilla.

Vierailija
13267/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MillÀ tavalla sinut on ignoorattu?

No hĂ€n tietÀÀ kun teki sen. JÀÀköön tÀÀllĂ€ kertomatta. Ainakin tiedĂ€n nyt ettĂ€ hĂ€n ei halua kuulla minusta mitÀÀn. 

TÀÀllÀ nyt porukka luulee ettÀ sinÀ itse olet tuo ignooraaja. Harmittaa kyllÀ ettei ihmiset osaa kommunikoida. Oma kommunikointikykykin on murentunut paljon.

Sivusta.

Vierailija
13268/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa tÀÀ avointa suhdetta somessa raivokkaasti puolustava sanoi tunteneensa syyllisyyttĂ€, kun tyttis nĂ€ki miten insta oli tĂ€ynnĂ€ alastomia naisia. MistĂ€ se luonnollinen moraalitaju tulee?  Miksi tĂ€mĂ€ heppu koki syyllisyyttĂ€ vaikka on uskotellut itselleen toimivansa oikein. . .

Kysy siltÀ hepulta.

Ei tarvitse, tietÀÀ tuon muutenkin mikÀ on taustalla.

Ajatusten lukija ja itseÀÀn korostava.

LĂ€hinnĂ€ sÀÀliksi kĂ€y nĂ€itĂ€ ihmisiĂ€ itseÀÀn. Jos sama ihminen kuitenkin puhuu jatkuvasti esim olevansa ahdistunut, niin eikö pöllömpikin tajua ettei ne valinnat tuo onnellisuutta. Ihminen saa pysyvĂ€mmĂ€n tyytyvĂ€isyyden tunteen pyrkiessÀÀn toimimaan oikein. 

Vierailija
13269/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten tyhmiĂ€ ihmisiĂ€ voi olla olemassa?? Ja tunti tunnilta todistavat sitĂ€ lisÀÀ. Hyi helvata inhoan tyhmiĂ€ ihmisiĂ€! đŸ€źđŸ€źđŸ€ź

Vierailija
13270/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kannata tarttua trollien ansoihin eikÀ kysellÀ. Saat vaan narsistin perÀÀsi. Ihan kuraa koko ketju.

Vierailija
13271/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tikittÀvÀ aikapommi.

Vierailija
13272/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tack sulle ja paskapönttöilyĂ€ edespĂ€inkin. 

Huomaan, ettÀ sinulla on paljon kipua ja turhautumista taustalla, ja ymmÀrrÀn sen kohtaamasi asia ja sen jÀlkeinen elÀmÀ voivat repiÀ ihmisestÀ esiin tunteita, joita ei ole helppo kantaa. Ei kuitenkaan kannata katkeroitua, kantaa kaunaa ja olla lapsi. Toivomme kaikki sinulle voimia ja selkeyttÀ elÀmÀ on liian lyhyt siihen, ettÀ jÀisi kiinni katkeruuteen.

Vierailija
13273/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ihan onnistunut aikomukseni.

Vierailija
13274/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Blaa-blaa-bla-bla-bla-blaablablablaa.

Vierailija
13275/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, ettÀ sinulla on paljon kipua ja turhautumista taustalla, ja ymmÀrrÀn sen kohtaamasi asia ja sen jÀlkeinen elÀmÀ voivat repiÀ ihmisestÀ esiin tunteita, joita ei ole helppo kantaa. Ei kuitenkaan kannata katkeroitua, kantaa kaunaa ja olla lapsi. Toivomme kaikki sinulle voimia ja selkeyttÀ elÀmÀ on liian lyhyt siihen, ettÀ jÀisi kiinni katkeruuteen.

KyllÀ sÀ nyt peilaat olia kioukohtiasi muihin.

Vierailija
13276/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisitpa ollut totta.

Vierailija
13277/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistat vaan pari piuhaa niin saa sen purettua.

Vierailija
13278/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Tack sulle ja paskapönttöilyÀ edespÀinkin.'

Sinulle oivaa alkuiltaa. 

E sivulta

Vierailija
13279/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ sÀ nyt peilaat olia kioukohtiasi muihin.

*Omia kipukohtia

Sulla myös monta persoonaa kun puhut monikossa kaikki toivomme😂

Vierailija
13280/28822 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistat vaan pari piuhaa niin saa sen purettua.

Minua tarvitaan vielÀ.

Ketju on lukittu.