Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Olo on lamaantunut ja surullinen. Eiliseen saakka luulin ettÀ vielÀ tulis pÀivÀ ettÀ tavataan. Eilinen iski vasten kasvoja. En siis ollutkaan pÀÀmÀÀrÀsi. Uskaltauduin ottamaan yhteyttÀ mutta ei olisi kannattanut. Tai nyt ainakin tiedÀn ettÀ on aika lopettaa turhat haaveilut sun suhteen. Et halua kuulla minusta mitÀÀn, ymmÀrsin sen nyt. Sulla on varmaan joku toinen. HyvÀÀ jatkoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Nope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas nainen syliin. MÀ voisin suudella sun kaulaa ja huulia ja hitaasti oikealla paineella hyvÀillÀ sun klittaa.
đ€
Tv. MyötÀhÀpeÀ
Mua taas ei hÀvettÀnyt tÀÀ yhtÀÀn! Tosi kiva viesti. Menikö naiselta naiselle?
Mustakin tuo kuulosti kivalta ja haluaisin tilanteeseen. Sivusta
Jos saisin tuollaisen viestin irl, niin se tuntuis samalta kuin munakuva eli pistÀisin tyypin estoon
Sivu
Onni ettÀ hÀn kirjoitti sen tÀssÀ anonyymiketjussa kaipaamalleen - eikÀ sinulle. Olet ehkÀ otsikosta huomannut ettei tÀÀ ketju ole "Kerro mielipi
Onko oge ainoa joka saa spÀmmiÀ mielipiteitÀÀn toisten viesteistÀ koko pÀivÀn?! Sille et ole kertaakaan sanonut tuota. Sivu
Mut tehny niin hyvÀÀ olla nÀiltÀ sivuilta pois, aion jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.
Oon nÀhnyt vuosia sitten yhden nÀyn susta. En voi kertoa sitÀ mutta sanon vaan ettÀ ÀlÀ ikimaailmassa koskaan ikinÀ kuvittele ettÀ aliarvioisin sua. Mulla ei vaan ole sanoja eikÀ puheoikeutta....
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.
Syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.Syy?
suututat mua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.
Miksi ja perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
MitÀpÀ luulet tulinko iloiseksi? Olen sulle yhdentekevÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?
En tiiÀ. KyllÀ jotain keksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Aina hieman.Syy?
suututat mua
Kuulostaa lupaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Olo on lamaantunut ja surullinen. Eiliseen saakka luulin ettÀ vielÀ tulis pÀivÀ ettÀ tavataan. Eilinen iski vasten kasvoja. En siis ollutkaan pÀÀmÀÀrÀsi. Uskaltauduin ottamaan yhteyttÀ mutta ei olisi kannattanut. Tai nyt ainakin tiedÀn ettÀ on aika lopettaa turhat haaveilut sun suhteen. Et halua kuulla minusta mitÀÀn, ymmÀrsin sen nyt. Sulla on varmaan joku toinen. HyvÀÀ jatkoa sinulle.
MitÀh? Ei kai vaan mulle tuo??? MÀ tulin iloiseksi mutten tiedÀ mitÀ pitÀisi tehdÀ.
Kaikki alkoi menemÀÀn pieleen.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !