Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7737)
..sun alle, sun pÀÀlle, sun eteen sun taa, sun kaikkialle..
nuku hyvin
Anteeksi đ€-keskustelut đ„ș
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpottavaa, ettÀ tulisi jokin luontainen ratkaisu. Sellaista on odotettu vuosikausia, mutta eipÀ ole ilmaantunut.
Kavahdat yhteydenottoyrityksiÀni.
KÀyrÀsarvisellasi oli kiva ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi đ€-keskustelut đ„ș
Katkikset on hyviÀ, varsinkin friteeratut tai krabbröra.
TÀllÀ palstalla on naamaraja ja vain tietyt saavat kommentoida rauhassa. On myös raamit sille ketÀ kiusataan ja ketÀ suitsutellaan. Asioita huomaa kun tÀÀllÀ aikansa juhlii.
HyvÀÀ Joulua rakas H,kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
En ole hÀirikkö
Olen Àlykkö
E
En usko.
IkÀvÀ. Ajattelen sinua.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Kateus on turhaa itsensÀ rajoittamista ja itselleen harmien luomista.
Erilaiset persoonat vetÀvÀt puoleensa erilaista energiaa.
Kannattaa keskittyÀ omaan elÀmÀÀn ja antaa muiden tehdÀ samoin.
KenenkÀÀn toisen saama huomio ei ole muilta pois, jokainen voi hakea huomiota itselleen. Suosittelen hyviÀ tapoja kuitenkin koska huonot tavat kostautuvat joka tapauksessa.
Meni ajatukset sekaisin. Tarkoitin ettÀ kenenkÀÀn toisen saama huomio ei ole itseltÀ pois. EhkÀ tÀmÀ oli vÀhÀn selkeÀmpi. Joulu on tÀyttÀnyt mieltÀ kepeydellÀÀn ja ajatukset ovat liian pehmeitÀ ja varsinkin tÀhÀn aikaan illasta.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin tÀnÀÀn jo klo 15.30 aikoihin ja ajattelin meitÀ. KÀrsin siis tÀnÀÀn unettomuudesta. KÀvin kÀÀntymÀssÀ kirjaston ovella, mutten uskaltanut astua vielÀkÀÀn sisÀlle. Juttelin kuitenkin mukavia erÀÀn venÀlÀisen miehen kanssa. Rustailin myös 2 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. Aamupalaksi oli kaakaota ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia, rusinoita ja kuivattuja taateleita. LisÀksi kaksi mansikkajukurttia, koska kÀvin taas edullisessa eineskaupassa.
Juuri Àsken muistelinkin eineskaupan kausityöntekijÀÀ, joka nÀyttÀÀ edelleen Giorgia Melonilta. Kun nÀin hÀnet taas kassalla, kulkuset alkoivat kilistÀ mielessÀni. NiinpÀ pistÀydyin eineskaupan miestenhuoneessa. Luulen, ettei siellÀ ole valvontakameroita. Kevein kulkusin on hyvÀ alkaa pelailla mobiilipelejÀ.
Viime yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katsel
Toivottavasti et nainen luule tÀmÀn vekkulin novellituotantoa laatimaksein, nimein ei ala aallla enkÀ pelaa pelejÀ. Havahuin jo ennen kymmentÀ.
ootkohan joulun töissĂ€? oot söpö đ
Lopettakaa siis suivaantuinen ympÀristöstÀ ja keskittykÀÀ olennaisiin asioihin, muuten kaikkien elÀmÀssÀ tökkii jatkuvasti. Kuka pitÀÀ kokoaikaisesta kiusaamisilmapiiristÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hÀirikkö
Olen Àlykkö
E
En usko.
En miÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
'En ole hÀirikkö
Olen Àlykkö
E'__
Totta, rakas trolli.
Anna olla vimppa
'Ee-pos'
kuitenkin. đ
Mun pitÀÀ mennÀ..
>> H J <<
x
__
Olet nuori ja erikoinen Louisa.
Kiikutin sulle pÀdejÀ kuluneella viikolla "hoitoon".