Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei kehtaa viedä kuin kerran kuussa tyhjän pahvilaatikko kaljaa roskikselle muuten naapurit luulevat että olen alkoholisti,!

Vierailija
25.05.2026 |

ei kehtaa viedä kuin kerran kuussa tyhjän pahvilaatikko kaljaa roskikselle muuten naapurit luulevat että olen alkoholisti, jos alkaa olla joka viikko tyhjä laatikko pahvinkeräyksessä ellei piilota sitten isoon muovipussiin muiden roskien sekaan tosin perjantaiahan oli viimeine kerta kun join koskaan enää ikinä

tv Zimba

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä näkymättömästi saat ne kuljetettua sisälle?

Vierailija
2/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa? 😂 Iso mies imaisee laatikollisen yhdessä päivässä kesällä ihan vaan janojuomina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: ota kauppaan AINA iso putkikassi. Ostat sen korillisen kaljaa ja tyhjennät sen siinä kassan jälkeen kassiisi yksittäisinä kappaleina ja jätät se pahvilaatikon sinne kaupan roskikselle tai maahan. ja sitten asettelet ne kaljat jääkaappiisi ja muutaman piiloon kaappiin aamuksi kun kumminkin menet etsimään aamulla lisäkaljaa. ja jos ei ole enää jääkaapissa niiin alat etsimään vakipiiloja ja siellähän niitä on!

Vierailija
4/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudessa? 😂 Iso mies imaisee laatikollisen yhdessä päivässä kesällä ihan vaan janojuomina. 

Juuri näin. Oikea mies lipittelee laatikollisen keskiolutta pahimman janon sammuttamiseen ennen kuin narauttaa kirkkaan pullon auki.

Vierailija
5/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä näkymättömästi saat ne kuljetettua sisälle?

isolla kassilla, urheilukassi ja luulevat että meen urheilemaan aina 2 kertaa päivässä, koska joskus 2-3 kertaa vikkossa m,enenkin,

Vierailija
6/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kehtaa viedä kuin kerran kuussa tyhjän pahvilaatikko kaljaa roskikselle muuten naapurit luulevat että olen alkoholisti,!"

Luuseri olet. Tosi mies vetäisee mäyräkoiran huiviin joka päivä.

Vierailija
7/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvo: ota kauppaan AINA iso putkikassi. Ostat sen korillisen kaljaa ja tyhjennät sen siinä kassan jälkeen kassiisi yksittäisinä kappaleina ja jätät se pahvilaatikon sinne kaupan roskikselle tai maahan. ja sitten asettelet ne kaljat jääkaappiisi ja muutaman piiloon kaappiin aamuksi kun kumminkin menet etsimään aamulla lisäkaljaa. ja jos ei ole enää jääkaapissa niiin alat etsimään vakipiiloja ja siellähän niitä on!

Yleensä kannattaa ottaa se ekstra laatikko jo valmiiksi niin ei tarvitse vääntäytyä heti aamusta kauppaan kohmelossa. Tärkeintä on varmistaa että kylmään jää illalla ainakin pari kolme tölkkiä ettei tarvitse alkaa lämpimällä kaljalla oikomaan.

Vierailija
8/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VINKKI: Säästä parvekkeelle niitä tyhjiä kaljalaatikoita ja litistä ne kaikki yhden kaljalaatikon sisään sinne mahtuu varmaan ainakin 5 laatikkoa litistettnä ja sitten viet aina joskus  vain sen "yhden laatikon" roskiin

Vierailija
9/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joku oikeasti laskee ja kyylää pahvis? Sitäpaitsi ne pahvit saa liiskattua esim kasaan..

Vierailija
10/10 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei kehtaa viedä kuin kerran kuussa tyhjän pahvilaatikko kaljaa roskikselle muuten naapurit luulevat että olen alkoholisti,!"

Luuseri olet. Tosi mies vetäisee mäyräkoiran huiviin joka päivä.

et ymmärtänyt homoseksualisti tätä asiayhteyttä, "en kehtaa viedä sitä laatikkoa usein tai päivittäin" pahvinkeräykseen kun luulevat että olen alkomaholisti, tai jopa homoseksualisti. siksi odotan aina kuukauden ja vien parvekkeelta aina vain yhden pahvilaatikon roskiin . näin luullaan että olen juonut kuussa vain 1 korin olutta vaikka oikeasti sitä menee joskus 3-4 koria viikkoa eli laatikkoa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi