Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (18598)
Olo on lamaantunut ja surullinen. Eiliseen saakka luulin että vielä tulis päivä että tavataan. Eilinen iski vasten kasvoja. En siis ollutkaan päämääräsi. Uskaltauduin ottamaan yhteyttä mutta ei olisi kannattanut. Tai nyt ainakin tiedän että on aika lopettaa turhat haaveilut sun suhteen. Et halua kuulla minusta mitään, ymmärsin sen nyt. Sulla on varmaan joku toinen. Hyvää jatkoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Nope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas nainen syliin. Mä voisin suudella sun kaulaa ja huulia ja hitaasti oikealla paineella hyväillä sun klittaa.
đź¤
Tv. Myötähäpeä
Mua taas ei hävettänyt tää yhtään! Tosi kiva viesti. Menikö naiselta naiselle?
Mustakin tuo kuulosti kivalta ja haluaisin tilanteeseen. Sivusta
Jos saisin tuollaisen viestin irl, niin se tuntuis samalta kuin munakuva eli pistäisin tyypin estoon
Sivu
Onni että hän kirjoitti sen tässä anonyymiketjussa kaipaamalleen - eikä sinulle. Olet ehkä otsikosta huomannut ettei tää ketju ole "Kerro mielipi
Onko oge ainoa joka saa spämmiä mielipiteitään toisten viesteistä koko päivän?! Sille et ole kertaakaan sanonut tuota. Sivu
Mut tehny niin hyvää olla näiltä sivuilta pois, aion jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.
Oon nähnyt vuosia sitten yhden näyn susta. En voi kertoa sitä mutta sanon vaan että älä ikimaailmassa koskaan ikinä kuvittele että aliarvioisin sua. Mulla ei vaan ole sanoja eikä puheoikeutta....
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.
Syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.Syy?
suututat mua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.
Miksi ja perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Mitäpä luulet tulinko iloiseksi? Olen sulle yhdentekevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?
En tiiä. Kyllä jotain keksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.Syy?
suututat mua
Kuulostaa lupaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Olo on lamaantunut ja surullinen. Eiliseen saakka luulin että vielä tulis päivä että tavataan. Eilinen iski vasten kasvoja. En siis ollutkaan päämääräsi. Uskaltauduin ottamaan yhteyttä mutta ei olisi kannattanut. Tai nyt ainakin tiedän että on aika lopettaa turhat haaveilut sun suhteen. Et halua kuulla minusta mitään, ymmärsin sen nyt. Sulla on varmaan joku toinen. Hyvää jatkoa sinulle.
Mitäh? Ei kai vaan mulle tuo??? Mä tulin iloiseksi mutten tiedä mitä pitäisi tehdä.
Kaikki alkoi menemään pieleen.
Hyvää yötä kaivatulleni !