Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9481/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ pyykinpesukone ja imuri kannattaisi kaivatulle ostaa alennusmyynneistÀ? Sellaiset helppohoitoiset ja ripeÀsti toimivat olisi haussa ettÀ hÀn ehtii muitakin kotitöitÀ tehdÀ siinÀ samalla ja lisÀksi antaa pesÀÀ aina illalla kun nÀemme?

PesÀÀ? Asut siis vielĂ€ vanhempiesi luona? 

Vierailija
9482/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko minun eroavan?

SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.

Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?

Huomioi asiayhteys. Jos on valittavana kaksi vaihtoehtoa, silloin varmasti elÀÀ valitsemansa henkilön kanssa. Saivartelu ei muuta asiaa.

EntÀ kun toinen vaihtoehto on epÀvarma?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9483/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ pyykinpesukone ja imuri kannattaisi kaivatulle ostaa alennusmyynneistÀ? Sellaiset helppohoitoiset ja ripeÀsti toimivat olisi haussa ettÀ hÀn ehtii muitakin kotitöitÀ tehdÀ siinÀ samalla ja lisÀksi antaa pesÀÀ aina illalla kun nÀemme?

En ainakaan vanhainkodissa kaltaistesi joukossa.

Vierailija
9484/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hyvĂ€t pakarat💘

NÀetkö minussa mitÀÀn muuta?

NÀen sieluusi syvimpÀÀn. SiellÀ myrskyÀÀ mutta minÀ voin saada sen laantumaan. SisÀllÀsi on valtameren kokoinen sielu josta ammentaa elÀmÀn iloa ja energiaa.

Vierailija
9485/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.

Vierailija
9486/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan vanhainkodissa kaltaistesi joukossa.

Eli myönnĂ€t asuvasi vanhempiesi luona. 

Vierailija
9487/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?

Huomioi asiayhteys. Jos on valittavana kaksi vaihtoehtoa, silloin varmasti elÀÀ valitsemansa henkilön kanssa. Saivartelu ei muuta asiaa.

EntÀ kun toinen vaihtoehto on epÀvarma?

Silloinhan sinÀ valitset koko ajan sen paremman eli stabiilin tilan, koska turvallisuus on tÀrkeÀÀ.

Vierailija
9488/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tĂ€ssĂ€ osataan ajatella toisen jaksamista, joten pisteet siitĂ€. Kun ei tiedĂ€ tĂ€stĂ€ sen enempÀÀ niin ei osaa sanoa kuinka seksi keskeistĂ€ tĂ€mĂ€ lopulta on ja mikĂ€ olis molempien osapuolten nĂ€kemys asiasta. Mutta tosiaan kiva, kun ajattelee toisen jaksamista. EhkĂ€ vielĂ€ voisit tyhjĂ€tĂ€ sitĂ€ pyykinpesukonetta ja kĂ€yttÀÀ joskus itsekin sitĂ€ imuria. Se auttaisi siinĂ€ ettĂ€ jĂ€isi voimia ja erityisesti aikaa sĂ€nkyhommiin. 

Vierailija
9489/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. 🙈🙊

Ei aloitteita tarvi hÀvetÀ

Miksi et vastaa aloitteeseen?! KyllĂ€ se sitten hĂ€vettÀÀ ja tulee typerĂ€ olo. Sivusta 

Vierailija
9490/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. "ElÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ"  heh.

Kaipaus naisia kohtaan ei lopettanut minun ja ex-mieheni suhdetta. Se kuitenkin varjosti sitÀ. Suhde kaatui lopulta muihin juttuihin, keskinÀisiin ongelmiimme. Eroaminen oli kummankin toive. VielÀ jopa itkin hÀntÀ kun hÀnellÀ oli jo uusi...

Olen kuitenkin todella tyytyvÀinen tÀhÀn nÀin jÀlkikÀteen katsottuna, vaikka olenkin nyt yksin. Nyt voin elÀÀ sitÀ puolta minussa, joka olikin syvempi kuin osasin arvatakaan :)

Vierailija
9491/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos mamma on enemmÀn kuin 4 metriÀ hellasta on hÀn karkuteillÀ.

Vierailija
9492/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.

Vuhuu, palstalla hoidetaan ihmissuhdeasioita. Hoidatko mulle kanssa jÀÀkaappiin ruoat?

Eri

Vierailija
9493/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olis kiva kÀydÀ siellÀ uva vaikka?

Vierailija
9494/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuhuu, palstalla hoidetaan ihmissuhdeasioita. Hoidatko mulle kanssa jÀÀkaappiin ruoat?

Eri

Hoida itse omat asiasi ja lue otsikko. En kaipaa sinua, mutta sen ymmÀrtÀmiseen ei kapasiteettisi taida riittÀÀ.

Vierailija
9495/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Miele. Voit aina sanoa pÀÀnsĂ€rkyĂ€ valittavalle kaivatullesi ettĂ€ tulit juuri mieleen. 

Vierailija
9496/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mamma on enemmÀn kuin 4 metriÀ hellasta on hÀn karkuteillÀ.

Jos sinÀ olet hellan luukun ulkopuolella, olet karkuteillÀ.

Vierailija
9497/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Hoida itse omat asiasi ja lue otsikko. En kaipaa sinua, mutta sen ymmÀrtÀmiseen ei kapasiteettisi taida riittÀÀ.

RiittÀÀ se lukemisen lisÀksi ymmÀrtÀmiseen. SinÀ et lÀhetÀ terveisiÀ, sinÀ tarinoit omissa harhoissasi!

Eri 

Vierailija
9498/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva kÀydÀ siellÀ uva vaikka?

Tuu vaan.

Vierailija
9499/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes tietÀisin haluatko oikeasti minut vai leikitkö vain?

Vierailija
9500/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ on kyllÀ maailman surkein tapa kommunikoida yhtÀÀn kenen kanssa!

EpĂ€loogista ajattelua - maailman surkeinta edes kuvittelee ettĂ€ kommunikoisi jonkun kanssa tÀÀllĂ€. Ja lue otsikko hĂ€rregyyd!! đŸ€ŠđŸ€Š

Se olikin vitsi. Ja melkein lisÀsin tuon, ettÀ ei oikeasti voi sanoa kommunikaatioksi.

Ketju on lukittu.