Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7575)
Emme ole mitÀÀn jouluhulluja, mutta silti toivotan sulle hyvÀÀ joulua! Nyt on hyvÀ aika levÀtÀ ja rentoutua. Kohta pimeyskin vÀhÀn hellittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
The blue cafe (kuuntele)
Chris rea
Blue Cafe- tÀynnÀ tunnelatausta. LöytyyköhÀn sellaista paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele minÀ ja sinÀ yksin mökillÀ.
Jos se voisi olla totta, eikÀ unta.
Vierailija kirjoitti:
MehÀn oltais Kaksin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MehÀn oltais Kaksin!
đ
Vierailija kirjoitti:
Gallup đ
đŒ Sain hyvĂ€n joulun toivituksen irl! đ€©
đœ En saanut, mutta vielĂ€ ehtii.
Useita mutta en kaivatulta.
Odotin koko pÀivÀn ettÀ oltaisi kohdattu, kun oltiin samoissa tiloissakin. EipÀ sitten nÀhty. YritÀn katsoa sinua jatkossa rohkeammin silmiin, joten joulun jÀlkeen seuraavalla kohtaamisella sitten jÀlleen uusi yritys. HyvÀÀ joulua mies.
Vierailija kirjoitti:
Gallup đ
đŒ Toivotin itse hĂ€nelle hyvÀÀ joulua irl. đ
đœ En toivottanut.
EstÀÀ somessa enkÀ tiedÀ nykyisiÀ yhteystietojaan.
Dandereapo_31Tavua kirjoitti:
Ihanaa joulua Yumille! Ensi vuosi on meidÀn. Silloin evÀstykset on minulla paremmat, jos suunnitelmat toteutuvat. Ja, aina on varalla mietteet.
đđđđđ©đđšđ©đđšđ©đđšđ©đđš
Onhan sekin elÀmÀ. Kulkea tÀysin netissÀ kultivoimansa antipatian voimin, heh. :P
MÀ haluaisin rakastella kaipaamani kanssa. HellÀsti ja pitkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup đ
đŒ Toivotin itse hĂ€nelle hyvÀÀ joulua irl. đ
đœ En toivottanut.
Ehtii sitĂ€ vielĂ€ huomennakin toivottamaanđHuomenna vasta on jouluaatto. Silloin aikaisintaan on toivotusten aika. Paras jouluna. Aikaisemmin toivotellaan vain töissĂ€ yms. kun lomille lĂ€hdetÀÀn ennen joulu.
Varmaan nÀÀ kÀy toivottelemassa syntymÀpÀivÀÀkin pari pÀivÀÀ etukÀteen. Sivusta.
Aivan totta, aatto on aatto - edeltÀvÀ pÀivÀ. Tai oikeammin edeltÀvÀn pÀivÀn ilta.
Vierailija kirjoitti:
Haaveiden hetki: hellyyttÀ, herkkiÀ hetkiÀ, herkuttelua, hiihtoa ja saunan löylyjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveiden hetki: hellyyttÀ, herkkiÀ hetkiÀ, herkuttelua, hiihtoa ja saunan löylyjÀ.
Kuulostaa melkeinpÀ tÀydelliseltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa melkeinpÀ tÀydelliseltÀ.
Kuulostaa ihan kivalta. Harmi etten saa koskaan kokea tuollaisia onnen hetkiÀ kaivattuni kanssa.
Ja miten kaikki meni, niin en enÀÀ valitettavasti uskalla kiinnostua kenestÀkÀÀn ja kÀrsin lopun elÀmÀÀni.
Sanon tÀmÀn vaikka ketÀÀn ei kiinnosta ja minut tuomitaan syistÀ johon en ole osallinen.
Vierailija kirjoitti:
Otan juoksuaskeleet.
Minua kohti vai poispÀin?
EntÀ jos nÀhtÀis sittenkin
Onnellisille rakkain. HyvÀÀ joulua.