Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7737)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen gallup naisille:
Onko peniksen koolla vÀliÀ? Haluatko isomelaisen narsistin vai keskikokoisen rajatilan vai pieninakkisen estyneen?
Jos haluaisin seurustella, niin en haluaisi jotain munan mittajaa.
Mulla on muistikuvat nuoruudesta, kun seksikokemuksia ei juurikaan ollut ja jÀnnittÀen mittailtiin kaverin kanssa ja vertailtiin mittoja. Nyt ikÀloppuna en jaksais mitÀÀn mittaajaa tai kalukuvia, mut silloin oli posket punaisina, tosi jÀnnÀÀ ja ujostutti. Mut tykkÀisin nytkin kyllÀ katsella kaivattua livenÀ.
Voi muru. Laittaisit viestiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa, vaikka tuleva vaimoni kĂ€visi vieraissa metrimakkaraa noutamassa. Mun itsetunto on noin 5cm lyhyt kyrsĂ€ đ€ mutta sydĂ€n on avoinna hĂ€nen rakkaudelleen. KĂ€yttĂ€köön "hyvĂ€kseen" mun viattomuutta. Mun rakkaus kestÀÀ sen <3333
Nyt kuules pitÀÀ saada itsetunto kohdilleen. Jos lohduttaa kuulla, minulla ei ole mitÀÀn vaikeuksia itsekseni huulirasvan korkin kanssa. Kaikki eivÀt halua metrimakkaraa.
Oispa joku, jota kaivata. Jospa ensi vuonna saapuisi joku
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Onko peniksen koolla vÀliÀ? Haluatko isomelaisen narsistin vai keskikokoisen rajatilan vai pieninakkisen estyneen?
Ei oo tapana valikoida miehiÀ munan perusteella vaan aivan muiden ominaisuuksien. Mulla on ihan uusi mies joka on melkein poikaystÀvÀ muttei vielÀ. En tiedÀ ollenkaan munan kokoaan. PÀÀn sisÀllöstÀÀn yritÀn pÀÀstÀ kÀrryille ettÀ tiedÀn kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
đ€Ł MinĂ€ ottaisin yhden pieninakkisen estyneen, jos saan valkata sopivan yksilön.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun muru on?
Ei ole taaskaan nĂ€hty moneen pĂ€ivÀÀn đ
Rakkaalle Marialle pitkiĂ€ haleja ja suudelmia. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€Ł MinĂ€ ottaisin yhden pieninakkisen estyneen, jos saan valkata sopivan yksilön.
En ottaisi estynyttÀ, ristiriita tulee nauttimisen suhteen. Estynyt ihminen on hyvin vaikea kaikin puolin, ei vÀlttÀmÀttÀ tule koko touhustakaan yhtÀÀn mitÀÀn. Toki voi toimia ehkÀ toisen vÀhÀn samanlaisen kanssa. Tarvitsen rentoutta ja vapautta.
Mukavaa iltaa hÀnelle, jonka kanssa meillÀ on etunimissÀ yhteensÀ 8 kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun muru on?
Mies, jolle olen vahingossa voi muru lipsauttanut. HĂ€n puolestaan lipsautti vahingossa voi kulta.
Mukavaa iltaa hĂ€nelle, jonka kanssa meillĂ€ on etunimissĂ€ yhteensĂ€ 8 kirjainta. đ
Vierailija kirjoitti:
En laittanut
Fintelligensin
videota enkÀ
kenellekÀÀn
miehelle
nimellÀ..
(SiellÀ nÀkyi nimi).
Liputan :-$ (*_*)
ja poistun.
x
Oletko sinÀ kateellinen vai miksi nÀet vaivaa koko ajan kommenteistani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi estynyttÀ, ristiriita tulee nauttimisen suhteen. Estynyt ihminen on hyvin vaikea kaikin puolin, ei vÀlttÀmÀttÀ tule koko touhustakaan yhtÀÀn mitÀÀn. Toki voi toimia ehkÀ toisen vÀhÀn samanlaisen kanssa. Tarvitsen rentoutta ja vapautta.
Höpöhöpö
TiedÀn yhden ihmisen joka vois tÀmmöistÀ tekstiÀ laittaa. Itse vietÀn joulua vasta vkl. Jospa siitÀ tulisi hyvÀ. Kaikkea hyvÀÀ sulle, aina vÀlillÀ kÀyt mielessÀ ja mietin mitÀ sulle kuuluu.