Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun eroavan?
SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.
Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?
Huomioi asiayhteys. Jos on valittavana kaksi vaihtoehtoa, silloin varmasti elÀÀ valitsemansa henkilön kanssa. Saivartelu ei muuta asiaa.
EntÀ kun toinen vaihtoehto on epÀvarma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ pyykinpesukone ja imuri kannattaisi kaivatulle ostaa alennusmyynneistÀ? Sellaiset helppohoitoiset ja ripeÀsti toimivat olisi haussa ettÀ hÀn ehtii muitakin kotitöitÀ tehdÀ siinÀ samalla ja lisÀksi antaa pesÀÀ aina illalla kun nÀemme?
PesÀÀ? Asut siis vielÀ vanhempiesi luona?
En ainakaan vanhainkodissa kaltaistesi joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvĂ€t pakaratđ
NÀetkö minussa mitÀÀn muuta?
NÀen sieluusi syvimpÀÀn. SiellÀ myrskyÀÀ mutta minÀ voin saada sen laantumaan. SisÀllÀsi on valtameren kokoinen sielu josta ammentaa elÀmÀn iloa ja energiaa.
Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ pyykinpesukone ja imuri kannattaisi kaivatulle ostaa alennusmyynneistÀ? Sellaiset helppohoitoiset ja ripeÀsti toimivat olisi haussa ettÀ hÀn ehtii muitakin kotitöitÀ tehdÀ siinÀ samalla ja lisÀksi antaa pesÀÀ aina illalla kun nÀemme?
En ainakaan vanhainkodissa kaltaistesi joukossa.
Eli myönnÀt asuvasi vanhempiesi luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?
Huomioi asiayhteys. Jos on valittavana kaksi vaihtoehtoa, silloin varmasti elÀÀ valitsemansa henkilön kanssa. Saivartelu ei muuta asiaa.
EntÀ kun toinen vaihtoehto on epÀvarma?
Silloinhan sinÀ valitset koko ajan sen paremman eli stabiilin tilan, koska turvallisuus on tÀrkeÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tÀssÀ osataan ajatella toisen jaksamista, joten pisteet siitÀ. Kun ei tiedÀ tÀstÀ sen enempÀÀ niin ei osaa sanoa kuinka seksi keskeistÀ tÀmÀ lopulta on ja mikÀ olis molempien osapuolten nÀkemys asiasta. Mutta tosiaan kiva, kun ajattelee toisen jaksamista. EhkÀ vielÀ voisit tyhjÀtÀ sitÀ pyykinpesukonetta ja kÀyttÀÀ joskus itsekin sitÀ imuria. Se auttaisi siinÀ ettÀ jÀisi voimia ja erityisesti aikaa sÀnkyhommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. đđ
Ei aloitteita tarvi hÀvetÀ
Miksi et vastaa aloitteeseen?! KyllÀ se sitten hÀvettÀÀ ja tulee typerÀ olo. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. "ElÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ" heh.
Kaipaus naisia kohtaan ei lopettanut minun ja ex-mieheni suhdetta. Se kuitenkin varjosti sitÀ. Suhde kaatui lopulta muihin juttuihin, keskinÀisiin ongelmiimme. Eroaminen oli kummankin toive. VielÀ jopa itkin hÀntÀ kun hÀnellÀ oli jo uusi...
Olen kuitenkin todella tyytyvÀinen tÀhÀn nÀin jÀlkikÀteen katsottuna, vaikka olenkin nyt yksin. Nyt voin elÀÀ sitÀ puolta minussa, joka olikin syvempi kuin osasin arvatakaan :)
Jos mamma on enemmÀn kuin 4 metriÀ hellasta on hÀn karkuteillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.
Vuhuu, palstalla hoidetaan ihmissuhdeasioita. Hoidatko mulle kanssa jÀÀkaappiin ruoat?
Eri
Olis kiva kÀydÀ siellÀ uva vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuhuu, palstalla hoidetaan ihmissuhdeasioita. Hoidatko mulle kanssa jÀÀkaappiin ruoat?
Eri
Hoida itse omat asiasi ja lue otsikko. En kaipaa sinua, mutta sen ymmÀrtÀmiseen ei kapasiteettisi taida riittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Osta Miele. Voit aina sanoa pÀÀnsÀrkyÀ valittavalle kaivatullesi ettÀ tulit juuri mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mamma on enemmÀn kuin 4 metriÀ hellasta on hÀn karkuteillÀ.
Jos sinÀ olet hellan luukun ulkopuolella, olet karkuteillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Hoida itse omat asiasi ja lue otsikko. En kaipaa sinua, mutta sen ymmÀrtÀmiseen ei kapasiteettisi taida riittÀÀ.
RiittÀÀ se lukemisen lisÀksi ymmÀrtÀmiseen. SinÀ et lÀhetÀ terveisiÀ, sinÀ tarinoit omissa harhoissasi!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kÀydÀ siellÀ uva vaikka?
Tuu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes tietÀisin haluatko oikeasti minut vai leikitkö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on kyllÀ maailman surkein tapa kommunikoida yhtÀÀn kenen kanssa!
EpĂ€loogista ajattelua - maailman surkeinta edes kuvittelee ettĂ€ kommunikoisi jonkun kanssa tÀÀllĂ€. Ja lue otsikko hĂ€rregyyd!! đ€Šđ€Š
Se olikin vitsi. Ja melkein lisÀsin tuon, ettÀ ei oikeasti voi sanoa kommunikaatioksi.