Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (18598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?
pitäs ymmärtää :/
Hyvää yötä ihana.. minäkin sinua...
Vierailija kirjoitti:
Nyt riitti. Hyvästi.
Järkipäätös!
En haluu saastuttaa suakin. Imen elämänilon pois susta. Sitä en halua. Tää tarttuu kuin flunssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?pitäs ymmärtää :/
Jos kyse on siitä, etten ole uskaltanut laittaa irl-viestiä, syy on siellä päässä. En ole saanut riittävää todistetta hänestä. Ja viestin voi laittaa kumpi vain. Ei ole reilua kiukutella asiasta, jonka voi itsekin tehdä.
Hankalat jääneet taakse, elämä hymyilee.
Arkistoijalle terveisiä. Miehelle
Rakastan sua. Öitä sinne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se maailman kaunein nainen näyttää?
Muakin kiinnostaa. Ja se, että hehkutetaanko taas maaleja vai geenejä? Moni nainenhan on eri näköinen kun pintamaalataan. Samoin kuin naapurin Patestakin saa maaleilla eri näköisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut mulle?
Oon.
Miksi?pitäs ymmärtää :/
Jos kyse on siitä, etten ole uskaltanut laittaa irl-viestiä, syy on siellä päässä. En ole saanut riittävää todistetta hänestä. Ja viestin voi laittaa kumpi vain. Ei ole reilua kiukutella asiasta, jonka voi itsekin tehdä.
Sivusta jännä katella että tämäkin läpäisi jonkun sisäisen seulan. :P
Vierailija kirjoitti:
En haluu saastuttaa suakin. Imen elämänilon pois susta. Sitä en halua. Tää tarttuu kuin flunssa.
Ei elämänilo lähde enää mihinkään. Se on poltettu ja koeteltu jo ja jäi sinälleen, älä huoli.
Muistatteko vielä Marjaanan 🍑?
Terveiset teille hänen luotaan. Valtakunnassa kaikki hyvin. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan että imet
Vierailija kirjoitti:
Miks ei se vois olla Hopeinen noutaja.
Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ystävä hyvä, en ole ajatustesi lukija. Voin nähdä ilmeestäsi, että jotakin sillä haluat viestittää mutta en voi tietää tarkalleen että mitä eikä minun tarvitsekaan. Opettele puhumaan suoraan.
Ja tämä, heh. :P
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olo on lamaantunut ja surullinen. Eiliseen saakka luulin että vielä tulis päivä että tavataan. Eilinen iski vasten kasvoja. En siis ollutkaan päämääräsi. Uskaltauduin ottamaan yhteyttä mutta ei olisi kannattanut. Tai nyt ainakin tiedän että on aika lopettaa turhat haaveilut sun suhteen. Et halua kuulla minusta mitään, ymmärsin sen nyt. Sulla on varmaan joku toinen. Hyvää jatkoa sinulle.
Mitäh? Ei kai vaan mulle tuo??? Mä tulin iloiseksi mutten tiedä mitä pitäisi tehdä.
No hän ei varmaan tullut iloiseksi koska ei halua puhua mun kanssa edes yhtä puhelua eikä raskinut viestiinkään kirjoittaa kun kaksi torjuvaa sanaa. Monta kaipausvuotta on mennyt hukkaan. Miten tästä pitäisi selvitä? Luulin että hän oli mun ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt vuosia sitten yhden näyn susta. En voi kertoa sitä mutta sanon vaan että älä ikimaailmassa koskaan ikinä kuvittele että aliarvioisin sua. Mulla ei vaan ole sanoja eikä puheoikeutta....
Millasen näyn?
Vielä kun tietäisi mistä.