Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jÀnnÀ kirjallinen tyyli missÀ nostetaan joku muu pÀÀhenkilöksi, vaikka kertojan oma pÀÀhenkilöenergia on niin vahvaa ettei se pysty sitÀ peittÀmÀÀn vaikka kuinka kikkailisi tarinankerrontansa kanssa sitÀ vÀhemmÀlle. Huomaan tÀmÀn!
MÀkin tunnen yhden tyypin, joka kaipaa yhtÀ tyyppiÀ, mutta ei uskalla sanoa sitÀ sille. On kurja tilanne hÀnellÀ!
Onneksi itse olen onnellisessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jÀnnÀ kirjallinen tyyli missÀ nostetaan joku muu pÀÀhenkilöksi, vaikka kertojan oma pÀÀhenkilöenergia on niin vahvaa ettei se pysty sitÀ peittÀmÀÀn vaikka kuinka kikkailisi tarinankerrontansa kanssa sitÀ vÀhemmÀlle. Huomaan tÀmÀn!
MÀkin tunnen yhden tyypin, joka kaipaa yhtÀ tyyppiÀ, mutta ei uskalla sanoa sitÀ sille. On kurja tilanne hÀnellÀ!
Onneksi itse olen onnellisessa parisuhteessa.
Tosi hyvÀ, olisiko parisuhdepalsta mitÀÀn feikkaaja?
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoiset tÀÀllÀ kaipaa.
Höpsis. Olen ainakin erittÀin sitoutuva, sitoutunut nykyiseen puolisoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. đđ
Apinaa olen kÀyttÀnyt monesti tÀÀllÀ, mutta tÀmÀ tai eilinen ei ole minun kÀsialaani :)
En hÀpeÀ enÀÀ mitÀÀn. Olen vain kyllÀstynyt, vtuuntunut ja keskityn muuhun.
Naiselta
Loogisen ihmisen ajattelu on tÀynnÀ jÀrkeÀ. Loogisen ihmisen elÀminen on ÀlykÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀsen törttöilty
Vai sillÀ tavalla!!
TÀmÀ on kyllÀ maailman surkein tapa kommunikoida yhtÀÀn kenen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
EpĂ€loogista ajattelua - maailman surkeinta edes kuvittelee ettĂ€ kommunikoisi jonkun kanssa tÀÀllĂ€. Ja lue otsikko hĂ€rregyyd!! đ€Šđ€Š
Vierailija kirjoitti:
Loogisen ihmisen ajattelu on tÀynnÀ jÀrkeÀ. Loogisen ihmisen elÀminen on ÀlykÀstÀ.
Loogisuuden riemuvoitto.= Insinööri
Vierailija kirjoitti:
Kai sÀ ymmÀrrÀt, ettÀ tÀÀ ketju on avoin muillekin kuin Artolle ja Irmelille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sÀ ymmÀrrÀt, ettÀ tÀÀ ketju on avoin muillekin kuin Artolle ja Irmelille?
Tulehan poika kylÀÀn!
T. Arto
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa pÀivÀssÀ kaipaatte kaivattunne kielen tai kullin kosketusta kakkosessanne?
KeskimÀÀrin viisi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun eroavan?
SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.
Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?
Huomioi asiayhteys. Jos on valittavana kaksi vaihtoehtoa, silloin varmasti elÀÀ valitsemansa henkilön kanssa. Saivartelu ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvĂ€t pakaratđ
NÀetkö minussa mitÀÀn muuta?
MikÀ pyykinpesukone ja imuri kannattaisi kaivatulle ostaa alennusmyynneistÀ? Sellaiset helppohoitoiset ja ripeÀsti toimivat olisi haussa ettÀ hÀn ehtii muitakin kotitöitÀ tehdÀ siinÀ samalla ja lisÀksi antaa pesÀÀ aina illalla kun nÀemme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvĂ€t pakaratđ
NÀetkö minussa mitÀÀn muuta?
Kakkonen siellÀ pakaroiden vÀlissÀ. Kiitorata toisella puolella. Ja kirsikkaiset nÀnnit muhkeiden pullien pÀÀllÀ. SiinÀ tÀrkeimmÀt nÀhtÀvyydet!
Toisesta sivusta tuli turkulaista ikĂ€vĂ€đ